Enne ..... Maarten, dat wordt nog een keer meten dan
_KiMbErLeY_
Geplaatst: 02-06-14 15:17
Fijn idd dat je er ff uit bent geweest! En wat zal een rolstoel je ff wat meer bewegingsvrijheid geven, heerlijk!! lig je nog steeds hele dagen in je bed? En hoest met de pijn??
Shirley, ik ga net zolang zeuren tot hij het heeft gedaan.
Kimberley, daar kijk ik ook naar uit! Gewoon weer samen dingen doen. Ja, nog steeds hele dagen in bed, de pijn is wel uit te houden hoor, maar bij het lopen naar de wc/keuken/douche is het wel erg pijnlijk. Met name als het langer is dan 5 minuten. Zonet met aankleden strekte mijn been zich volledig bij een verkeerde beweging en dat is ook echt heel erg pijnlijk! Ik kijk echt uit naar de MRI, ook al klinkt dat stom.
Ja, we hebben een leuke rolstoel gevonden, helemaal goed afgesteld en het mooie is dat mijn moeder ook wat rustiger is geworden en toch akkoord is gegaan. Gisteravond ging het wel weer even slecht, maar [naam] steunde me enorm, dus dat is na een enorm kussengevecht weer goed gekomen en zo naar Emdr, dus dan zal het ook wat beter gaan.
Succes ermee!! Fijn dat je je toch weer wat beter voelt Mijn kaartje gaat bij nader inzien toch morgen op de bus, ik was niet vroeg genoeg mijn bed uit
Ik heb net naar de afdeling Radiologie in het Umcg gebeld en ze hadden nog geen afspraak ingepland. Telefoniste deed erg kortaf en zei ook dat er niet bijstond dat het op zo'n korte termijn moest. Ik heb haar toen verteld dat ik de 26ste een gesprek op Traumatologie om de uitslag te bespreken en dat kon ze inderdaad zien. Nu gaan ze hun best doen om het ook daadwerkelijk volgende week te doen. Ben benieuwd, maar de communicatie loopt daar niet echt lekker.
Ook al is het helemaal niet leuk voor jou Tineke, je bent een geweldige meid met veel gevoel voor humor die je er doorheensleept. Ondanks je pijn is het leuk je topic door te lezen en te zien dat iedereen met je begaan is, lekker niemand negatief. Dat is toch een klein beetje troost. Ik wens je in ieder geval weer veel beterschap. Af en toe word je helemaal gek overal van en krijg je een dip. Het lijkt tegenwoordig ook wel alsof je echt overal voor moet vechten. Houd vol, jij komt er wel samen met Kim en Maarten!
Anoniem
Geplaatst: 04-06-14 09:32
Kimberley, klopt hoor, dan krijg ik de uitslag van de MRI.
Takkie_Muis, superbedankt voor je onwijs leuke kaartje!! Hij is echt heel leuk.
Smileydees: Dat geeft zeker troost. Ik heb in dit topic ook echt een paar bijzondere mensen ontmoet. Die dip klopt inderdaad, dat vind ik heel lastig, maar [naam] gaat er heel goed mee om en dan is het ook weer 'snel' voorbij. Het moet inderdaad gewoon!
[naam] HEEFT [naam] GEKOCHT!!! Hij is jarig vandaag en dit was zijn verjaardagscadeautje aan zichzelf.
Shirley
Geplaatst: 04-06-14 09:40
En dat heeft hij ook voor jou als verrassing gehouden ?
Gefeliciteerd, Maarten ! En ook met de aankoop van Elske, veel plezier met haar