Ja, alwéér zo'n jongenstopic....

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

_Linn_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-12-14 09:51

Zo nou allereerst ben ik super blij dat ik het hem gewoon gevraagd heb. Dit is een jongen die gewoon heel eerlijk over zijn gevoel praat, daar hou ik van!

Hij vind mij een hele leuke, spontane meid maar hij voelt dat die op het moment gewoon nog niet klaar is voor een relatie. Hij wil niet nu iets met mij beginnen en dat het dan zometeen na een maand alweer voorbij is, dat verdien ik niet zegtie. Maar toen heb ik hem duidelijk gemaakt dat ik op dit moment ook helemaal nog niet om een relatie vraag, daar is het ook nog veel te vroeg voor. Ik vraag hem alleen of die erover open staat om elkaar beter te leren kennen en dan zien we wel waar het schip strand. Dit wilt die wel.
School is wel ook heel belangrijk op het moment want hij wil echt zijn achterstand weg werken dit jaar dus dan wordt het misschien iets passen en meten. Maar dat is niet erg want ik vind dat school idd ook gewoon belangrijk is.

Dus conclusie van het verhaal: we gaan elkaar gewoon heel rustig aan beter leren kennen en dan zien we wel waar het schip strand.

En Britt, wat vond je zo op het eerste gezicht van hem?? :P

MevrouwtJ

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-14 09:54

Yaaaaaaaaaaaaaaay! *\%/* *\%/* *\%/*

Een goed antwoord dus! Dat wordt een wekelijkse update van de vorderingen :)F

Yvankaxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-14 10:16

Aah wat fijn! *\o/*

Doubtless

Re: Ja, alwéér zo'n jongenstopic....

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-14 11:00

Positief antwoord dus! Heel goed dat je het gewoon recht toe recht aan gevraagd hebt :)

_Linn_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-12-14 11:36

Ja daar ben ik ook echt heel blij mee dat ik dat heb gedaan! Nu weet ik ten minste hoe hij erin staat en hij ook hoe ik erin sta. En dan kunnen we vanaf nu gewoon heel rustig verder.

Geryon

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-14 13:32

Jeej! Verrassend positief antwoord! Duidelijkheid is voor jou ook fijn :D Ik zit echt in precies dezelfde situatie met die ene jongen (app er nu toch maar weer mee.) Ook hij dacht dat ik om een relatie vroeg, de sukkels :+

lisannevosje

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-14 13:45

Hahah super antwoord!!

Ik heb woensdag de afspraak die ik gisteren zou hebben, hij kon niet omdat ie moest overwerken. :(

kwii

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-14 14:24

Misschien ben ik wel heel negatief hoor, maar het 'ik ben nu nog niet op zoek naar een relatie'is bij mij altijd in ellende geëindigd. Ik hoop natuurlijk voor jou dat het niet zo is, maar als je er zelf zo positief over bent, zit ik natuurlijk gewoon fout :D :D

_Linn_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-12-14 14:54

Geryon schreef:
Jeej! Verrassend positief antwoord! Duidelijkheid is voor jou ook fijn :D Ik zit echt in precies dezelfde situatie met die ene jongen (app er nu toch maar weer mee.) Ook hij dacht dat ik om een relatie vroeg, de sukkels :+

Haha ja alsof ik hem meteen ten huwelijk vraag ofzo :P

_Linn_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-12-14 14:55

kwii schreef:
Misschien ben ik wel heel negatief hoor, maar het 'ik ben nu nog niet op zoek naar een relatie'is bij mij altijd in ellende geëindigd. Ik hoop natuurlijk voor jou dat het niet zo is, maar als je er zelf zo positief over bent, zit ik natuurlijk gewoon fout :D :D

Hij zegt niet dat die niet op zoek is naar een relatie. Hij zegt dat die nu niet toe is aan een relatie. Vind ik wat anders. Hij vind mij wel leuk en wil me wel beter leren kennen.

_Linn_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-12-14 16:01

Het is trouwens denk wel goed dat dit nu gewoon langzaam en bedachtzaam gaat. Bij mijn vorige relatie heb ik het achteraf gezien te snel een relatie genoemd. Na iets meer dan een maand kwam ik er toen achter dat ik niet verliefd op hem was en heb ik het gestopt. Als ik iets wil spring ik er soms te snel in en dus is dit dan misschien juist wel goed. Wie weet komt er dan eindelijk eens iets langdurig uit voort.

lisannevosje

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-14 17:17

Precies wat jij zegt heb ik ook last van, maar gelukkig weet deze jongen dit ook, al voelt hij voor mij wel echt als een perfecte jongen voor mij

XxLiEsJuHhxX

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-14 17:24

Jeeej wat een goede uitkomst.! :D

En ik ben het helemaal mee eens wat jij zegt. Ik heb precies hetzelfde gehad met mijn ex. Veeeeel te snel een relatie geen noemen en kwam ik er ook na een ruime maand achter dat ik gewoon niet verliefd was. Nu ook met een jongen aan het daten wat ook gewoon heeeel rustig aan gaat allemaal. :D

Bambi1995

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-14 17:52

_Linn_ schreef:
Het is trouwens denk wel goed dat dit nu gewoon langzaam en bedachtzaam gaat. Bij mijn vorige relatie heb ik het achteraf gezien te snel een relatie genoemd. Na iets meer dan een maand kwam ik er toen achter dat ik niet verliefd op hem was en heb ik het gestopt. Als ik iets wil spring ik er soms te snel in en dus is dit dan misschien juist wel goed. Wie weet komt er dan eindelijk eens iets langdurig uit voort.

herkenbaar! Ik doe het volgende keer zeker anders, minder snel allemaal. Gewoon lekker relaxed en niet gehaast.

NewGirl_BQ

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-14 20:00

Zo, toch wel positief datie zo eerlijk is met je :)
Hoop gewoon dat dit zo goed komt voor jullie...

Had ook al paar keer gedate met een jongen, klikt supergoed, maar zelfde verhaal als die van jou.
Ik respecteer hem, maar ik ben wel al 2 jaar vrijgezel waardoor het bij mij allemaal iets sneller mag gaan.
En op den duur verlies ik snel de moed om er energie te blijven insteken terwijl ik niet goed weet waar het gaat eindigen (ben dat zo beu, heb altijd veel energie gestoken in vorige relaties en dan loopt het meestal toch fout, heb ik geen zin meer in). Maarja :) ondertussen verloopt het nogal stroefjes tussen ons, terwijl ik hem eig wel heel leuk vond/vindt.

Bleuh, mannen :?

_Linn_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-12-14 01:00

Ah ook lastige situatie ja. Ik ben nu ook alweer even vrijgezel dus idd van mij zou het ook wel ietsje sneller mogen maar ik respecteer zijn situatie en we zien wel gewoon hoe het loopt.

Britt_Sisi

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-14 01:36

Haha linda! Ik vond hem anders als op de foto! Het is niet mijn type maar ik denk dat jullie wel leuk zijn samen!

_Linn_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-12-14 01:56

Ja je zag hem nu ook met petje op hea, dan ziet iedereen er wel wat anders uit. Maar thnx!

Britt_Sisi

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-14 12:27

haha ja dat is zo! ik vond hem wel heel spontaan!

Wij liepen te vloeken op het weer en die paarden, de meeste mensen zouden ons negeren maar dat deed hij niet dus dat is wel een goed teken haha!

_Linn_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-12-14 12:50

Britt_Sisi schreef:
haha ja dat is zo! ik vond hem wel heel spontaan!

Wij liepen te vloeken op het weer en die paarden, de meeste mensen zouden ons negeren maar dat deed hij niet dus dat is wel een goed teken haha!

Hahaha, wat zei die dan? :P Heb ik gemist denk ik :P

Britt_Sisi

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-14 12:51

Dat weet ik niet precies meer haha! Maar hij zei in iedergeval iets, dat zouden de meesten niet doen als je 4 meiden hoort roepen poedersuiker regen, poedersuiker paarden enzo haha

_Linn_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-12-14 13:17

Haha ja wij waren zelf op dat moment er ook niet blij mee hoor met de regen :P Maar toen we eenmaal gingen rijden was het droog dus dat scheelt!

NewGirl_BQ

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-14 11:18

En hem nog gehoord? :+

Ik de mijne gisterenavond wel, weet niet of ik er goed aan gedaan heb om er eens over te praten :+
Komt er een beetje op neer dat hij niet goed weet wat ie wil. Het feit is dat hij me beter wilt leren kennen, maar dat hij dus geen moeite doet om zelf eens te sturen of met een idee af te komen.
Heb hem gezegd dat ik stil aan mijn energie beetje kwijt geraak, zkr als t niet evenveel van twee kanten komt. Says enough denk ik dan.. of ben ik nu te zwart wit? :+

Joey

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-14 11:55

Wat een goed antwoord TS! Superleuk *\O/* *\O/*

Afbeelding

Wel leuk dat dit soort reclames altijd komen dan _O- Iemand? :+

lisannevosje

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-14 12:44

Hahahah ik ben verliefd en hij ook op mij, toen we date hadden en hij m'n hand vasthad, overal kriebels, daarna heeft ie me niet meer losgelaten :)

Ik vind t goed dat je duidelijk bent geweest...