Edit:
Nu ik dat plaatje op ziva haar profiel zie denk ik had ik die maar eerder
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Ja daaaag!!
ladyflame schreef:@Cleo: ik herken mij zo in dat verhaal xD heb een gewone vriend die gevoelens voor mij heeft maar weet dat ik een vriend heb en normaal probeerd te doen maar die stuur af en toe appjes met dat soort berichten dat die gedroomd heeft enzo... heb het hem nu al 100x gezegd dat ik het niet hoef te weten.
@sonador: bij dat nummer heb ik het niet snel dat ik die in mijn hoofd heb zitten haha, bij die ander hoefde ik de titel maar te lezen.
" 
xxcleeoo schreef:ladyflame schreef:@Cleo: ik herken mij zo in dat verhaal xD heb een gewone vriend die gevoelens voor mij heeft maar weet dat ik een vriend heb en normaal probeerd te doen maar die stuur af en toe appjes met dat soort berichten dat die gedroomd heeft enzo... heb het hem nu al 100x gezegd dat ik het niet hoef te weten.
@sonador: bij dat nummer heb ik het niet snel dat ik die in mijn hoofd heb zitten haha, bij die ander hoefde ik de titel maar te lezen.
Net appt hij weer en vraag ik wat hij nou eigenlijk van mij wilt "dat wil jij niet weten"
Sonador schreef:xxcleeoo schreef:Ach, als ik toch is van hem af kwam zou ik heel blij zijn !
Gewoon negeren, of is hij jou erg aan stalken?

) jongen uit klas (imo goede vriend) vroeg ne mee uit schaatsen. Prima schaatsen is tof

En de bruiloft? Die is er nooit gekomen. Jolien87 schreef:Ik ben een keer ten huwelijk gevraagd tijdens een date.
Tijdens de havo hadden we een heel gezellig vriendengroep, ik was toen een jaar of 17. Op een gegeven moment kreeg ik met één van de heren verkering en om te vieren dat we een maand samen waren (wat een feest!) zou hij me mee uit eten nemen, maar waarnaartoe was een verrassing. De hele groep was al op de hoogte gebracht: het moest toch wel iets heel bijzonders zijn. Uiteindelijk bleek het een pizzeria te zijn, heel lief natuurlijk. We hadden ons drankje net besteld toen hij zei: "Hoe zal ik het zeggen? Wil je met me trouwen?". Waarop ik vroeg of ik eerst even mijn pizza mocht uitkiezen.En de bruiloft? Die is er nooit gekomen.
En mijn nummer klopte ook niet (cijfers omgedraaid).