Nou ik heb hem gepast, zit hier en daar wat ruim maar verder prima! Hij zit echt lekker ook, dat wordt lekker bankhangen aankomende winter in het oranje
Haha thanks, ja ik vind hem echt leuk! Niet dat ik er nou mee boodschappen ga doen ofzo, maar zo voor in huis en met t WK vind ik het echt een prima ding. Wat een ander vindt interesseert me dan ook niet zo
_JTM
Geplaatst: 12-06-14 14:54
Oooh! Wat is het pak lelijk! Zo lelijk dat het gewoon leuk is Ik lees op facebook al verschillende berichten bij mij uit de omgeving waarvan mensen hun pak wilden ophalen maar ze de kleinere maten niet binnen hebben gekregen. Hopelijk zijn mijn bestelde pakken er straks wel.
Ik vind de bovenkant beter zitten dan de bovenkant? Het lijkt wel of ie een beetje lubert bij de bovenbenen? En dat ligt niet aan de dames, want die hebben een prima figuur.
maar goed.. geeft 't ut. Als je er toch alleen maar binnen mee zit
fourseasons
Geplaatst: 12-06-14 16:20
Ach wat verwacht je ook van tien euro. Op fb staan er veel met gaten en die mensen pleuren hem zo de prullenbak in. Hadden ze hem wel aan mij mogen geven want een gaatje maakt mij niet uit voor een huispak.