Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
[***] schreef:Laat je moeder dit topic dan eens lezen?
Ik zag gister ook nog een UFO, tenminste dat dacht ik te zien, toen keek ik goed en ik zag het niet meer. Ik weet dat die dingen niet bestaan, maar ik denk omdat ik me er nu bezig houd dat je dingen gaat zien die er niet zijn.
Daarbij geloof ik wel in leven buiten aarde, maar ik geloof niet in die blauwe mannetjes met grote ogen
lifaya schreef:[***] schreef:Laat je moeder dit topic dan eens lezen?
Ik zag gister ook nog een UFO, tenminste dat dacht ik te zien, toen keek ik goed en ik zag het niet meer. Ik weet dat die dingen niet bestaan, maar ik denk omdat ik me er nu bezig houd dat je dingen gaat zien die er niet zijn.
Niet om je bang te maken hoor, maar UFO's (unidentified flying object) bestaan weldegelijk. Het zijn gewoon dingen in de lucht die niet bekend zijn. Kan net zo goed een lichtgevende vogel zijnDaarbij geloof ik wel in leven buiten aarde, maar ik geloof niet in die blauwe mannetjes met grote ogen
die bewegen ook en lijken sterren. Pily schreef:Tja ik geloof er ook wel in. Niet uit eigen ervaringen maar vooral die van mn moeder. Ze heeft een keer glaasje gedraaid met een vriendin en begonnen er zomaar borden op de grond te vallen. Ook vertelde ze me laatst dat ik als kind steeds zei dat er snachts, als ik moest slapen, iemand naast mijn bed stond
lifaya schreef:[***] schreef:Laat je moeder dit topic dan eens lezen?
Niet om je bang te maken hoor, maar UFO's (unidentified flying object) bestaan weldegelijk. Het zijn gewoon dingen in de lucht die niet bekend zijn. Kan net zo goed een lichtgevende vogel zijnDaarbij geloof ik wel in leven buiten aarde, maar ik geloof niet in die blauwe mannetjes met grote ogen
savannah030x schreef:TS, hier word heel vaak gezegd '' zoek hulp '' ik wil daar ver niks mee zeggen of over zeggen, maar je zegt zelf ik heb hulp nodig, maar 1 bericht later staat er, een psychiater word toch niks. als je echt hulp wilt, en bang bent, dan ga je echt wel zelf naar iemand voor hulp, maar dan zeg je allemaal dingen om hulp te vermijden..?
Bizzybijtje schreef:savannah030x schreef:TS, hier word heel vaak gezegd '' zoek hulp '' ik wil daar ver niks mee zeggen of over zeggen, maar je zegt zelf ik heb hulp nodig, maar 1 bericht later staat er, een psychiater word toch niks. als je echt hulp wilt, en bang bent, dan ga je echt wel zelf naar iemand voor hulp, maar dan zeg je allemaal dingen om hulp te vermijden..?
Degenen die hulp nodig hebben doen dat meestal niet zomaar zelf. Dat zegt echt niets
Bizzybijtje schreef:Dat is dus helemaal niet waar. Ik heb 8 jaar met een angststoornis rondgelopen zonder in behandeling te durven gaan, dus ga daar niet over praten en je mening klakkeloos neerplanten als je niet weet hoe dat zit.
maralyn schreef:.
Aangezien we ook niet veel % aan hersencapiciteit gebruiken, wordt beweerd...
Bizzybijtje schreef:Dat is dus helemaal niet waar. Ik heb 8 jaar met een angststoornis rondgelopen zonder in behandeling te durven gaan, dus ga daar niet over praten en je mening klakkeloos neerplanten als je niet weet hoe dat zit.