Wie heeft er nog meer een partner die veel van huis is?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-14 08:58

Momenteel gaat het, ook omdat ik dingen heb om naar uit te kijken. Zo werk ik nog 1,5 week en dan 3,5 week vakantie. Ik tel bewust af naar die vakantie en ga niet (meer) aftellen "hij is nog zolang weg". Dat deed ik vroeger en dat is slopend. Moet ook weer dingen gaan regelen voor school eind deze maand. September is elk weekend weg met paard dus weet ook wat doen... al verwacht ik wel een dopje op het einde hoor. Dat heeft iedereen wel eens.

Kan hij geen bijverdienste doen in de periode dat hij thuis is? Dan komt er toch iets binnen. Hier is het loon altijd even hoog tenzij hij echt voor hele lange periode niet wordt uitgezonden. Dan wordt op het einde van het jaar per maand op kantoor 20%/maand van zijn loon teruggevorderd. Met hun loon is dat een aardige hoop centen.

Tip: ik ben het boek "90 dagen genevieve" aan het lezen. Stijl 50 tinten grijs. Geen goed plan als je vriend zolang weg is :))

Spekkie01

Re: Wie heeft er nog meer een partner die veel van huis is?

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-14 09:48

Mijnes is ondertussen weer thuis voor 5 weken en we hebben er al weer 2 opzitten. Gelukkig stralend zomerweer, dat maakt het extra fijn. Hier ook een basissalaris en daar bovenop offshore toeslag. Erg fijn, dan komt er altijd zeker een salaris binnen.

na 11 jaar ben ik wel gewend dat hij weg is, ik hoef nietmeer te janken als ie weggaat, dus dat scheelt. Aftellen doe ik dan ook niet meer, laat het over me heen komen zoals het is. Gelukkig kan ik prima in mijn uppie en na 5 weken kerel op mijn lip is het ook wel weer lekker als ik kan doen waar ik zelf zin in heb, zonder hem te moeten entertainen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-14 11:14

Tranen vloeien hier nu ook weer niet, zo nuchter ben ik wel. Het is even wennen de eerste dagen. En na 2,5 jaar ben ik het ook al wel gewoon.

Vanmorgen belde hij even als verrassing, vond ik heel leuk. Alleen slechte verbinding.vanaf morgen gaat hij weer de nachtshift in. Skype kan niet meer vertelde hij, zijn werk heeft dat programma geblokkeerd. We zijn dus aangewezen op mails, telefoon of chat via fb. Ze hebben gratis wifi gelukkig.

Youknowme

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-08-14 13:02

Aftellen begin ik idd ook niet meer aan.. Die keer dat ik ging aftellen bleef ie veel langer weg.

Is dat boek van de serie 90 dagen rood? Die valt me best tegen namelijk.
Wat leuk dat hij belde! Jammer dat Skype geblokkeerd word.. Maar jullie kunnen iig nog mailen.
Bijklussen word lastig, maar hij zit er aan te denken gewoon een thuis studie ernaast te doen voor boekhouder.

En vanmorgen werden we uit bed gebeld, morgen vertrekt hij naar Turkije voor minimaal 13 dagen...... Hier baal ik even van, hierdoor mist hij eerste schooldag van z'n zoon, imo een belangrijke dag.........

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-14 18:11

Vind het eerste boek iig beter dan 50 tinten grijs. Meer to the point. De eerste schooldag is in België op 1 september of de 1e weekdag van die maand. Moest even omschakelen naar nl haha.

Youknowme

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-08-14 20:08

Maar het is dus idd van die serie? Misschien is die wel beter.. 80 dagen rood gaat eigenlijk niet over sex.. en verwacht dat toch wel.

Hier ML vanmorgen naar schiphol gebracht en hij heeft direct weer pech... Hij moest naar Istanbul vliegen maar ze hebben een landing gemaakt op Antalja ivm slecht weer. Daar stond ie al 2 uur aan de grond maar denk dat ie nu weer in de lucht is. Morgen ochtend vroeg om 7 uur gaat de helikopter naar de werkplek. Geschatte dagen 13, ticket voor een maand, en 20 uur werk. Mij benieuwen wanneer hij thuis komt.

Hebben jullie dat ook dat jullie hem de eerste dag al missen? Zelfde dag is altijd het ergst bij mij, weer alleen in bed etc.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-14 20:15

De reeks die ik lees gaat puur over sex dus het zal een andere zijn :+ En nee ik ben geen verslaafde, maar als ze ergens tamtam om maken dan wil ik er ook wel het fijne van weten :P Heb hem vandaag meegegeven aan een collega.

Vriendlief zit sinds gisteren na het telefoontje zonder internet, dus we gaan dag 2 in zonder contact. Voor zover ik kon bepalen aan de hand van lengte- en breedtegraad zaten ze gisteren tussen het eiland Bali en nog een eilandje. Van daaruit varen ze vermoedelijk recht naar beneden richting Dampier. Hij gaat nachtshiften doen, dat komt ongeveer overeen met overdag hier.

Youknowme

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-08-14 20:20

Deze moet dus ook over sex gaan.. Vond die tinten grijs erg leuk dus had wel wat meer van dit verwacht. Maar ik zag al dat het niet uit de zelfde reeks komt dus ik ga morgen even zoeken waar ik hem kan halen!

Dag 2 zonder contact wat lijkt me dat k u t .. Gewoon even dat ene berichtje wat het hem doet.
Mag ie tijdens werktijd contacten met je? Anders word het lastig denk als het daar nacht is als het hier dag is...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-14 20:35

Zolang het werk er niet onder gaat lijden en het is rustig, dan mag dat gewoon. Er zijn mannen die elke dag 5 minuutjes naar huis bellen, er zijn er (zoals mijn vriend) die 1x/week langere tijd aan de telefoon hangen. Dat is bij ons al een keer 1,5u geweest. Er was geen werk, het was ginds nacht, hij stoorde niemand en het is niet de telefoon voor noodgevallen dus dat kon.

50 tinten komt nog rustig op gang. Ik denk dat je bij 90 dagen Geneviève al rond pagina 20 in een stomende scène zat. De 2e ligt te wachten: 90 dromen van Elise. Daar begin ik straks in. Groot voordeel als vriendje er niet is, ik kan toegeven aan mijn boekenverslaving. Anders hoor ik toch alleen maar dat zelfs een kernbom naast me me nog niet zou afleiden :))

Youknowme

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-08-14 20:41

Ik hou van dat soort boeken! En van lezen.. Heb al een tijdje niks te lezen dus ga hem echt aanschaffen!

Ik zou 1 keer langer bellen ook fijner vinden! Kan je elkaar tenminste even echt spreken.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-14 20:46

Mijn collega heeft de boekenreeks gelezen met de 3 titels "geil", "geiler" en "nog geiler" (ofzoiets). 50 tinten en de 90-reeks kan je nog op de trein lezen, die covers zijn redelijk anoniem. Bij de geil-reeks kijk je recht op de bilspleet van iemand in string en zo over haar rug naar haar nek, van voeten naar hoofd dus :=

50 tinten heeft me heerlijke lachmomenten bezorgd in de trein. Iedereen las die boeken toen ik al aan de laatste bezig was. Zit je daar met je boek, iemand tegenover je zit er met 50 tinten grijs en boek is zo ongeveer aan 1/3. Dus de eerste spanning is er al. Je ziet die persoon roder worden met de minuut, die kijkt op en die zucht "goh het is hier warm". Heel subtiel mijn boek omhoog gehouden en ze wisten gelijk dat ik wist wat zij aan het lezen waren :')

Youknowme

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-08-14 20:48

Ik heb hem besteld als Ebook! Kan ik hem direct beginnen met lezen, kost maar 4 euro!
haha er heerst toch een taboe op he!
Ik heb ze allemaal van mijn vriendin gelezen die had ze allemaal besteld, mooi handig zo hoefde ik ze niet te kopen.

Spekkie01

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-14 21:01

De crossfire serie is ook een aanrader. Vol met stomende scenes. Vond 50 tinten ook leuk en ik gaook gewoon de film zien als ie uitkomt......fout he :o

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-14 21:07

90 dagen vind ik beter weglezen dan 50 tinten. Het is dezelfde stijl, maar iets meer variatie, het verhaal gaat sneller en meer to the point dan de trammelant om het liefdesverhaal bij 50 tinten.

Ik ga ook gewoon naar de film kijken, de dag dat de ticketverkoop start wil ik geheid kaartjes bemachtigen. Weet alleen nog niet of ik met vriendlief ga (die de boeken alleen van naam en reputatie kent) of met een vriendin die ze ook gelezen heeft.

Hoorde dat ze in de U.S.A. de trailer al gecensureerd hebben en de laatste beelden als verwijzing van "de rode kamer" eruit hebben geknipt wegens "te erotisch".

Youknowme

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-08-14 11:03

Ik ga ook naar de film hoor!! Ben heel benieuwd hoe ze de sex scenes hebben gedaan.

Je hebt gelijk varekaj. Op blz 20 al eerste sex scene

Spekkie01

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-14 12:17

Ik gok dat ik in mijn eentje heen moet, zo gek krijg ik manlief dan weer niet hahaha. Niets voor hem. Maar goed, dat mag. Hij vind mijn paard ook een wandelende biefstuk, maar ik hou toch van hem :D .

die 90 dagen serie zal ik dan ook eens naar op zoek :o

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-14 13:12

Ik gok als ik mijn vriend meepak dat die knalrood heel diep in zijn stoel gaat zakken als ze die scènes pittig hebben aangepakt :')
Ben bezig in boek 2 van de reeks, die valt beetje tegen. Maar heb het dan ook niet voor fantasietjes met 2 mannen en dat soort ongein. Verhaal is ook trager.

Kirrr

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-14 17:39

Leuk, ik hou ook wel van die boeken. Als jullie zo nog namen hebben, altijd welkom.

Youknowme

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-08-14 21:02

Die 90 dagen genevieve dus Kirrr!

Nou ML heeft echt pech over zich heen denk haha... Donderdag vloog ie naar istanbul, noodlanding moeten maken op Ankara ivm noodweer, daar 3 uur op de grond gestaan en verder naar Istanbul.
Zeer luxe hotel, die mazzel heeft ie wel, en volgende ochtend 7 uur vliegen naar t eiland... niet dus, vlucht gecanceld, 3 vluchten verder gecanceld is ie uiteindelijk om 10 uur savonds met een nood vlucht naar het eiland gebracht.

Maar morgen moet ie van het eiland af dus hij moet door werken, vanmorgen was het 4.00 uur, om 19.00 uur mocht ie even slapen tot 22.00 vanavond en dan moet ie verder.. En dan komt ie of woensdag naar huis of hij moet op de werkplaats in Ankara gaan werken.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-14 22:16

Lekkere planning zeg. Viel de noodlanding mee?

Hier is het kalm. 90 dromen van elite is de opvolger maar vond die eerder flauw. Teveel roman en te weinig pit. Morgen deel 3 maar eens starten.

vriend zit op locatie en er is sprake dat ze na deze lading naar huis mogen. Dat is over 2,5 week. Alleen heeft immigratie en controle een bepaalde brief afgekeurd waardoor ze geen stenen mochten opladen. Geen idee hoe dat verder gaat, hoor ik komende dagen wel vermoed ik.

Ben aan mijn laatste werkweek bezig en dan 3,5 week vrijaf. Laat die zon maar komen!

Youknowme

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-08-14 18:54

Noodlanding viel mee!

Is hij dan over 2,5 week thuis?? Je hebt nog weinig zon gehad hè.. Hopelijk gaat het zonnetje nog schijnen!!
Hier woensdag weer naar school en ml is donderdag thuis gekomen maar moet deze week weer weg. Dus hij is er om z'n zoon naar school te brengen *\o/*

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-14 19:23

ALS het gaat zoals gepland is hij over 2,5 week weer thuis. Maandag gaat zijn chef naar kantoor bellen om te horen hoe of wat. Er staat op de planning 18 dagen voorzien om het project af te werken (stenen te lossen), de ingenieur aan boord -tevens enigste vrouw- zegt dat het kan in 10 dagen. Alleen weet hij niet of hij dan ook gewon naar huis mag, of dat ze andere plannen hebben. In ieder geval lijkt eind augustus wel realistisch *\o/*

In het dorp zit een wellnesscenter waar je ook culinaire wellness kan doen: tussen de behandelingen door krijg je dan bubbels, speciale gerechten etc. Als hij een terugkeerdatum weet wil hij dat ik daar ga boeken, hij trakteert :)

En verder heb ik nu ook weer 3 weken vakantie. Tijd zat om met de paardjes door te brengen en boeken te lezen :)

Youknowme

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-08-14 08:31

Leuk uitje als jullie terug komen dus!!
Geniet je van je vakantie?
Hier ml net opgehaald door de taxi om weer weg te gaan, wat een pech voor hem dat ie kermis mist haha

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-14 09:35

vakantie gaat goed. Heb een vrachtwagentje rijbewijs B gekocht voor de paarden, vanaf nu kan ik zelfstandig de hort op *\o/* Moet het alleen vriendje nog vertellen O:)
Ben grote kuis aan het houden in mijn kledij. Een fiks deel zat nog in een koffer en doos na de verhuis (die al rond is sinds januari) omdat ik geen echte kast heb hier. Dus... begonnen met eerste sortering te maken wat weg mag en nu begonnen aan een fikse hoop kledij de was in gooien, strijken en dan straks beginnen met alles netjes op te ruimen. In ons bureau staat een grote wandkast met deurtjes waarin bovenin boeken staan, onderin is nog leeg. Daarin gaan mijn kleren dus verdwijnen, en jurkjes, rokken, broeken en jasjes gaan op de 2 kledingrekken die ik nog heb.
Ben ik nog wel aantal dagen flink zoet mee :P

Ze zijn ein-de-lijk van start gegaan en ze zitten nog steeds op schema. Rond 28/8 zou het klaar moeten zijn. Hij weet alleen nog steeds niet of ie dan al naar huis mag, of dat hij effectief 6 weken moet voldoen. Als dat zo is gaat ie wss 2 weken ergens anders bezig moeten denk ik, maar die kans acht ik zeer klein.

De culinaire wellness die we wilden doen valt aardig tegen. Wellness: relaxdouche, whirlpool, sauna, stoombad. En daarop variaties. Ofwel met ontbijtbuffet, ofwel met glaasje/flesje bubbels, maar niks bijzonders. En de menukaart? spaghetti bolognaise, slaatjes, croque monsieur (toast bij jullie denk ik)...

Kirrr

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-14 10:37

De welness met ontbijt doen wij af en toe wel. Vind ik de leukste variatie. Moet je wel al een aantal uur nemen, want anders heb je weinig aan de welness.