Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
Berdien schreef:Ik was 17 en ik werkte bij de V&D, nooit wijzer gemaakt door mijn ouders, en de sla was op. Dus ik brul door die toko, vol met klanten 'JAH! De Kaboutertjessla is op, wie kan er even nieuwe halen?'![]()
![]()

SuperAssie schreef:Mijn ouders werden altijd gek van mij als er een macdonalds in de buurt was als we in de auto zaten(bijv op de snelweg), ik eiste dan namelijk dat we daarheen gingen. Hadden ze slim opgelost door iedere keer als een grote gele M in de buurt was te roepen: KIJK DAAR LINKS(of rechts, net wat de andere kant op was) en dan ging ik overal kijken om dat te vinden wat ze verzonnen(iedere keer wat anders) en als we dan voorbij waren had ik de M niet gezien en was ik stil
Ook heb ik een keer met mijn zus een euro munt geruild voor 2x 20 cent want zij maakte mij wijs dat 2 muntjes meer waard was dan 1 muntje..
Verder kan ik me echt even niks bedenken..
.
(van de film Oliver & Co, daar hadden ze ene keer van zulke worsten gejat hahaha).
).iirrssjjee schreef:SuperAssie schreef:Mijn ouders werden altijd gek van mij als er een macdonalds in de buurt was als we in de auto zaten(bijv op de snelweg), ik eiste dan namelijk dat we daarheen gingen. Hadden ze slim opgelost door iedere keer als een grote gele M in de buurt was te roepen: KIJK DAAR LINKS(of rechts, net wat de andere kant op was) en dan ging ik overal kijken om dat te vinden wat ze verzonnen(iedere keer wat anders) en als we dan voorbij waren had ik de M niet gezien en was ik stil
Ook heb ik een keer met mijn zus een euro munt geruild voor 2x 20 cent want zij maakte mij wijs dat 2 muntjes meer waard was dan 1 muntje..
Verder kan ik me echt even niks bedenken..
Eigenlijk is dat ook wel zo!
Als je een euro verdient en er belasting over betaald, betaal je daar meer belasting over dan over 50 cent.
En ik mag hopen dat je ze geruild heb voor 2x50 cent haha!
boos met de armpjes net over elkaar gebogen.

Maar de politie wist dat nog niet dus ik mocht niets tegen mama zeggen.
romyloverrr schreef:Ik weet er nog een paar.
We hebben boven een WC die een slurpend geluid maakte.
Dat linkte ik aan de slurpend geluid van de leeuwenaflevering van de teletubies (op het eind vd aflevering)
Toen boven net verbouwd was ging ik nietsvermoedend naar de WC en schik mij echt dood van het geluid.
Na een jaar of 3 durfde ik overdag, met iemand erbij op die WC te gaan.
Na een jaar of 4 durfde ik overdag alleen naar die WC te gaan.
Na een jaar of 6 durf ik nog steeds niet boven naar de WC te gaan s'nachts, ik ben dan echt doodsbang, terwijl het alleen een slurpend geluid is.
We hadden vroeger een lichtgetinte leraar die mij had wijsgemaakt dat hij een paar repen chocolade had gestolen en dat je daardoor donker werdMaar de politie wist dat nog niet dus ik mocht niets tegen mama zeggen.
Dus ik heb járen gedacht dat lichtgetinte mensen een paar repen hadden gestolen, en donkere er heel veel hadden gestolen

romyloverrr schreef:Jawel
Heeft hij dat bij jou ook gedaan?

SuperAssie schreef:romyloverrr schreef:Jawel
Heeft hij dat bij jou ook gedaan?
Je wil niet weten wat hij ons allemaal heeft wijsgemaakt joh
Héle verhalen, en altijd op vrijdagmiddag vertelde hij weer een nieuw deel van zijn avontuur met de kaboutertjes in school xd Hij had zelfs mini mutsjes enz gemaakt om ons ervan te overtuigen dat het echt was![]()
Geweldig die man haha

romyloverrr schreef:SuperAssie schreef:Je wil niet weten wat hij ons allemaal heeft wijsgemaakt joh
Héle verhalen, en altijd op vrijdagmiddag vertelde hij weer een nieuw deel van zijn avontuur met de kaboutertjes in school xd Hij had zelfs mini mutsjes enz gemaakt om ons ervan te overtuigen dat het echt was![]()
Geweldig die man haha
![]()
![]()
![]()
Met die kaboutertjes kan ik mij niet herinneren.
Wel nog iets met een WC en de goudvissen, maar ik weet niet meer helemaal hoe dat zat
Weet jij dat nog?
), zn verjaardag(op dezelfde dag als die van mij
) en die kaboutertjes haha 
romyloverrr schreef:Ik heb net even een vriendin gevraagd.
Volgens haar was het iets van dat hij de vissen in de vakantie in de wasbak zette en het zeepautomaat
verbouwde en er vissenvoer in deed, en zo de vissen gevoerd werden.
Maar 1 keer was er een vis in de zeepautomaat gesprongen om te eten en heeft daar heel veel lucht gehapt.
nu nog steeds zat die vis daar nog lucht uit te ademen, en daardoor was de zeep al schuimend toen hij uit het apparaat kwam
Wat was er met zijn bruiloft dan? (was toen al van school af, niet veel van meegekregen)