Date fails

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Bokker13579

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-14 22:49

Dat hij had gedroomd dat ik zwanger van hem was, en de baby wilde houden maar hij niet. Ik heb hem nog even vriendelijk uitgelegd dat hij dit soort dingen voor zichzelf mocht houden. (Even voor de duidelijkheid hij is vrij wanhopig omdat veel meiden hem afwijzen) :=

Edit:
Nu ik dat plaatje op ziva haar profiel zie denk ik had ik die maar eerder

leenbeesje

Re: Date fails

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-14 22:52

Mijn eerste 'vriendje' vond het nodig om mij na drie dagen te dumpen voor zijn ex... maar omdat zei hem toch niet terug wou vond hij het nodig om terug aan mijn deur te komen kloppen.. Het mooiste van al was, had hij zijn ex bij om mij te overtuigen dat ik hem toch maar terug moest nemen want voor haar was hij niet goed genoeg }:0 Ja daaaag!! :+

Valerie93Jarig

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-14 22:54

@Cleo: ik herken mij zo in dat verhaal xD heb een gewone vriend die gevoelens voor mij heeft maar weet dat ik een vriend heb en normaal probeerd te doen maar die stuur af en toe appjes met dat soort berichten dat die gedroomd heeft enzo... heb het hem nu al 100x gezegd dat ik het niet hoef te weten.

@sonador: bij dat nummer heb ik het niet snel dat ik die in mijn hoofd heb zitten haha, bij die ander hoefde ik de titel maar te lezen.

Bokker13579

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-14 22:57

ladyflame schreef:
@Cleo: ik herken mij zo in dat verhaal xD heb een gewone vriend die gevoelens voor mij heeft maar weet dat ik een vriend heb en normaal probeerd te doen maar die stuur af en toe appjes met dat soort berichten dat die gedroomd heeft enzo... heb het hem nu al 100x gezegd dat ik het niet hoef te weten.

@sonador: bij dat nummer heb ik het niet snel dat ik die in mijn hoofd heb zitten haha, bij die ander hoefde ik de titel maar te lezen.

Net appt hij weer en vraag ik wat hij nou eigenlijk van mij wilt "dat wil jij niet weten :o "

ilaan

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-14 22:59

Wouw, gisteren ingeschreven op een datingsite, gewoon voor de lol. Maar wat een gesprekken soms :')
Zal binnenkort dus ook wel fails hebben :')

Valerie93Jarig

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-14 22:59

xxcleeoo schreef:
ladyflame schreef:

Net appt hij weer en vraag ik wat hij nou eigenlijk van mij wilt "dat wil jij niet weten :o "

irritant is dat hé, zou idd gezegd dat ik dat niet zou willen weten

Bokker13579

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-14 23:02

Ach, als ik toch is van hem af kwam zou ik heel blij zijn !

Sonador

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-14 23:03

xxcleeoo schreef:

Gewoon negeren, of is hij jou erg aan stalken?

Bokker13579

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-14 23:08

Sonador schreef:
xxcleeoo schreef:

Gewoon negeren, of is hij jou erg aan stalken?

Hij hoopt erop dat ik hem blokkeer, maar dat ga ik dan zeker niet doen. Dit is ook zijn antwoord als ik hem vraag mij met rust te laten of mijn nummer te verwijderen..

Sonador

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-14 23:10

Gewoon niet op hem reageren, dan geef je hem alleen maar meer voer!
Zo te horen is het er 1tje die graag van manipuleren houd.

Negeren en anders heel rap er met iemand over praten die ervaring met dit soort dingen heeft.

Bokker13579

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-14 23:11

Als je daar van onder de indruk moet raken weet ik het ook niet haha

Celiien

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-14 00:50

Jaaaa hier :))
Eerstejaars was ik (nu 5e, ahum :+ ) jongen uit klas (imo goede vriend) vroeg ne mee uit schaatsen. Prima schaatsen is tof :j
Nah hij kon het dus ten eerste al niet :')
Ten tweede heb ik in totaal +- 3 uur moeten aanhoren hoeveel kinderen hij wil, wat hij zoekt in ern meisje en als iemand zijn vriendin is hij verwacht dat zij altijd bij hem bleef, ook op wereldreizen naar god weet ik waar heen..
Yeah voor iemand met lichte bindingsangst, not so much. Dus na de date gezegd dat ik veel liever vrienden bleef. En dat zijn we geweest, tot afgelopen december waar hij blijkbaar opeens opgekropte frustratie had, en zei dat ik een bitch was die hem aan t lijntje hield :')
Ik dacht 3,5 jaar lang dat we echt gewoon vrienden waren. Oeps :=

Konstantine

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-14 05:39

Hahaha, dat is best wel sad eigenlijk, na zo lange tijd nog steeds gefrustreerd zijn :')

Winged

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-14 10:49

Toen ik 14 was eens gedate met een alto/gotic, heel wazig allemaal. Uiteindelijk kom ik hem nu, zo'n 10 jaar later, regelmatig tegen met stappen. Krijg ik te horen dat het wel een hele erge leuke tijd was die we samen hebben gehad. Die tijd? 2 weken... :+

Als 16 jarige eens een 3de date met iemand gehad, jongen heeft de hele dag zitten gamen.... -O-

Ook als 16 jarige: Iemand tegenkomen in Centerparcs, uiteindelijk maanden mee smsen (verdomme m'n beltegoed!) en uiteindelijk een date.... Die zo ontzettend saai was, was zo blij toen hij weer op de trein terug naar huis zat _O-

Als Erasmusstudent in de eerste week had ik niet door dat 'een filmpje kijken' wel eens iets anders kon betekenen. Kleine Spanjaard had hele andere ideeën dan Wolverine kijken. He did not succeed :Y)

Momenteel is het nu gewoon dodelijk saai en rustig qua dates. Helaas :+
Laatst bijgewerkt door Murthul op 17-10-14 14:05, in het totaal 1 keer bewerkt
Reden: Reactie op verwijderd bericht verwijderd

Murthul

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-14 14:00

Moderatoropmerking:
Hierbij het verzoek om verder on-topic te gaan. Het is dus niet de bedoeling om verder te gaan op andere onderwerpen dan date-fails. De offtopic berichten zullen dan ook verwijderd worden.

Yonker

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-14 14:01

En nu weer terug ontopic :+

Ik wil meeeeeer datefails lezen :')

Jolien87

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-14 14:20

Ik ben een keer ten huwelijk gevraagd tijdens een date.
Tijdens de havo hadden we een heel gezellig vriendengroep, ik was toen een jaar of 17. Op een gegeven moment kreeg ik met één van de heren verkering en om te vieren dat we een maand samen waren (wat een feest!) zou hij me mee uit eten nemen, maar waarnaartoe was een verrassing. De hele groep was al op de hoogte gebracht: het moest toch wel iets heel bijzonders zijn. Uiteindelijk bleek het een pizzeria te zijn, heel lief natuurlijk. We hadden ons drankje net besteld toen hij zei: "Hoe zal ik het zeggen? Wil je met me trouwen?". Waarop ik vroeg of ik eerst even mijn pizza mocht uitkiezen. :') En de bruiloft? Die is er nooit gekomen.

Raineri

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-14 15:06

Jolien87 schreef:
Ik ben een keer ten huwelijk gevraagd tijdens een date.
Tijdens de havo hadden we een heel gezellig vriendengroep, ik was toen een jaar of 17. Op een gegeven moment kreeg ik met één van de heren verkering en om te vieren dat we een maand samen waren (wat een feest!) zou hij me mee uit eten nemen, maar waarnaartoe was een verrassing. De hele groep was al op de hoogte gebracht: het moest toch wel iets heel bijzonders zijn. Uiteindelijk bleek het een pizzeria te zijn, heel lief natuurlijk. We hadden ons drankje net besteld toen hij zei: "Hoe zal ik het zeggen? Wil je met me trouwen?". Waarop ik vroeg of ik eerst even mijn pizza mocht uitkiezen. :') En de bruiloft? Die is er nooit gekomen.

Was dat serieus??

Jolien87

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-14 15:31

Het was exclusief ring maar we hadden toch allemaal wel sterk het vermoeden dat hij het meende. Als ik 'ja' had gezegd had hij ongetwijfeld overal van de daken geschreeuwd dat we verloofd waren. Zo iemand was het wel.

Yonker

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-14 15:35

OMG :=
Ik zou denk ik geen hap meer door mn keel hebben gekregen :')

Ohana_91

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-14 16:08

Het is niet een date-fail, maar wel een liefdes-fail, gelukkig niet van mijn kant.
Jongen vond mij helemaal geweldig, ik zag hem niet zitten en probeerde hem dat duidelijk te maken.
Toen hij dat doorhad, vond hij mij ineens niet meer zo lief. Dreigen dat hij me op sekssites zou zetten
als ik niet met hem op date ging e.d. Zelfs een voorbeeldje laten zien hoe het er dan uit zou zien.
Gelukkig was mijn naam totaal verkeerd geschreven :) En mijn nummer klopte ook niet (cijfers omgedraaid).
Dus vriendelijk lachend gezegd dat hij gerust zijn gang mocht gaan. Nooit meer last gehad van die jongen :)

Jolien87

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-14 16:10

Nouja zeg, wat een pipo. :')

Ik heb een keer een scharrel gehad en die begon te huilen toen ik geen seks met hem wilde. :(:)

_mexx_lady_

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-14 16:21

Ik moet zeggen dat ik jou reactie vooral geweldig vindt Jolien87 :')
Mag ik even mijn pizza uitkiezen? Je moet het maar verzinnen op dat moment haha

BarryPlopper

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-14 16:42

er schiet mij er weer 1tje te binnen, geen fail van mij helaas.

Vorig jaar rond deze tijd zat ik een beetje op tinder tot ik opeens een match kreeg, al snel gingen we over op whatsapp. na 2 dagen was er niet echt een klik dus kreeg ik te horen "je mag mijn nummer wel verwijderen want dit gaat niks worden"
Ik ben niet iemand die snel nummers opslaat en voordat ik het doorhad zei ik "Ik had je nummer nog geen eens opgeslagen dus dat komt goed uit"

Meisje vond dat niet echt leuk en ik kreeg eerst nog even de wind van voren voordat ik geblokkeerd werd :')

vuurneon

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-14 19:30

Jolien87 schreef:
Nouja zeg, wat een pipo. :')

Ik heb een keer een scharrel gehad en die begon te huilen toen ik geen seks met hem wilde. :(:)

Had je zo'n reputatie als seksgodin opgebouwd dan? :')