Succes Ts, hoop dat het allemaal goed loopt komende tijd!
joyce2
Geplaatst: 06-02-14 21:39
Ik lees nu net pas je topic en ik vind het een super dappere beslissing van je om 100% voor je eigen geluk te gaan. Heel erg veel sterkte, you can do it!!
Hoop vooral dat hij niet zijn ouders inlicht en het paard veilig weg kan. En niet als 'wapen' tegen haar gebruikt gaat worden.
olijf
Geplaatst: 06-02-14 22:24
Lees ook nog steeds mee en wil je ( net als iedereen hier) nogmaals heel veel sterkte wensen, ik hoop zo dat het heel anders gaat en hij je verbaast met een volwassen ( zeker verdrietige, logisch) reactie. En jullie er straks als alles een beetje bedaard is normaal uit kunnen komen. Succes!!
some1
Geplaatst door de TopicStarter: 06-02-14 22:30
Ging goed, hij is wel boos, maar rustig Ik moet realistischer worden en ik verwoest zijn leven maar verder is hij rustig en geen spullen aan het mollen. Op dat ik morgen vertrek was zijn reactie: stik er lekker in. Als hij er financieel aan onderdoor gaat heeft hij gezworen me mee te trekken. Ik stuur hier schijnbaar al jaren op aan. Ik laat het gaan, hij is boos. Hij wil het huis z'n spullen en mij niet kwijt. Wel ook in die volgorde.
Hij heeft z'n ouders nog niks laten weten.
Ondanks de dingen die hij zei (die wel bevestigden dat dit de juiste keuze is) vind ik het heel erg dat ik hem pijn doe Katten deed hij trouwens niet moeilijk over. De krabpaal steekt ie liever in de fik.
Hopelijk blijft hij zo rustig. In geval van nood kan ik altijd mijn ouders bellen. Morgen spullen verhuizen Dan zal hij pas werkelijk door krijgen dat het menens is
Tyke
Geplaatst: 06-02-14 22:32
Super dat het tot nu toe goed verloopt. Succes morgen met verhuizen e.d. en dat hij zo rustig blijft.