Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
ander lichtpuntje aan een militair is dat hij mij nu leert kickboksen! Erg leuk vind ik;)
.
Hij heeft bijv. ook een poosje bij de infanterie gezeten, maar vond dat te macho dus nu is hij een andere functie gaan doen haha.
En doordeweeks alleen app-contact, maar is wel lastig want hij draait nachtdiensten nu en ik werk overdag. Maar volgend weekend hebben we voor ons samen gereserveerd
ik zou best eens open staan voor een meeting trouwens.
De mijne is nu ook 4 weken weg, maar gelukkig wel in de weekenden thuis.
Maar het lijkt me wel leuk om ook irl meiden te leren kennen die in dezelfde situatie zitten 
Jodie_ schreef:Zo even bijgelezen! Een hoop mannen weer weg, en dit topic blijft heel fijn om je ei kwijt te kunnen vind ikik zou best eens open staan voor een meeting trouwens.
Vriend is hier weer een weekje op oefening, 1 zo'n weekje vind ik heeerlijk, alleen al omdat ik dan goed kan slapen zonder zijn gesnurk
Bismarck schreef:Hoi dames,
Ik lees hier vooral mee maar ook hier een vriend als militair.
Wij hebben met een aantal bokkers een thuisfront facebookgroep opgericht zodat het minder makkelijk meelezen is en je wat vrijer kan spreken. Mochten jullie toegevoegd willen worden stuur dan even een pb!
Bismarck schreef:Hoi dames,
Ik lees hier vooral mee maar ook hier een vriend als militair.
Wij hebben met een aantal bokkers een thuisfront facebookgroep opgericht zodat het minder makkelijk meelezen is en je wat vrijer kan spreken. Mochten jullie toegevoegd willen worden stuur dan even een pb!