Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Amandavd schreef:Slina, dat is voor mij dan geen punt. Zelf ben ik ook geen seksend wonder dus waarom zou ik dat wel van mijn partner moeten eisen/verwachten?
Amandavd schreef:HC, er is meer in het leven dan seks. En voor de een is het wel belangrijk en voor de ander niet. Klaar.
Huertecilla schreef:Amandavd schreef:HC, er is meer in het leven dan seks. En voor de een is het wel belangrijk en voor de ander niet. Klaar.
Ja?!
Schrijf ik wat anders dan??
Het punt is dat wanneer dat tussen partners speelt dit dan toch echt tot een spanningsveld zorgt. Ontkennen helpt niet.
Lekker eten koken of samen een goed boek lezen op de bank voorziet echt niet in een verschil in sexuele behoefte.
Het maakt hooguit dat een breuk een te grote maatregel is; met de frustratie geleefd wordt.
Als lief zijnde wil je mijns inziens zo´n situatie echter helemaal niet; ben je zo egoïstisch niet; wil je dat jouw liefde wél tevreden is ook op sexueel gebied.
Ayasha schreef:Als HC in een topic (als dit) op duikt overheerst hij het. Andermans point of view wordt dan niet meer geaccepteerd in zoverre dat alles wat niet voldoet aan zijn ide de oorzaak is van vreemd gaande partners. Daar heb ik geen zin in. Been there, tried to make sense of it, never did.
Huertecilla schreef:geerke schreef:ach...ik mezelf er mee als ik niets bij hem doe...dan is hij na een dag of vier niet te genieten.
Eigenbelang dus
Natuurlijk is het eigenbelang.
Het is zó jammer dat veel mensen dit niet zien. Het is óók eigenbelenag om je partner van een afspraak te ontslaan wanneer de basis ervoor ontbreekt.
Overigens is het best euhmmmm dat jouw partner niet te genieten zou moet worden. Dat wil je als lief uiteraard niet en daar doe je wat aan; dat voorkom je.
Door in de behoefte te voorzien óf van de beperking te ontslaan.
Dus nee Amandavd, je moet helemaal niets. Als het ´moeten´ wordt, geef hem/haar dan de vrijheid!
Slina schreef:Het is voor een man veel sneller lekker. Die stick zit vol zenuwen,.
Ayasha schreef:Als HC in een topic (als dit) op duikt overheerst hij het. Andermans point of view wordt dan niet meer geaccepteerd in zoverre dat alles wat niet voldoet aan zijn ide de oorzaak is van vreemd gaande partners. Daar heb ik geen zin in. Been there, tried to make sense of it, never did.
Huertecilla schreef:Slina schreef:Het is oor een man veel sneller lekker. Die stick zit vol zenuwen,.
Daar sla je de plank volstrekt mis.
De clitoris is veel voller met zenuwen, gevoeliger en bovendien het enige orgaan wat voor zover we nu weten geen andere functie heeft dan lol in sex.
Verder zijn er in de vagina verschillende zenuwconcentraties welke de stick ook voorbij steken.
Als klap op de vuurpijl is het vermogen tot plezier beleven van haar organen van de vrouw veel, véél duurzamer dan dat van de man met diens stengel.
Maar goed, dat gaat wat erg ver van ´hoe vaak?´.
Marije_jiplover schreef:HC heeft wel een punt dat wanneer de beide partners een verschil in behoefte hebben gekregen, er een spanningsveld ontstaat.
Dit geldt overigens niet voor seks alleen. Als je in het begin van je relatie 3 gangenmenu's op tafel zet en van lieverlee steeds vaker de afhaalchinees, terwijl de ander het liefst nog steeds de zelfgemaakte 3gangenmenu's wil eten/maken, heb je ook een spanningsveld.
Als je eerst elk weekend ging stappen en van lieverlee wil 1 partner steeds vaker op de bank voor de buis hangen, óók.
Uiteraard is er meer in een relatie dan seks alleen. En als béide partners tevreden zijn met 1x per maand of minder? Perfect toch! Maar als de 1 elke dag wil en de ander 1x per jaar, tja, danis er wel een issue...
Huertecilla schreef:Marije_jiplover schreef:HC heeft wel een punt dat wanneer de beide partners een verschil in behoefte hebben gekregen, er een spanningsveld ontstaat.
Dit geldt overigens niet voor seks alleen. Als je in het begin van je relatie 3 gangenmenu's op tafel zet en van lieverlee steeds vaker de afhaalchinees, terwijl de ander het liefst nog steeds de zelfgemaakte 3gangenmenu's wil eten/maken, heb je ook een spanningsveld.
Als je eerst elk weekend ging stappen en van lieverlee wil 1 partner steeds vaker op de bank voor de buis hangen, óók.
Uiteraard is er meer in een relatie dan seks alleen. En als béide partners tevreden zijn met 1x per maand of minder? Perfect toch! Maar als de 1 elke dag wil en de ander 1x per jaar, tja, danis er wel een issue...
En dat wil je als liefhebbend stel niet lijkt míj.
Zoals ík liefde zie, ben je vóór elkaar.
Hier op dit onderwerp merken verschillende dames op dat zij geen trek hebben en hun man wel. Ik lees nauwelijks wat ze daaraan doen.
Het lijkt alsof ze zich wel bewust zijn van frustratie bij hun lief en dat zo laten.
Dat bevreemt mij.
Wat mij nóg meer bevreemt is de opmerking dat die man maar de benen moet nemen dan.
Ik kan me al helemaal voorstellen wat voor onderwerp er ontstaat wanneer hij dat zou doen
Foaly schreef:_lies_ schreef:En wat voor zinnigs draagt het bij aan het topic dat een man even gaat vertellen hoe de clitoris werkt?
Wat voor zinnigs draagt deze discussie überhaupt bij aan het topic? Sorry HC, maar ik heb op je geTeMd.