Vrouwen van militairen

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Levita30

Re: Vrouwen van militairen

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-16 10:33

Ik heb een tip claudiadvx! Ten minste.... bij mij werkt het!

Ik mis het altijd dat ik mijn verhaal niet kwijt kan bij mijn man als hij weg is. 's avonds als ik in bed lig begin ik dan gewoon een mail of app te typen met de dingen waar ik aan denk en kwijt wil. Ondanks dat hij het meestal niet kan lezen geeft het toch een fijn gevoel. Mijn man vind het leuk om de berichten te lezen wanneer hij wel bij zijn mail of telefoon kan, krijgt hij toch alles een beetje mee van thuis en veel lieve woorden natuurlijk!

loesje4600

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-16 19:33

Ik kom het topic weer even een schopje geven, afgelopen week te horen gekregen dat mijn vriend voor 3 weken weggaat. Dus dat wordt vast een oase van rust ;( ander lichtpuntje aan een militair is dat hij mij nu leert kickboksen! Erg leuk vind ik;)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-16 19:54

Hier vriend vannacht vertrokken voor 3 weken oefening. Ben het onderhand gewend alleen nu is de timing een beetje rot helaas ivm verhuizing ed. Maar goede voorbereiding gehad dus zal vast goed komen, maar handig is anders.

Veel nieuwe relaties weer in dit topic, leuk! Zelf al ruim 7 jaar samen en het went wel, maar leuk is anders.

Wanneer moet hij weg Loesje? Nog tijd even goed voor te bereiden samen?

loesje4600

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-16 21:27

Hij is deze week nog thuis en dan gaat hij weg. Ben wel net nieuw maar volgens mij ook al redelijk gewend eraan al zeg ik het zelf haha

Laura1589

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-16 12:03

Veel mannen op oefening zeg! Loesje en Haike allebei succes de komende 3 weken!

Hier vriendlief ook op oefening. Eerste week achter de rug en hij komt dus in de weekenden wel thuis deze keer. Maar doordat wel allebei andere afspraken hadden hebben we elkaar maar eventjes gezien. En dat is nu ff lastig, want we zitten allebei op het moment door omstandigheden even niet zo heel lekker in ons vel. Maar goed, even tanden op elkaar en we komen er wel weer.
Hij is trouwens morgen jarig en ik had een klein kadotje gekocht voor hen wat hij mee kon nemen op oefening. Maar hij had zijn tas niet meegenomen naar mij toe. Dus heb ik het stiekem op de bijrijdersstoel van de auto gelegd met een briefje dat hij het morgen pas open mag maken. En nog geen 2 minuten nadat hij hier weg reed kreeg ik al een berichtje dat hij al had gevoel dat het een foto lijstje was haha (maar het is een boekje hahaha)

loesje4600

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-16 13:53

Laura, wat naar dat jullie allebei niet zo heel erg lekker in jullie vel zitten. Ik hoop dat jullie daar snel doorheen zijn! Wat lief van je cadeautje haha ik heb ook wel eens een briefje achtergelaten als ik ging werken en hij later uit bed kwam als ik, volgens mij werkte dat wel positief haha. Vind wel dat het echt hele lieve mannen zijn hoor, heb nu sneller het idee dat sommige mannen die niet bij defensi zitten ook sneller bot kunnen zijn. ( of dat is mijn interpetatie van mannen nu, omdat ik het echt super getroffen heb met mijne) :D

Gashmiron

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-16 14:26

Ik kom me ook melden :)
Mijn vriend is in januari begonnen bij de marine.
Meteen eerste 2 weken van huis en op bivak waar ik het best wel moeilijk mee had,
we zijn 5,5 jaar samen er sinds september zijn we gaan samenwonen.
Het langste dat we zonder elkaar waren daarvoor was 4 dagen en dat was dat we nog thuis woonden. :+

Nu gaat het al veel makkelijker omdat ik al wat meer gewend ben aan het alleen zijn.
Hij zou eerst in het najaar 3 maanden weg gaan als stage opdracht maar zoals algemeen bekend is het schip stuk, happy me haha.
Nu moet hij in het najaar 6 weken op oefening met een ander schip als stage opdracht,
flink wat positiever dus voor mij en hij vindt het zelf ook wel prettig de eerste keer geen 3 maanden weg te moeten. :) .

Hij wordt pas na zijn opleiding op een vast schip geplaatst dus ben benieuwd.

Laura1589

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-16 14:50

Komt wel goed hoor Loesje. Heeft verder niks met elkaar of met de relatie te maken, maar toevallig tegelijkertijd een kleine tegenslag in onze levens.
Ik doe dat wel eens vaker, een lief briefje of klein cadeautje achterlaten, zo leuk! En ben het met je eens hoor, ondanks zijn 'stoere' werk en uiterlijk is de mijne ook echt een schat en een grote softie, maar dat weet ie zelf ook wel :-) Hij heeft bijv. ook een poosje bij de infanterie gezeten, maar vond dat te macho dus nu is hij een andere functie gaan doen haha.

Gashmiron, welkom! 3 maanden is inderdaad heftig zeg! Gelukkig dus nu ingekort naar 6 weken. Ook dat zal niet altijd makkelijk zijn, maar het komt vast goed. Heeft hij het verder naar zijn zin?

Gashmiron

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-16 14:58

Tot nu toe wel maar hij heeft nadat hij zijn baret heeft gehaald bijna alleen nog maar les gehad,
nog vol in de opleiding op dit moment.

Ben vooral bang voor de weekenden, doordeweeks werk ik ook gewoon maar gewoon dingen plannen en dan komt het vanzelf wel goed hoop ik, heb altijd de hond nog gelukkig. :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-16 16:06

Succes gashmiron! Lijkt me lastig als je al langer samen bent dan toch opeens zoveel veranderingen mee maakt dat hij meer weg is. Als relatie begint met iemand die L militair is, weet je niet anders met die persoon.

Vervelend Laura dat jullie elkaar dan nu minder zien terwijl eigenlijk juist wel fijn is om samen te zijn als beide niet zo fijn voelen. Hopelijk doordeweeks wel contact en volgend weekend meer tijd samen?

Loesje, ze zijn stoer met een heel klein hartje ;)

Gashmiron

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-16 16:32

Ik had wel zo m'n 'voorwaarden', niet helemaal letterlijk natuurlijk,
maar ik wou wel eerst samen wonen voordat hij het ging doen.
Ik zag het niet zitten dat als ie vaak weg is dat ik dan elke keer naar zijn ouders moest en daar dan beneden moet gaan zitten etc. en ik wou graag een hond als maatje haha.
Toevallig kwamen wij dit huis dan tegen voor een leuke prijs waardoor het allemaal even sneller ging dan gepland haha.

Hij is nu gelukkig nog lekker elke avond thuis omdat Den Helder goed te doen is vanaf ons huis. :)

Laura1589

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-16 17:07

Gashmiron wat fijn dat je de hond nog hebt! Lijkt mij ook heerlijk om een hond te hebben, maar ik ben echt veel te veel weg om een hond voldoende aandacht te kunnen geven. Maar lijkt me idd heerlijk om een hond in huis te hebben.

Haike, komt wel goed hoor. Ik heb wel eens voor hetere vuren gestaan gelukkig :) En doordeweeks alleen app-contact, maar is wel lastig want hij draait nachtdiensten nu en ik werk overdag. Maar volgend weekend hebben we voor ons samen gereserveerd :)

loesje4600

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-16 19:34

Haike, ja zeker had ik niet verwacht van "zulke mannen" hahaha

Gashmiron, fijn dat je een hondje krijgt als maatje dan is het niet zo stil als je alleen thuis bent;)

sloffiee

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-16 21:06

Gezellig hier! Zoveel vrouwen van militairen <3
Zo fijn dat iedereen hier haar ei kwijt kan en iedereen begrijpt het ook gewoon

loesje4600

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-16 21:40

Slofiee, jazeker heel erg fijn ook als beginnend haha, misschien is het leuk om een soort meeting te organiseren?

Jodie_

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-16 11:21

Zo even bijgelezen! Een hoop mannen weer weg, en dit topic blijft heel fijn om je ei kwijt te kunnen vind ik :j ik zou best eens open staan voor een meeting trouwens.

Vriend is hier weer een weekje op oefening, 1 zo'n weekje vind ik heeerlijk, alleen al omdat ik dan goed kan slapen zonder zijn gesnurk :')

sloffiee

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-16 12:53

Haha Jodie :')

Nou het is hier wel weer wat hoor wat een spanning vandaag

Krijg vervolgens vanochtend van manlief een app ja we vetrekken 3 dagen eerder dan gepland..

Uhmm oke
En vervolgens moet er 1 iemand zich vrijwillig opgeven om thuis te blijven dus niet mee op uitzending (waarom en waarvoor weet ik niet) als niemand dat vanmiddag doet kiezen ze vanmiddag zelf 1 uit poeh.. Zenuwen gieren door me lijf wie weet kiezen ze hem

Ymke_Z

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-16 13:10

Dat zou fijn zijn voor jou! Alleen flink balen voor je vriend.

Hier gelukkig een paar oefeningen gecanceld, vond vriendlief minder leuk. Ze zijn nu druk aan voorbereiden voor 4 weken oefening.

Laura1589

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-16 18:11

En sloffiee hoe is het afgelopen?

Jodie druk slaap aan het inhalen haha :Y)

Ymke dat is voor jou best fijn dat er wat gecanceld zijn :) De mijne is nu ook 4 weken weg, maar gelukkig wel in de weekenden thuis.

Ik weet eigenlijk niet of ik naar een meeting zou gaan haha. Heb dat nog nooit gedaan :o Maar het lijkt me wel leuk om ook irl meiden te leren kennen die in dezelfde situatie zitten :)

Hier vl jarig vandaag! Was blij met mijn kleine cadeautje. Binnenkort gaan we het 'echt' vieren, ik ben zelf ook bijna jarig, dus vieren we het lekker samen!

sloffiee

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-16 07:09

Helaas hij is niet gekozen :(:)

Wat een geluk ymke!
Een meeting lijkt me best leuk! En gezellig

Nog gefeliciteerd laura Y)(^)

Bismarck

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-16 09:00

Hoi dames,

Ik lees hier vooral mee maar ook hier een vriend als militair.
Wij hebben met een aantal bokkers een thuisfront facebookgroep opgericht zodat het minder makkelijk meelezen is en je wat vrijer kan spreken. Mochten jullie toegevoegd willen worden stuur dan even een pb!

Levita30

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-16 10:09

Jodie_ schreef:
Zo even bijgelezen! Een hoop mannen weer weg, en dit topic blijft heel fijn om je ei kwijt te kunnen vind ik :j ik zou best eens open staan voor een meeting trouwens.

Vriend is hier weer een weekje op oefening, 1 zo'n weekje vind ik heeerlijk, alleen al omdat ik dan goed kan slapen zonder zijn gesnurk :')

Ja!!!! In der daad nog een voordeel!!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-16 10:11

Jodie_

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-16 11:42

Bismarck schreef:
Hoi dames,

Wij hebben met een aantal bokkers een thuisfront facebookgroep opgericht zodat het minder makkelijk meelezen is en je wat vrijer kan spreken. Mochten jullie toegevoegd willen worden stuur dan even een pb!

Je hebt PB! :D

EJuniorJoost

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-16 16:11

Bismarck schreef:
Hoi dames,

Ja leuk! stuur even een PB