Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Sheran schreef:Trek uit je afwezigheid van vrienden een les voor de volgende relatie, Guess, maar wees niet te afhankelijk van vrienden in het algmeen. Ze blijken toch vaak onbetrouwbaar te zijn en het is het beste om je geluk niet te laten afhangen van anderen. Op jezelf heb je namelijk invloed, op de rest niet. Hoe vervelend dat ook is.
Guess_NH schreef:Ik heb voor deze relatie enorme veel vrienden aan de kant gezet. Echt vriendinnen heb ik niet. 1 goede vriendin maar die is heel druk met haar school verder kan ik bijna bij niemand terecht. Alle vrienden die ik had waren jongens en mijn ex vond dat niet heel erg fijn dus heb dat allemaal opgegeven en was elke dag met mijn ex samen.
De eenzaamheid leegte en onzekerheid vind ik het meest vreselijke. Praten lucht me zo op alleen iedereen weet ondertussen al hoe ik me voel en ik kan niet steeds mijn verhaal aan dezelfde doen. .
moest net de stad in waar hij woont nou mijn maag draaide de hele tijd om. Zo moeilijk om zo dichtbij te komen.
Ik heb zijn naam op mijn pols staan en twijfel om te wachten of om er iets overheen te laten zetten deze week. Net onder de douche kon ik alleen maar huilen als ik er naar kijk. Zo onwerkelijk en snel gegaan allemaal..