Mijn moordlustige wraak actie.

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Aria_zz

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-13 23:02

_San87_ schreef:
Aria_zz schreef:
Kirsha dat hebben wij hier regelmatig in bad, erg leuk als je staat te douchen en er zo'n spin naar beneden komt brrr :brr:

Als ik me niet vergis zijn hooiwagens geen spinnen maar familie van de kakkerlak?

Je vergist je. Hooiwagens behoren tot de klasse Arachnida (spinachtigen), en dan specifiek de orde Opiliones, waar spinnen (de vogelspin o.a.) tot de orde Araneae behoren.

Kakkerlakken behoren tot de klasse Insecta (spinnen zijn geen insecten ;), wél geleedpotigen), met nog wat andere klassen (onder en infra) ertussen en dan uiteindelijk de orde Dictyoptera.

Ja van die hoeveelheid pootjes wist ik idd, maar heb ze van hooiwagens nog nooit geteld :+ maar hooiwagens vind ik gewoon geen spinnen maar, nuja, een hoopje op stokjes. Al moet ik ze niet in bed of bad, maar durf ze wel doden of weg doen.

Kende trouwens een meisje dat een trauma heeft opgedaan doordat een spinnennest recht op haar hoofd viel en al die kleine spinnetjes op haar kropen. Bah, moet echt eng zijn geweest!

BenteMaxime

Re: Mijn moordlustige wraak actie.

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-13 23:09

*kruipt onder meeleesssteen vandaan*

TEKEN!
O god wat haat ik die beesten! :=
Spinnen zijn echt een grote angst voor mij, maar teken net zo goed. Wij hebben een hond en een kat en mijn kat heeft er zó veel gehad deze zomer. En iedere keer was ik degene die ze vond.
Als ik die beesten nog niet eens aangeraakt heb heb ik al de behoefte om m'n handen te wassen. Ik word ook helemaal panisch als het weer het weer is voor die beesten en ik loop door het bos ofzo.. no way dat ik als eerste over dat dichtbegroeide paadje ga :=

Aria_zz

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-13 23:22

BenteMaxime, wij stonden een paar jaar geleden op een weide, maar wat we niet wisten was dat het echt vol teken zat! Ik heb er wel 20! Van mijn paard moeten halen op een dag. Kun je nagaan dat we daar niet lang hebben gestaan.
Wou ik een lekkere knuffel aan mijn paard geven, voelde ik overal bobbeltjes van teken, bah bah bah.

Maar ik ben wel erghandig geworden in het verwijderen. Vind die kruip/spring spinnen in het bos altijd zo eng, lopen er zo'n 10 voor je uit, vies, echt niet gezellig gaan wandelen zo.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-13 01:15

Oh god, waarom lees ik dit altijd bij als ik net wil gaan slapen :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-13 01:25

Teken draai ik er zo uit, die zitten toch vast en rennen en springen niet :')
Draai ze er gewoon uit en maak ze daarna dood, die pootjes zijn wel vies maar daar kunnen ze toch niet zoveel mee als je ze goed vast hebt

Bhriseis

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-13 11:48

Poeky: De Willy... _O- :')
Maar hoe weet je nou of de Willy een eerbaar spinnenman is...?

its_daantjee

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-13 12:32

femo schreef:
donjalover13 schreef:
haha precies dit zou ik ook gedaan hebben bahbahbahbah wat een vieze beesten. ik ging een.keer.op kamp en in die.tent (zonderonderzeil dus.sliep op het gras) liepen ALLEMAAL hooiwagens.. denk maar.niet dat k lekker geslapen heb. al die beesten in mn tas.op mn kussen in mn slaapzak. was er iemand zo lief.om het weg te halen had hij ze verzameld en gooide ze een voor een.op me. ik heb als een hysterisch wijf gegild en geschreeud.. ben vervolgens huilend naar de leiding gegaan. town ik smorgens wakker werd lag er een dode spin op mn hoofd. en een dooie op mn kussen. getvergetvergetverdemme. ik heb er echt een trauma aan overgehouden.

ook had.ik afgekopenvakantie in spanje een mini spinnetje van nog geen 1x1 cm in mn tent. heb de hele camping bij elkaar gekrijsd enom mn moeder geroepen. namalief.kwam met een doek aan om dat enge beest wegtehaleb. ze was vervolgens boos want de baby naast.ons was wakker geworden en gaan huilen van mijn gekrijs. uiteindelijk baby weer.stil ik mn tent.in. (rond 1 uur snachts) ik voelde gekriebel kijk ik precies dezelfde spin. mn ouders.wilden.net gaan slapen toen heb ik mn dekens kussen en tent helemaal leeg gehaald midden in de nacht. ik ben de rest van de vakantie dood maar dan ook dood bang geweest.

ik denk er.niet overna.ik denk spin omygoddd die moet dood. das t enige dat ik denk. vervolgend ga ik gullen en pak het eerste de beste voorwerp dat ik tegenkom. of ik laat het mn ouders doen...

OMG! van jou kamp verhaal krijg ik zelfs nachtmerries!!!

ik had een keer op vakantie een spin voor mijn tent. en ik ZIE het gebeuren dat mijn vriend er per ongeluk op stapt. Komen er vervolgens 1000en spinnetjes uit! GADVERDAMME! ik heb ook niet meer geslapen! ;(

o my god. echt 1000den.spinnetjes.kwamen eruit?! okeoke ik maak NOOIT meer een spin plat door te slaan. ik neem voortaanxwel haarlak

DestinyJoy

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-13 13:43

terwijl ik dit teruglees over teken, hier net op TV 2 honden die elk tientallen teken meedroegen.. zo zielig! :(

_Friemel

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-13 21:37

BenteMaxime

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-13 21:38

_Friemel

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-13 21:55

Ik dacht ah wat een schattig pluizig dingetje :')

DezeNaam

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-13 22:00

Wat gebeurde er in dat filmpje..?:')

friendly

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-13 22:02

DezeNaam schreef:
Wat gebeurde er in dat filmpje..?:')

Niet! Ik herhaal niet! Dat filmpje kijken. Je slaapt echt niet meer vannacht! :wow:

DezeNaam

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-13 22:03

Ik hou mijn muis veilig op afstand van die link dan. :')

xHaithi

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-14 04:04

Mijn vriend toonde mij onlangs ook zoiets, maar dan op een boomstam in plaats van in een zwembad. Was nog goorder dan dat :')

Leffroi

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-14 11:15

_Friemel schreef:
Ik werd vandaag door een collega getagd, ik heb hem nog steeds niet vergeven en dit zal de komende weken ook zo blijven :')

http://www.flabber.nl/linkdump/video/de ... -dag-17519

vond hem wel toepasselijk _O-

Die liet m'n moeder me ook zien vandeweek. Moest direct aan dit topic denken. Brrrr! -O-