)verder geen typische nederlandse namen. (melanie, mariska, sanne enz.)
mocht ik een dochter krijgen, zou ik haar Madison noemen
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
vuurneon schreef:Wat ik zo grappig vind, is dat vernoemen bij ons 'verplicht' was van opa. Maar wat zei oma stiekem? Wat je ook doet, noem je kind geen TrijntjeOma had een hekel aan haar naam haha, zij had ook last van die verrekte vernoeming
Geweldig, dus inderdaad geen Trijntjes in de familie haha.
Naam van mijn lief is ook zo'n heerlijk oer-Hollandse naam die ik nevernooitniet gekozen zou hebben. Maar zijn vader & opa heten ook zo, hij is de 3e in lijn dus hij wil eigenlijk heel graag een zoon met die naam
Heb dus wel bedongen dat het dan een tweede naam wordt en geen roepnaam. Heb er echt een hekel aan, als je een naam roept en er geven er 2 antwoord
Heb gedreigd uit het kraambed digitaal aangifte te doen, terwijl hij dreigt het kind alsnog zijn naam te geven. Ik hoop dus gewoon op alleen maar dochters mocht het ooit zover komen 
Ouders twijfelden over de volgorde maar ben toch wel blij dat het dit is geworden. Wilde vroeger ook altijd anders heten 
)
Niquisha, Joeka (we dachten, we willen hem Luca noemen maar weten niet hoe je het schrijft
) Destenie, Sjeremie en al die andere varianten van op z'n Nederlands gespelde namen. Kende ook een Orbo, afkomstig uit de oorlog toen die mensen in het verzet zaten... Oranje Boven
mang schreef:Iedere naam met 3 lettergrepen eindigend op een A....
Mariska, Miranda, Alissa, Sabrina enz enz.
Verschrikkelijk ordinair vind ik dat