BarryPlopper schreef:Leven is dodelijk
kijk, dat is nou eens de beste uitspraak van het hele topic
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
LadyMadonna schreef:Je ouders kan je toch ook gewoon naar buiten sturen? Of is het hun huis?
Nikass schreef:Stel je voor, dat ie last krijgt van de tocht, tijdenshet rroken
Mars schreef:Het is altijd lekker makkelijk reageren van achter een veilig schermpie inderdaad als je de verdere situatie niet kent.
Tja ik rook, ben er tevreden mee. Misschien stop ik ooit, misschien niet. Ik zei het al eerder, als iemand er last van heeft gaat ie maar fijn een eind verderop staan. Als ik zo zou moeten mieren elke keer als ik last heb van iemand zoals in dit topic dan had ik geen leven meer
Zammie schreef:Nikass schreef:Stel je voor, dat ie last krijgt van de tocht, tijdenshet rroken
Nou, ik vind je smilie niet echt fijn hoor.. mijn vader heeft al meerdere keren op het randje in het ZH gelegen, waarbij zijn longen het niet meer aankonden. Hart gaat dan als een gek tekeer en moet dan worden gereset. Tja, dat hoort ook bij copd. Dus dan lijkt het mij niet goed voor zo iemand om op de tocht te gaan staan.
Bah, dat mensen zo kunnen reageren vanachter hun schermpie
gohya schreef:Mars schreef:Het is altijd lekker makkelijk reageren van achter een veilig schermpie inderdaad als je de verdere situatie niet kent.
Tja ik rook, ben er tevreden mee. Misschien stop ik ooit, misschien niet. Ik zei het al eerder, als iemand er last van heeft gaat ie maar fijn een eind verderop staan. Als ik zo zou moeten mieren elke keer als ik last heb van iemand zoals in dit topic dan had ik geen leven meer
Zammie schreef:Nikass schreef:Stel je voor, dat ie last krijgt van de tocht, tijdenshet rroken
Nou, ik vind je smilie niet echt fijn hoor.. mijn vader heeft al meerdere keren op het randje in het ZH gelegen, waarbij zijn longen het niet meer aankonden. Hart gaat dan als een gek tekeer en moet dan worden gereset. Tja, dat hoort ook bij copd. Dus dan lijkt het mij niet goed voor zo iemand om op de tocht te gaan staan.
Bah, dat mensen zo kunnen reageren vanachter hun schermpie
[/quote]
nynke55 schreef:Sinds ik niet meer rook vind ik het ook niet prettig om in andermans rook te staan. Maar dat heb ik nog liever dan die wolken parfum waar sommige mensen zich mee omgeven.
liep net in de AH achter een vrouw die volgens mij bij de parfum fabriek in een vat parfum is gevallen, jemig wat was dat erg, kreeg het er gewoon benauwd van