Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
_Micha_ schreef:Ik ga zondag naar Utrecht welke winkels moet ik echt niet missen/ zijn niet echt standaard. De Monki en de Episode staan al op mijn lijstje, verder weet ik het even niet
_mexx_lady_ schreef:Oh misschien nog ff een toevoeging over dat jurkje. Dacht dat iemand hem hier ook wou bestellen.. Ik ben 174 en heb lange benen. Mams vind hem een beetje kort ( komt halverwege mijn bovenbenen ). Misschien dat je daar wel even op moet letten
Rebeccaa schreef:_mexx_lady_ schreef:Oh misschien nog ff een toevoeging over dat jurkje. Dacht dat iemand hem hier ook wou bestellen.. Ik ben 174 en heb lange benen. Mams vind hem een beetje kort ( komt halverwege mijn bovenbenen ). Misschien dat je daar wel even op moet letten
Ja dat was ik! Ik ben 1.58 met een kort bovenlichaam dus ik denk dat hij misschien voor mij een beetje te lang is.. Had je een S of een M?
ninz schreef:Dat spijkerjasje is dacht ik van hipvoordeheb.nl
ninz schreef:http://www.hipvoordeheb.nl/kleding-en-s ... acket.html volgens mij is dit dezelfde of niet?
*edit lijken heel erg veel op elkaar! Maar patroontje is net iets anders
DewiRox schreef:Ik heb een vraagje;
Ik draag graag jasjes, zowel leer als van stof zeg maar, maar bijna al mijn jasje's zijn gevoerd met zo'n gladde stof. Ik vind dit zo naar zitten, dat ik altijd een basic shirt met lange mouwen onder hempjes/shirts doe als ik er een jasje overheen wil. Maar nu het steeds warmer wordt, vind ik dat ook niet zo'n succes, want het is geen pan als ik het jasje dan uit trek (shirt onder iets met korte mouwen).
Hoe doen jullie dat nou? Gewoon niet zeuren en korte mouwen eronder doen.