eeuuhh momenten.....

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-15 23:59

Vandaag.. ik heb pauze met het werk, en mijn leidinggevende en een paar vaste medewerkers daar zitten ook in de kantine.
Ik pak een manderijn, eet hem lekker op..
Maar die pitjes! De eersten dapper doorgeslikt, maar de andere pitjes toch maar weggooien. Dus servetje, probeer ik een pitje uit mijn mond te halen, vliegt hij plots tussen mijn lippen door :') :')
Pit rolt mooi over de tafel :+

Was een heel awkward moment :')

Hillady

Re: eeuuhh momenten.....

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-15 11:15

Oh ik doe het maar al te vaak. Dan ligt ik op mijn bed een serie of iets anders aan het kijken, loop ik naar beneden.. euh wat moest ik hier ook al weer :')
En nu wil het mij ook nog wel geregeld overkomen dat ik 's nachts wakker word, denk dat het 7 uur in de ochtend is, ik smeer mijn brood, ga ontbijten en kleed mij aan. En dan kijk ik wel 10 x naar de klok om zeker te zijn dat het echt zeven uur is. En mijn hersenen zeggen op een of andere manier dat het wel zo is.. Dus dan ben ik al helemaal aangekleed en klaar voor school, komt mijn moeder de deur uit :' Sanne, wat doe jij nou.. het is nog maar kwart voor twee!' Daar zat ik, aangekleed, ontbeten en al voor school.. midden in de nacht _O-

papagroom

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-02-15 11:22

Afgelopen maandag was ik onderweg voor een klantenafspraak op 2 maart.....een week te vroeg dus!

Benice

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-15 11:28

Een uur te vroeg bij de tandarts zijn, of nog leuker, bij de Frans toets doodleuk alles in het Duits opschrijven... B-)

Smallheal

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-15 11:33

papagroom schreef:
Afgelopen maandag was ik onderweg voor een klantenafspraak op 2 maart.....een week te vroeg dus!

Kunnen ze niet zeggen dat je te laat bent :))

filly

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-15 11:37

Om 7:50 wakker worden en me dood schrikken omdat ik dacht dat ik te laat voor school was tot ik me bedacht dat het vakantie is haha.

onne

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-15 12:41

Met je kinderen op school staan op hemelvaarts dag en je dan afvragen waarom het zo stil is op school.

linnke

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-15 00:22

Ik had een paar weken geleden.... Ik Was op de fiets naar het werk gegaan, niet geheel gebruikelijk aangezien ik nog geen 10 minuten lopen van mijn werk af woon...
Ik kom weer thuis na een lange ochtend en sta in mij mijn appartement met een gevoel van: ik ben echt iets vergeten... Na 10 minuten bedenk ik me dat ik op de fiets heen ben gegaan, maar terug ben gelopen :') stond m'n fiets nog in het magazijn... :')

Gianti

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-15 00:50

Jongen die schijnbaar 19 jaar je buurjongen is (straat ernaast in close buurt) niet kennen terwijl die jou wel kent en van alles van je weet.. Heel awkward toen ik me begon voor te stellen..

Palmera

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-15 01:16

linnke schreef:
Ik had een paar weken geleden.... Ik Was op de fiets naar het werk gegaan, niet geheel gebruikelijk aangezien ik nog geen 10 minuten lopen van mijn werk af woon...
Ik kom weer thuis na een lange ochtend en sta in mij mijn appartement met een gevoel van: ik ben echt iets vergeten... Na 10 minuten bedenk ik me dat ik op de fiets heen ben gegaan, maar terug ben gelopen :') stond m'n fiets nog in het magazijn... :')

Het kan altijd erger.... Ik te fjord naar de theetuin en mijn ouders met de auto. Fjord aangebonden en gezellig wat gedronken. Daarna stap ik rustig bij mijn ouders in de auto.... :') Toen we bijna thuis waren zegt pa ineens:"was jij niet met randy?" Keihard terug gereden en de schat stond me aan te kijken van "hèhè" Ik schaam mij nog steeds diep. :o

Nalonyda

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-15 01:56

ohh pfff veel te vaak :') Word zo moe van mezelf _/-\o_

Op werk was ik service balie medewerker. Alles ging mis die dag. Moest de sleutel hebben om te annuleren, la waar die inzat per ongeluk dicht geduwt, zat ook de sleutel erin om het laatje open te maken... tja, overkomt mij weer... :')

In paniek raken als je pentablet het niet doet... terwijl het kabeltje er niet in zat. :=

Zweepje pakken op het paard, en dan opeens naast je paard liggen omdat je je evenwicht verloor +:)+

Trekken waar je moet duwen, duwen waar je moet trekken met deuren.

Over een stoeptegel struikelen die niet eens een mm eruit steekt en dat 3x

De kelder in stappen met jeeeh, ik ga fietsen *\o/* ... fiets vergeten op station... -O- Altijd fijn als je haast hebt naar werk en niet 10 minuten van te voren weg ben gegaan maar 5, omdat je de tijd van de fiets pakt

Stagebegeleidster die vroeg om een mes mee te pakken als ik naar de kantine ga, dan kom ik terug met van alles maar zonder mes. Loop je terug omdat je iets anders ging pakken, en de mes.. vergeet je het weer := als mijn hoofd niet vast zat...

De eigenaar van mijn verzorgpaard stuurde een foto van een schimmel dat voor een huis stond / ontsnapt was, met de boodschap: '' Voortaan wel de staldeur goed dicht doen! '' ... trapte ik weer mooi in .. dacht dat het echt mijn verzorgpaard was en was al allemaal doem scenario's aan het bedenken wat ik fout had gedaan :evaw: Was gewoon een willekeurig paard van facebook (nu check ik ook die deur altijd 5x :') )

Ariannee

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-15 02:29

Dat een medebewoner de deur op liet staan terwijl die wegging ik dacht euh oké?

Britta31

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-15 08:02

Ik zou de paarden van mijn schoonzus tijdens hun vakantie doen.Sleutel van de poort in de auto gelegd..Volgende dag auto naar de garage voor de apk.Met de sleutel er nog in.Het was een hele klim over het hek heen.

1234

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-15 08:50

Laatst op school, bij een klapdeur, ging ik trekken in plaats van duwen, terwijl het gewoon op de deur staat, tsja, toen stond ik ook ff van euhh waarom gaat ie niet open :')
Later waren we met wat andere mensen erbij, liepen door de school en degene die er eerst bij was, vertelde dat van die deur. We hadden het erover, kwamen bij een deur, terwijl we praatten wilde ik de deur open doen, ik keek nog naar het bordje: duwen. En wat doe ik: trekken, en nog verbaasd zijn dat ie niet open ging ook :') toen was ik ook echt hersenloos bezig, want ik keek ook echt eerst nog naar het bordje.

En ik typte laatst bij het chatten met vriendin op Facebook, iets waarvan ik echt dacht van,huh?? Wat heb ik nou weer getypt. Was tijdens oppassen, ik vertelde dat de kat telkens het hoofd van jongetje ging likken in bed (vond ie niet fijn), maar ik typte dat de kat foto's ging maken (ipv likken) ???? Wtf hahaha

Rocamor

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-15 17:45

Nou ik stond afgelopen zaterdag even met een mond vol tanden.

Was bij de kapper en net als ik binnenkom staan vier mensen op punt van weggaan. 2 vrouwen (oudere en jongere, ik vermoed moeder en dochter) en twee mannen / jongens. De jongste was 18-25 en had syndroom van down. Keek heel guitig en komt heel blij naar me toegelopen.

Ik krijg een hand van hem en hij zegt iets (vermoedelijk zijn naam ofzo). Ik geef een hand terug en zeg mijn naam en dat ik het leuk vind met hem kennis te maken. Op dat moment maakt hij met zijn wijsvinger en middelvinger een v-vormig gebaar voor zijn mond en steekt zijn tong uit. In eerste instantie dacht ik nog van: "Euh, dit meeeeen je niet he?".

Hij meende het wel, want direct eropvolgend ging zijn hand naar zijn kruis en zou het hele zaakje wel naar buiten halen. Gelukkig hadden de dames waar hij mee was het ook gezien en sleurden hem aan zijn armen mee naar buiten.

De jongste dame kwam nog even terug om excuses te maken (wat ik netjes vond), maar heb echt een flink aantal seconden staan bedenken wat dit nou weer was :+

Britta31

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-15 18:35

Ja,onze medemens met down hebben ook seksuele gevoelens.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-15 18:42

Britta31 schreef:

Ja en? Geloof niet dat ze perse verbaasd was over het feit dat diegene down had, eerder over de ongepaste handelingen. Hij zal de grenzen minder duidelijk hebben, maar dat neemt niet weg dat een ander even vreemd op kijkt. Of dit nu een standaard persoon, iemand met down, iemand in knuffeldierenpak, een opaatje of what ever is.

Susanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-15 19:11

Britta31 schreef:

Dus moet ze het maar normaal vinden?Ik zou ook heeeel raar staan te kijken als iemand dat deed, en dan maakt het echt niet uit wie dat dan is :=

Jolien87

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-15 21:05

Britta31 schreef:

Maar dat is toch niet het eerste wat je verwacht van zo iemand als je hem of haar tegenkomt. ;)

Rocamor

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-15 22:26

Jolien87 schreef:
Britta31 schreef:

Maar dat is toch niet het eerste wat je verwacht van zo iemand als je hem of haar tegenkomt. ;)

Deze jongen had van die dingen bij zich die cheerleaders ook vaak gebruiken. En ik had deze actie gewoon niet zien aankomen. Daar zag hij veel te lief en onschuldig voor uit met die sliertendingen.

Hillady

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-15 08:24

Ge-wel-dig :')

papagroom

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-04-15 20:22

Ik probeerde vandaag mijn auto open te maken met de afstandsbediening van de auto van mn vrouw...het heeft zeker vijf minuten geduurd voor ik in de gaten had waarom hij niet open ging.

papagroom

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-04-15 17:38

Vandaag weer een auto momentje...Ik had onderweg zin in een bakkie koffie..Ik stop bij een pomp,doe een plasje,en pak een bakje koffie....die moest je gewoon bij het loket afrekenen....het bedrag was ruim 78 euro....wat bleek dit was geen zelfbedieningspomp,maar een ouderwets service station,en tijdens mijn toiletbezoek hadden z mn auto afgetankt...nog een geluk dat ik mm pinpas bij me had.

Mizora

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-15 17:42

Ik had een zielig uhh... momentje vandaag. Op het moment heb ik twee pups lopen van 9 weken en ik ging ze vanmiddag voeren. Ik stap de kamer binnen en vol op de poten van Noa. Gillen doet het beestje, uit schrik lanceer ik de brokjes door de kamer heen en hond gecheckt en gekalmeerd (had niks gelukkig), daarna maar op de grond gezet want ze konden gaan stofzuigen. Het eten lag overal. De laatste paar brokjes uit de bakjes heb ik er ook maar bij gegooid.

kally

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-15 19:01

Erg leuk de laatste drie anekdotes....brengt weer een levendig beeld erbij en een dikke glimlach....