Geesten en paranormale dingen

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Goof

Re: Geesten en paranormale dingen

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-15 20:33

Joh lifaya, het meisje is 13, give her a break.
Ik was op mijn 13e ook niet zo mans dat ik mijn eigen beslissingen nam en dat ik op eigen houtje naar de huisarts gegaan zou zijn.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-15 20:35

Laat je moeder dit topic dan eens lezen?

Ik zag gister ook nog een UFO, tenminste dat dacht ik te zien, toen keek ik goed en ik zag het niet meer. Ik weet dat die dingen niet bestaan, maar ik denk omdat ik me er nu bezig houd dat je dingen gaat zien die er niet zijn.

Rennie89

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-15 20:35

Tjah ik handel natuurlijk vanuit mijn eigen ervaring als 13 jarige, misschien was ik wel gewoon een bad ass rebel ofzo haha. Kan best.

Maar de HA is gewoon gratis en ik kan me echt niet voorstellen dat je (pleeg)ouders je de zorg onthouden die nodig is. Je kan volgens mij hiervoor ook eventueel de kindertelefoon bellen en vragen wat zij zouden kunnen aanraden in haar geval. Kindertelefoon was geloof ik niet enkel voor mishandeling etc toch of heb ik het fout?

Rennie89

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-15 20:37

[***] schreef:

Ik zag gister ook nog een UFO, tenminste dat dacht ik te zien, toen keek ik goed en ik zag het niet meer. Ik weet dat die dingen niet bestaan, maar ik denk omdat ik me er nu bezig houd dat je dingen gaat zien die er niet zijn.

Niet om je bang te maken hoor, maar UFO's (unidentified flying object) bestaan weldegelijk. Het zijn gewoon dingen in de lucht die niet bekend zijn. Kan net zo goed een lichtgevende vogel zijn :P Daarbij geloof ik wel in leven buiten aarde, maar ik geloof niet in die blauwe mannetjes met grote ogen :+

Judigno

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-15 20:39

Ik heb alles meegelezen heb nu maar bedacht dat ik toch maar ga reageren :+

Ja ik geloof zeker in geesten, maar buiten dat ben ik het met iedereen eens dat je misschien beter hulp kunt zoeken.

Dat je energie verliest kan ook te maken hebben met hele andere dingen. Ik ben bijvoorbeeld altijd druk en dan heb ik eigenlijk heel veel energie altijd. Maar als er dan een moment is waarbij ik even tijd heb voor mezelf, dan merk ik ineens hoe moe ik ben, heb ik nergens meer zin in en kan ik alleen nog maar slapen bij wijze van spreken.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-15 20:40

lifaya schreef:
[***] schreef:

Niet om je bang te maken hoor, maar UFO's (unidentified flying object) bestaan weldegelijk. Het zijn gewoon dingen in de lucht die niet bekend zijn. Kan net zo goed een lichtgevende vogel zijn :P Daarbij geloof ik wel in leven buiten aarde, maar ik geloof niet in die blauwe mannetjes met grote ogen :+

Misschien een soort ster dan o.i.d.? Of gewoon een lantarenpaal die knipperde, maar ik geloof niet in ruimte scheppen, hoewel ik dat dacht te zien :')

Rennie89

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-15 20:41

Satalieten die lijken ook op UFOs :P die bewegen ook en lijken sterren.

Manda

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-15 20:52

Ik kan het bijna niet geloven allemaal....
Je schrijft dat je wordt geholpen door familie, vrienden en de mensen van pleegzorg en jeugdzorg, of hun hebben allemaal een enorm bord voor hun hoofd dat ze je niet helpen hulp te krijgen, of je verteld heel andere dingen tegen hun dan dat je hier neer zet. Ik kan me niet voorstellen dat ze je met zulk soort gedachtes, gevoelens, ideeën niet ook aanraden hulp te zoeken, elk weldenkend mens die dit allemaal leest zou zeggen die heeft echt hulp nodig......

Misschien is het wel allemaal een groot spel om aandacht.... ik kan me nog wat reacties herinneren in het topic van het vliegtuigongeluk, kind wat schreeuw jij om aandacht en focus van anderen op jezelf.... ook daar zou je wel wat hulp bij kunnen gebruiken want dit is is verre van normaal allemaal ....

Als je eens echt verstandig wil zijn bel je de huisarts, laat je hem de stukken lezen die je geschreven hebt hier op het internet dan hoef je niet veel te zeggen ook...
Maar ik vermoed dat je helemaal niet naar de huisarts wil gezien je smoezen niet met hem in contact te kunnen komen.
Laatst bijgewerkt door Manda op 05-01-15 20:55, in het totaal 1 keer bewerkt

SavannahNx

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-15 20:55

Pily schreef:
Tja ik geloof er ook wel in. Niet uit eigen ervaringen maar vooral die van mn moeder. Ze heeft een keer glaasje gedraaid met een vriendin en begonnen er zomaar borden op de grond te vallen. Ook vertelde ze me laatst dat ik als kind steeds zei dat er snachts, als ik moest slapen, iemand naast mijn bed stond :(

mijn moeder deed t ook. zij zei ook dat schilderijen van de muur vielen of scheef gingen hangen.. too scary.

gohya

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-15 21:48

Ik denk er precies hetzelfde over als jij Manda.

maralyn

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-15 21:54

lifaya schreef:
[***] schreef:

dat t niet bewezen is. IS nog geen bewijs, dat ze niet bestaan.

Er is ook nog maar 10% van de zee ontdekt...

Ik wil niet weten, wat er nog meer in zwemt dan alleen die 10%....

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-15 21:55

5% zelfs ;)

maralyn

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-15 21:56

Bizzybijtje schreef:
5% zelfs ;)

Moet je na gaan!!!

En dan heb je iets wat OP de aarde zit! Of in... hoe je het bekijkt...

qua geesten, kijk ik er ook niet raar van op.
Aangezien we ook niet veel % aan hersencapiciteit gebruiken, wordt beweerd...

SavannahNx

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-15 21:58

TS, hier word heel vaak gezegd '' zoek hulp '' ik wil daar ver niks mee zeggen of over zeggen, maar je zegt zelf ik heb hulp nodig, maar 1 bericht later staat er, een psychiater word toch niks. als je echt hulp wilt, en bang bent, dan ga je echt wel zelf naar iemand voor hulp, maar dan zeg je allemaal dingen om hulp te vermijden..?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-15 21:58

maralyn schreef:
Bizzybijtje schreef:
5% zelfs ;)

Moet je na gaan!!!

En dan heb je iets wat OP de aarde zit! Of in... hoe je het bekijkt...

qua geesten, kijk ik er ook niet raar van op.

Sommige mensen niet nee :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-15 21:59

savannah030x schreef:
TS, hier word heel vaak gezegd '' zoek hulp '' ik wil daar ver niks mee zeggen of over zeggen, maar je zegt zelf ik heb hulp nodig, maar 1 bericht later staat er, een psychiater word toch niks. als je echt hulp wilt, en bang bent, dan ga je echt wel zelf naar iemand voor hulp, maar dan zeg je allemaal dingen om hulp te vermijden..?

Degenen die hulp nodig hebben doen dat meestal niet zomaar zelf. Dat zegt echt niets :)

Weggebokt

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-15 22:01

TS als je niet naar de HA wilt, kan je dat ook gewoon zeggen hoor :)

SavannahNx

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-15 22:14

SindyKaya schreef:
TS als je niet naar de HA wilt, kan je dat ook gewoon zeggen hoor :)

PRECIES DIT GEWOON.
als je echt hulp wilt TS dan ga je echt wel, wat je moeder dan ook zegt! :j

SavannahNx

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-15 22:19

Bizzybijtje schreef:
savannah030x schreef:

Degenen die hulp nodig hebben doen dat meestal niet zomaar zelf. Dat zegt echt niets :)

nee, maar als je zo bang bent/hulp wil, dan denk je toch, doei mama, ik ga wel even langs de HA, want het is beter voor jezelf. maar wat t gewoon is, is dat TS niet wilt. of gewoon een verhaal verzint. en daarom niet langs de HA wil. Sorry TS, maar als je zo graag hulp wil, dan doe je dat gewoon no matter what.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-15 22:24

Dat is dus helemaal niet waar. Ik heb 8 jaar met een angststoornis rondgelopen zonder in behandeling te durven gaan, dus ga daar niet over praten en je mening klakkeloos neerplanten als je niet weet hoe dat zit.

SavannahNx

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-15 22:31

Bizzybijtje schreef:
Dat is dus helemaal niet waar. Ik heb 8 jaar met een angststoornis rondgelopen zonder in behandeling te durven gaan, dus ga daar niet over praten en je mening klakkeloos neerplanten als je niet weet hoe dat zit.

en dat zeg jij? het enigste wat je op dit forum hebt zitten doen, is TS afzeiken..

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-15 22:38

Dan vraag ik me af wat jij verstaat onder afzeiken.
Persoonlijke aanvallen ben ik overigens niet van gediend, los van het feit dat dat laat blijken dat je toch niet echt met goede argumenten kan komen.

Kuggur

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-15 22:47

maralyn schreef:
.

Veel voorkomende misvatting. Je gebruikt wel degelijk 100% van je hersenen, maar niet alles gelijktijdig.
Dan zouden ze nl. in je schedel gekookt worden.
Vergelijk het met je spierstelsel, je spant (zelfs tijdens contractie van één spier) niet 100% van je spiervezels in alle spieren gelijktijdig aan, je hart zou het begeven en je skelet zou kapot gaan....

LoveGlove

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-01-15 23:17

Bizzybijtje schreef:

Hèhè iemand die het snapt. Ja ik ben bang om naar de ha te gaan. Om mijn moeders reactie want die vind het allemaal onzin. En iemand heeft me op een idee gebracht, ik ga met de kindertelefoon chatten dat helpt me heel erg, ik doe het vaker. Waarom ik er niet eerder op ben gekomen weet ik niet maar Bedankt degene die dat zei. Dat kan ik tenminste veilig en ongemerkt doen.

SavannahNx

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-15 23:25

zelf zei je niet dat je bang was om te gaan maar dat je niet mocht gaan en omdat 1 iemand dat nu zegt, is dat opeens ook jou reden?