Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Wendy schreef:Deze dames wordt verweten dat ze alleen maar komen als er wat te halen valt, en proberen hun vader onder druk te zetten. En diezelfde vader 'vergeet' zijn op dat moment nog jonge dochters te vertellen dat hij gaat samenwonen met zijn vriendin?
Kan het niet zijn dat deze meiden gewoon niet meer weten hoe ze in vredesnaam de aandacht van hun vader moeten krijgen, waar ze gewoon recht op hebben? Want negatieve aandacht is ook aandacht? Zien ze hun vader eigenlijk ook nog wel eens zonder dat TS erbij is? Wat doet hij om de band met zijn kinderen te onderhouden, behalve afwachten tot ze zich weer eens melden?
Rowdine schreef:minikatje schreef:Lieveli, ze heeft niets tegen onderhouden vd kinderen. Maar 'loze' uitgaven terwijl je soms krap zit zijn gewoon niet handig. Pa hoeft toch niet op een houtje te bijten omdat dochterlief wil bellen?
Dat is toch zijn pakkie an??
chelle_dora schreef:Geldt dat dan niet ook voor TS d'r kinderwens? Dat is dan toch haar pakkie an, niet die van dochterlief..
Amaris schreef:Nou, dat zou wat zijn. Kom je als echtpaar rond van 1 salaris (oeh! dat is "zeldzaam!" maar niet heus) dan zou je als vrouw helemaal niets in te brengen hebben financieel?
Wat was dat ene recht van de vrouw ook alweer...............?
Daarbij studeert TS als ik het goed begrepen heb, en ze is getrouwd, dus het is ook HAAR geld als je het puur theoretisch bekijkt.

smurffie schreef:Ja wisten jullie dat dit heel vaak voor komtzijn genoeg onderzoeken naar gedaan namelijk. Het vallen op veel jongeren vrouwen is veelal niet gezond en zorgt voor veel rare dingen. Ik geloof dat 80% van de pedofielen met kinderen niet van zijn kinderen af kon blijven.
Dus mijn uitspraak is misschien groot, maar onderzoeken zorgen ervoor dat die vragen gesteld moeten worden.
liedje89 schreef:Een weidepaal in de grond zetten of een ander huishoudelijk klusje is toch wel even iets anders dan de relatie met je dochters lijmen lijkt me. Sommige dingen moet je als volwassenen en vooral als vader toch zelf op pakken ook als je ze moeilijk vind.
Iemand erbij als een onafhankelijke mediator kan natuurlijk, maar je "vertegenwoordiger" sturen en dan ook nog die ene persoon daarvoor kiezen waaraan je kinderen een grafhekel hebben
Kahawa schreef:Maar misschien hebben de dochters van TS haar man iets van deze situatie geleerd..
En hebben ze zich dadelijk allebei laten bezwangeren door veel oudere welvarende mannen die hen gaan onderhouden.
amandananana schreef:Een band opbouwen gaat niet om naar de spa, stad of nagelstyliste gaan. Het gaat er toch gewoon om dat je geinteresseerd bent in elkaar en respect hebt voor elkaars grenzen. Maar je kunt niet een band opbouwen met die meiden door ze om te kopen..
Smurffie ik vind wat jij zegt wel heel erg ziek en heftig..
Maar als die elke keer grofweg weggeslagen wordt. Ja wat moet je dan nog als er thuis ook al niet mee te praten valt omdat ze dan steeds "papa!!" gillen ? lady62 schreef:Eigenlijk had dit alles al veel eerder besproken en uitgesproken moeten worden.
Wat ik ervan kan zeggen dat is dat de vader degene is die met zijn dochters moet praten.
In ieder geval met duidelijk maken dat in zijn huis wat inmiddels jullie huis is elkaar met respect te behandelen.
Maar wat ik mij afvraag in het verhaal waar staat de vader op dit punt of is dit er niet en doet iedereen maar wat.
In dat geval geef ik jullie huwelijk weinig kans van slagen.
Praten met elkaar is echt een van de basis fundamenten van een huwelijk, gevolgd door respect en vertrouwen.
Wat de reden is dat de kinderen zo reageren weet ik niet vraag het eens aan je man hij hoort het wel te weten of boeit het hem niet.
Problemen kunnen niet altijd opgelost worden maar je man zal er toch aan moeten geloven om in ieder geval een poging te doen.
Amaris schreef:Kahawa schreef:Maar misschien hebben de dochters van TS haar man iets van deze situatie geleerd..
En hebben ze zich dadelijk allebei laten bezwangeren door veel oudere welvarende mannen die hen gaan onderhouden.
Dit zou een "grappige" opmerking zijn geweest.... als TS zich had laten 'bezwangeren' en als de man van TS een welvarende oudere man was geweest.
Maar zoals de OP er nu uitziet slaat de opmerking als een banketstaaf op een drumstel.
HIJ verdient dat geld toch, niet jij?