Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Jolien87 schreef:Oeh wat leuk weer, een update.
Ik ga me niet bezig houden met puzzelen want ik ben er zo eentje die dan voor het gemak vergeet dat er ook nog geslapen moet worden. Ik zou alleen maar bezig zijn om erachter proberen te komen wat voor geweldigs je staat te wachten.
Wat zal het een teleurstelling zijn als blijkt dat het geen huwelijksaanzoek is.
Ossi schreef:Jolien87 schreef:Oeh wat leuk weer, een update.
Ik ga me niet bezig houden met puzzelen want ik ben er zo eentje die dan voor het gemak vergeet dat er ook nog geslapen moet worden. Ik zou alleen maar bezig zijn om erachter proberen te komen wat voor geweldigs je staat te wachten.
Wat zal het een teleurstelling zijn als blijkt dat het geen huwelijksaanzoek is.
No pressure voor Bassie hoor...
klein beetje maar Ossi schreef:Jolien87 schreef:Oeh wat leuk weer, een update.
No pressure voor Bassie hoor...

Als hij dan niet van plan was om je ten huwelijk te vragen dan is ie nu als de sodemieter zijn plannetje aan hem omgooien en een ring aan het kopen
Maar als hij geen aanzoek van plan is op dit moment, legt hij de lat voor zichzelf wel heel hoog voor als hij me wel wil vragen
) uitgelegd in een weiland.