Rare dingen die je als kind vond...

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Bhodi

Re: Rare dingen die je als kind vond...

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-14 21:10

Dit is wel erg off-topic..

Bhriseis

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-14 21:24

Ik heb ook nog ene!
Mijn stiefgrootvader zong heel vaak, en als klein meisje had ik een keer gevraagd of hij soms een zanger is. Toen vertelde hij heel overtuigend dat hij inderdaad een zangcarrière achter de rug had, en dat zijn vaste zangpartner Elvis Presley was. Net voordat ze doorbraken in Amerika, stopte hij echter met zingen, omdat hij zijn vrouw toen ontmoette. Maar ze hebben elkaar wel nog brieven geschreven.

En ik elke zondag maar vragen of hij nog eens over zijn zangverleden wilde vertellen :')

Tigress

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-14 21:59

Ik bedacht me nog eentje nu dat ik even op de kamer van mijn broer zit en bobbels in het behang zag.
Ik dacht altijd dat die bultjes in het behang kwamen omdat zij, net als wij, slachtoffer waren van muggen. De muur was dan gestoken, en tsja, dan komt er een bultje op natuurlijk :j

Klijntje

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-14 22:19

Berdien schreef:
Ik was 17 en ik werkte bij de V&D, nooit wijzer gemaakt door mijn ouders, en de sla was op. Dus ik brul door die toko, vol met klanten 'JAH! De Kaboutertjessla is op, wie kan er even nieuwe halen?'

^) ^) ^)

Oh help ik pies bijna in m'n broek, helemaal geweldig dit _O-
Zo zeggen onze kindjes 'tandjestoetje' tegen van die Mona pudding. Omdat de boogjes in de pudding op je tandvlees lijken. Vooral als het roze pudding is natuurlijk :j
Dat gaan wij dus ook niet verbeteren he :')

Niet helemaal ontopic misschien, maar wel een schattig misverstand:
Dochterlief (4) had bloemetjes geplukt en wilde mij er aan laten ruiken. Maar ik zeg
'Gaat niet liefie, mijn neus is verstopt, dus ik kan niks ruiken'
Kijkt ze me aan alsof ik haar voor de gek sta te houden en zegt heel wijs 'Owww, mamaah *zucht* Ik zie jouw neus gewoon hoor' :roll:

senna21

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-14 22:27

Klijntje schreef:
'Gaat niet liefie, mijn neus is verstopt, dus ik kan niks ruiken'
Kijkt ze me aan alsof ik haar voor de gek sta te houden en zegt heel wijs 'Owww, mamaah *zucht* Ik zie jouw neus gewoon hoor' :roll:

_/-\o_ _/-\o_
Verstandig kind heb jij!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-14 05:56

Hahaha :')

iirrssjjee

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-14 09:12

SuperAssie schreef:
Mijn ouders werden altijd gek van mij als er een macdonalds in de buurt was als we in de auto zaten(bijv op de snelweg), ik eiste dan namelijk dat we daarheen gingen. Hadden ze slim opgelost door iedere keer als een grote gele M in de buurt was te roepen: KIJK DAAR LINKS(of rechts, net wat de andere kant op was) en dan ging ik overal kijken om dat te vinden wat ze verzonnen(iedere keer wat anders) en als we dan voorbij waren had ik de M niet gezien en was ik stil :')

Ook heb ik een keer met mijn zus een euro munt geruild voor 2x 20 cent want zij maakte mij wijs dat 2 muntjes meer waard was dan 1 muntje.. :')

Verder kan ik me echt even niks bedenken..

Eigenlijk is dat ook wel zo!
Als je een euro verdient en er belasting over betaald, betaal je daar meer belasting over dan over 50 cent :D.
En ik mag hopen dat je ze geruild heb voor 2x50 cent haha!

Ik noemde vroeger die braadworst altijd hondenworstjes :) (van de film Oliver & Co, daar hadden ze ene keer van zulke worsten gejat hahaha).
Ook wilde ik met Aladdin trouwen (ik had zelfs Aladdin-behang :+).
Heel veel dingen die in het topic voorbij zijn gekomen had ik vroeger ook (de roltrap bv).

secricible

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-14 09:39

iirrssjjee schreef:
SuperAssie schreef:
Mijn ouders werden altijd gek van mij als er een macdonalds in de buurt was als we in de auto zaten(bijv op de snelweg), ik eiste dan namelijk dat we daarheen gingen. Hadden ze slim opgelost door iedere keer als een grote gele M in de buurt was te roepen: KIJK DAAR LINKS(of rechts, net wat de andere kant op was) en dan ging ik overal kijken om dat te vinden wat ze verzonnen(iedere keer wat anders) en als we dan voorbij waren had ik de M niet gezien en was ik stil :')

Ook heb ik een keer met mijn zus een euro munt geruild voor 2x 20 cent want zij maakte mij wijs dat 2 muntjes meer waard was dan 1 muntje.. :')

Verder kan ik me echt even niks bedenken..

Eigenlijk is dat ook wel zo!
Als je een euro verdient en er belasting over betaald, betaal je daar meer belasting over dan over 50 cent :D.
En ik mag hopen dat je ze geruild heb voor 2x50 cent haha!

Volgens mij snap je de clou dan niet helemaal... :o

Loretteeee

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-14 21:28

Geniaal dit topic.

Ik kon vroeger ook vliegen. Onze trap is vrij stijl, en mijn moeder moest me nog altijd dragen van de trap. En ik had dus gedroomd dat ik kon vliegen. Dus ik zeg: ga maar opzei. In vlieg wel.

Of voor je C zwemdiploma moest je destijds 7m onder water door een gat zwemmen. Ik hoorde dat en was het er niet mee eens. Komt er als reactie uit: Ik ga geen 7km onder water zwemmen. :') boos met de armpjes net over elkaar gebogen.

Of toen we een keer op vakantie waren liet ik samen met mijn zus van die touwtjes in ons haar zetten. Geen idee wat er nou precies gebeurde. Maar mijn ouders kregen ruzie met deze mensen. Dus mijn moeder zei: cut it off, now! Maar... destijds was er een liedje uit. 'Life' dacht ik. Dit was gezongen Door een negerin. En deze mensen waren dus ook negerinnen.. toen we uiteindelijk onderweg naar het huisje waren zei ik tegen mn moeder: niet meer nou zeggen tegen life hoor mama... :')

Wat kunnen kinderen toch soms grappig zijn.

JLDB_SL

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-14 07:39

Loretteeee dat van de trap vliegen probeerde ik ook echt helaas liep dat anders af dan ik had gehoopt een blauwe arm en een kegneusde voet 8)7

dinniee

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-14 13:59

wij wonen bij een sport hal met 2 van die soort raketten aan de zijkant tot mijn 5e bij elk uit en nieuw bang geweest dat de sporthal weg vloog

romyloverrr

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-14 17:21

Ik weet er nog een paar.

We hebben boven een WC die een slurpend geluid maakte.
Dat linkte ik aan de slurpend geluid van de leeuwenaflevering van de teletubies (op het eind vd aflevering)
Toen boven net verbouwd was ging ik nietsvermoedend naar de WC en schik mij echt dood van het geluid.
Na een jaar of 3 durfde ik overdag, met iemand erbij op die WC te gaan.
Na een jaar of 4 durfde ik overdag alleen naar die WC te gaan.
Na een jaar of 6 durf ik nog steeds niet boven naar de WC te gaan s'nachts, ik ben dan echt doodsbang, terwijl het alleen een slurpend geluid is. _O-

We hadden vroeger een lichtgetinte leraar die mij had wijsgemaakt dat hij een paar repen chocolade had gestolen en dat je daardoor donker werd :') Maar de politie wist dat nog niet dus ik mocht niets tegen mama zeggen.
Dus ik heb járen gedacht dat lichtgetinte mensen een paar repen hadden gestolen, en donkere er heel veel hadden gestolen :=

Equisync

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-14 22:03

romyloverrr schreef:
Ik weet er nog een paar.

We hebben boven een WC die een slurpend geluid maakte.
Dat linkte ik aan de slurpend geluid van de leeuwenaflevering van de teletubies (op het eind vd aflevering)
Toen boven net verbouwd was ging ik nietsvermoedend naar de WC en schik mij echt dood van het geluid.
Na een jaar of 3 durfde ik overdag, met iemand erbij op die WC te gaan.
Na een jaar of 4 durfde ik overdag alleen naar die WC te gaan.
Na een jaar of 6 durf ik nog steeds niet boven naar de WC te gaan s'nachts, ik ben dan echt doodsbang, terwijl het alleen een slurpend geluid is. _O-

We hadden vroeger een lichtgetinte leraar die mij had wijsgemaakt dat hij een paar repen chocolade had gestolen en dat je daardoor donker werd :') Maar de politie wist dat nog niet dus ik mocht niets tegen mama zeggen.
Dus ik heb járen gedacht dat lichtgetinte mensen een paar repen hadden gestolen, en donkere er heel veel hadden gestolen :=

Omg, dat was toch niet meester Armand he? Of zat je niet in wijlre op de basisschool? _O-

romyloverrr

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-14 12:30

Jawel :oo
Heeft hij dat bij jou ook gedaan?

Equisync

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-14 19:09

romyloverrr schreef:

Je wil niet weten wat hij ons allemaal heeft wijsgemaakt joh :')
Héle verhalen, en altijd op vrijdagmiddag vertelde hij weer een nieuw deel van zijn avontuur met de kaboutertjes in school xd Hij had zelfs mini mutsjes enz gemaakt om ons ervan te overtuigen dat het echt was _/-\o_
Geweldig die man haha

Grapjasjes12

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-14 19:14

Haha, fantastisch _O-

romyloverrr

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-14 07:38

SuperAssie schreef:
romyloverrr schreef:

Héle verhalen, en altijd op vrijdagmiddag vertelde hij weer een nieuw deel van zijn avontuur met de kaboutertjes in school xd Hij had zelfs mini mutsjes enz gemaakt om ons ervan te overtuigen dat het echt was _/-\o_
Geweldig die man haha

:') :') :')
Met die kaboutertjes kan ik mij niet herinneren.
Wel nog iets met een WC en de goudvissen, maar ik weet niet meer helemaal hoe dat zat :D
Weet jij dat nog?

Equisync

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-14 09:32

romyloverrr schreef:
SuperAssie schreef:
Geweldig die man haha

:') :') :')
Met die kaboutertjes kan ik mij niet herinneren.
Wel nog iets met een WC en de goudvissen, maar ik weet niet meer helemaal hoe dat zat :D
Weet jij dat nog?

Nee geen idee, zegt me zo even niks, maar moet zeggen dat ik me er sowieso vrij weinig over herrinner.. Behalve dan zn bruiloft(zal me altijd bijblijven, arme man _O- ), zn verjaardag(op dezelfde dag als die van mij :') ) en die kaboutertjes haha

romyloverrr

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-14 09:41

Ik heb net even een vriendin gevraagd.
Volgens haar was het iets van dat hij de vissen in de vakantie in de wasbak zette en het zeepautomaat
verbouwde en er vissenvoer in deed, en zo de vissen gevoerd werden.
Maar 1 keer was er een vis in de zeepautomaat gesprongen om te eten en heeft daar heel veel lucht gehapt.
nu nog steeds zat die vis daar nog lucht uit te ademen, en daardoor was de zeep al schuimend toen hij uit het apparaat kwam _O-

Wat was er met zijn bruiloft dan? (was toen al van school af, niet veel van meegekregen)

Equisync

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-14 09:44

romyloverrr schreef:
Ik heb net even een vriendin gevraagd.
Volgens haar was het iets van dat hij de vissen in de vakantie in de wasbak zette en het zeepautomaat
verbouwde en er vissenvoer in deed, en zo de vissen gevoerd werden.
Maar 1 keer was er een vis in de zeepautomaat gesprongen om te eten en heeft daar heel veel lucht gehapt.
nu nog steeds zat die vis daar nog lucht uit te ademen, en daardoor was de zeep al schuimend toen hij uit het apparaat kwam _O-

Wat was er met zijn bruiloft dan? (was toen al van school af, niet veel van meegekregen)

Nou ik heb het over zijn eerste bruiloft(stuur je ff pb, lijkt me niet dat ik dit aan de grote klok ga hangen op internet, was nogal sneu), toen was ik nog jong dus lijkt me niet dat jij toen al van school was _O-

Oh die stomme goudvissen! Ik heb er een keer de hele vakantie voor gezorgd, en toen ik ze terugbracht ging er een dood :\

romyloverrr

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-14 09:44

O daar heb ik nooit wat van gehoort.
Stuur maar een PB, ik ben nieuwschierig :D

Ik weet wel dat iemand uit groep 2 vissen wilde hebben en toen de vissen uit de kom heeft gevangen en in de broekzak heeft gedaan en mee naar huis genomen _O- (echt gebeurd)

C_estmoi

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-14 14:17

ik was vroeger altijd bang om onder de spoorbomen/bomen bij de brug door te fietsen omdat ik dacht dat ze op m'n hoofd zouden vallen.. Heb daar ook echt tot ver in m'n middelbare school tijd iets meer snelheid gemaakt omdat het me toch niet helemaal lekker zat :Y)