Hij vind mij een hele leuke, spontane meid maar hij voelt dat die op het moment gewoon nog niet klaar is voor een relatie. Hij wil niet nu iets met mij beginnen en dat het dan zometeen na een maand alweer voorbij is, dat verdien ik niet zegtie. Maar toen heb ik hem duidelijk gemaakt dat ik op dit moment ook helemaal nog niet om een relatie vraag, daar is het ook nog veel te vroeg voor. Ik vraag hem alleen of die erover open staat om elkaar beter te leren kennen en dan zien we wel waar het schip strand. Dit wilt die wel.
School is wel ook heel belangrijk op het moment want hij wil echt zijn achterstand weg werken dit jaar dus dan wordt het misschien iets passen en meten. Maar dat is niet erg want ik vind dat school idd ook gewoon belangrijk is.
Dus conclusie van het verhaal: we gaan elkaar gewoon heel rustig aan beter leren kennen en dan zien we wel waar het schip strand.
En Britt, wat vond je zo op het eerste gezicht van hem??
Ik zit echt in precies dezelfde situatie met die ene jongen (app er nu toch maar weer mee.) Ook hij dacht dat ik om een relatie vroeg, de sukkels

Iemand?