Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Finliox schreef:Dit is vast een hele moeilijke vraag, maar wil hem toch nog even kwijt.
Hoe is het universum onstaan? Want dan moet er toch ooit iets uit niets zijn ontstaan? Maar dat is toch onmogelijk?
Thasja schreef:Kuggur schreef:
Ik kan me anders ook niet voorstellen dat je er een schaap mee bedoelt dat al een weekje dood is, en in verrregaande staat van "fermentatie" is...
Dat is alsnog wat verser (Lees: met minder chemische troep en blablabla erin) dan wat ze nu wel eens te eten krijgenAls je je bedenkt wat er soms in ons voedsel aan troep zit..
![]()
En ja ik weet dat er nu een heleboel tegen argumenten gaan komen, but I hope you know what I mean
oomens schreef:Er worden hier hele vreemde definities van "vers" gehanteerd...Verser als in 'meer zoals het was toen het nog leefde' dus.
Finliox schreef:Dit si vast een hele moeilijke vraag, maar wil hem toch nog even kwijt.
Hoe is het universum onstaan? Want dan moet er toch ooit iets uit niets zijn ontstaan? Maar dat is toch onmogelijk?
Erin_xx schreef:Omdat de zon dichter bij de aarde komt en dus een groter oppervlakte moet verwarmen. Daar wordt het koud van en water bevriest nu eenmaal onder de 0 graden...
Finliox schreef:Dit si vast een hele moeilijke vraag, maar wil hem toch nog even kwijt.
amber15 schreef:Finliox schreef:Dit si vast een hele moeilijke vraag, maar wil hem toch nog even kwijt.
Dat vind ik ook altijd zo bijzonder aan de evolutie theorie
Ik geloof dat God de aarde heeft geschapen. Dat is het antwoord op je vraag
amber15 schreef:Finliox schreef:Dit si vast een hele moeilijke vraag, maar wil hem toch nog even kwijt.
Dat vind ik ook altijd zo bijzonder aan de evolutie theorie
Ik geloof dat God de aarde heeft geschapen. Dat is het antwoord op je vraag
Britt_Sisi schreef:Ik heb de helft van het topic door gebladerd en toen werd het mijn hersenen teveel haha! Dat van die kleuren heb ik ook vaak overna gedacht en ik kwam er maar niet uit!
En over wat als we nou in een soort van sims zitten heb ik ook over na gedacht vroeger, ik dacht altijd dat wij gewoon een soort van poppenhuis waren van kinderen die dan gewoon een wereld bol hadden gekregen en lekker aan het spelen waren haha!
Later heb ik een keer een film gezien waar iemand in een soort van glazen bol geplaatst werd zonder dat hij dat wist en dat alles voor die persoon vooropgezet was voor een film. Dus alles wat er gebeurde was zo gepland en van die film was ik zo onder de indruk dat ik dacht dat dat hier ook wel aan de hand zou kunnen zijn..
Mijn verhaal is misschien een beetje warrig haha excuses daarvoor!
Edit oh ik lees net dat er al een hele andere discussie gaande is haha!