Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Niet nodig, maar m'n opa en oma wilde ze me heel graag geven. Helemaal happy d'r mee.Sparkles schreef:Ik heb net weer een trui gekocht onder het mom van ''lekker warme chilltrui want het is super koud''
Luchtverfrisser in leuk houdertje, voor op de wc. ik maak mijzelf wijs dat het echt nodig was, maar tja... in principe kan ik ook prima plassen in een geurloze omgeving
Overbodig is...
Heb zelfs bespaard op koffie (had een workshop en kreeg daar koffie, dus niet zelf hoeven kopen!) en lunch (eigen meegenomen, maar had trek omdat ik tot 18:30 door ben gegaan en geen tussendoortje mee had, maar heb mezelf in kunnen houden
)

Ik had een aantal jaar geleden flinke investeringen gedaan, maar die truien raken nu ook af
Maar ik draag nu 4 vesten en truien en een daarvan is op het randje. Is dit genoeg?
(en er hing er NOG eentje die ik ook wilde, maar ik heb me ingehouden.
)Alwiene schreef:Haha ook ik ben vanavond kleding wezen shoppen. Lekker dik vest gekocht wat ik als jas draag (ik had er namelijk al 2 van) maar nu in een ander kleurtje en hij was nu met 50% korting dus die moest mee, daar ga ik veel plezier van hebben. En verder een leuke blouse met korte mouwen, die was nu maar 7,50 en eerst dacht ik van voor van de zomer, maar bedacht me daarna dat ik hem met een shirtje lange mouwen van de winter ook best kon dragen. Alleen die had ik niet, dus ook nog 2 shirtjes lange mouwen erbij gekocht, maar die waren basic en nu zelfs met 50% korting dus maar 3,40 per stuk. Bij elkaar was ik 26,80 kwijt dus dat vond ik best netjes en ook geen prullaria of onnodig want kan nog best wat kleding voor de winter gebruiken.
Wel heb ik op de terugweg nee gezegd tegen het idee om een ijsje te kopen, want dat vond ik wél onnodig haha, dus dat is weer goed voor de challenge.
zeker als je weet dat het spul is wat je graag aan hebt.
Alleen de boodschappen gehaald die op het lijstje stonden

ik ging naar de action om van die (hoe noem je dat?
) papieren in een ringband die je er dan zo uit kan scheuren (ik kan echt even niet op dat woord komen
) te halen, en dat is het enige wat ik gekocht heb
maaikman schreef:Ik heb me goed ingehoudenik ging naar de action om van die (hoe noem je dat?
) papieren in een ringband die je er dan zo uit kan scheuren (ik kan echt even niet op dat woord komen
) te halen, en dat is het enige wat ik gekocht heb