Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Ketaki schreef:Storm schreef:Mijn ex is ook vreemd gegaan. Ik ben het meisje waarmee hij vreemd ging nu nog dankbaar.
Ik kwam er zelf achter.
Heb kort daarna mijn huidige man leren kennen en dik 7 jaar samen en getrouwd.
Het meisje waarmee mijn ex is vreemdgegaan heb ik nu op Facebook, mijn ex heb ik nooit meer gesproken of gezien.
Hoe ben je erachter gekomen dat hij is vreemdgegaan?
en hoe kan het dat jij met dat chickie nu zo "goed" bevriend bent terwijl zij net zo goed eraan heeft mee geholpen
PM1 schreef:Reden voor dit topic, in het kort. Ik ben al enige tijd verliefd op iemand, maar hij heeft een vriendin. Hij is met mij vreemdgegaan. Ik ken zijn vriendin ook, al vind ik haar niet echt aardig. Toch twijfel ik nu of ik het haar moet vertellen. Ik heb heel erg de neiging het wel te doen, maar dit komt omdat ik me gebruikt voel door hem (hij weet dat ik verliefd ben, maar het gaat hem alleen om de aandacht/sex).
PM1 schreef:Ik vind de poll wel degelijk bij mijn situatie horen. Van de man zelf zul je het denk ik in 9 van de 10 gevallen niet te horen krijgen, of je moet er zelf achter komen en hem ermee confronteren. Ik zou het willen weten, maar ik weet ook heel goed dat ik het nu vooral zou zeggen voor mezelf (omdat ik me gekwetst voel en hem terug wil pakken). Ik zou het ook zeker willen horen van de dame in kwestie, of ik haar geloof is een tweede.
Misschien had ik de antwoorden iets anders moeten neerzetten, zou je het dan van iemand anders willen horen? Dat je het wilt weten spreekt eigenlijk wel voor zich (al zijn er uitzonderingen), maar de kans is heel klein dat je het van je vriend/man zelf hoort.
Cer schreef:sallandval schreef:Je schrijft het nu zo alsof het nomaal is dat je dat niet van de man in kwestie hoort. Maar dat ben ik niet met je eens. In dít geval is het misschien zo, maar dat zegt alleen iets over hoe onbetrouwbaar deze man is.
meestal zal je het niet horen van de man in kwestie, anders is het een open relatie en niet 'vreemd'-gaan, me dunkt?
Euh, deze man onbetrouwbaar, ja duhMaar dat zijn vreemdgangers sowieso toch?
. smurffie schreef:Listiglistje@ ik denk eerder dat de mensen die vreemdgaan niet zo slim en gehaaid zijn.
Als je geen vermogen hebt tot abstract denken en hypothetisch handelen ben je niet zo heel snugger over het algemeen.
. En ja ik ben 1 van de 4. Zoals een andere poster al aangaf (en ik in een eerdere post ook al) vreemdgaan als je jong (< 18) bent of als je ouder bent vind ik nogal een verschil. Daarbij oordeel ik nooit totdat ik het hele verhaal heb gehoord
. Storm schreef:Goed bevriend is een te groot woord. Maar ik heb geen hekel aan haar, zij wist niet dat mijn ex en ik een relatie hadden, hij was niet eerlijk geweest en heeft nooit over mij verteld.
Ik kwam erachter toen hij onder de douche stond. Zijn msn (toen heel populair) stond aan en zij kwam online en begon te kletsen dat ze het zo 'leuk' had gehad met hem (ze dacht dat hij dus online was). Toen ik verteld dat ik het was, heeft ze me de waarheid verteld.
Thuis gekomen (ik ben meteen weggegaan bij hem) heb ik haar op mijn eigen msn toegevoegd en hebben we nogmaals gepraat en vreemd genoeg vond ik haar erg aardig en hebben we contact gehouden. Zij kon er ook niks aan doen.
LovesKim schreef:Nu vind ik het dom om een nieuw topic hier over aan te maken, maar ik heb eigenlijk hetzelfde probleem... Ik heb tijdens het uitgaan een jongen ontmoet. Ik heb zijn nummer en heb vier verschillende avonden met hem gezoend. Nu voegde zijn broertje me toe op Facebook, en die kwam uit een andere woonplaats dan hij. Ik dus vragen, zegt ie dat hij al 3 jaar een vriendin heeft en daarom niet wou dat ik hem op Facebook ging zoeken. Ronduit belachelijk, maar wat ik nog erger vind is dat hij eigenlijk 5 weken mij aan het lijntje heeft gehouden (op Whatsapp praatte wij ook heel veel, ook over afspreken etc.) en hij zei dat hij er heel veel spijt van had maar dat hij het niet 'durfde' te vertellen aan mij. Hij zegt ook dat hij het tegen zijn vriendin gaat zeggen, maar als ik dan vraag wanneer, zegt hij dat hij het nu niet de juiste tijd vind.. Dus waarschijnlijk zegt ie het nooit. Nu is het zo dat een vriendin uit dezelfde woonplaats het ook al gehoord heeft dus ze zal er vroeg of laat misschien wel achterkomen, maar als dit niet het geval is vind ik het heel poedersuiker dat hij er gewoon mee weg kan komen. Hij durfde mij al amper te vertellen dat hij een vriendin heeft, maar wel vier verschillende avonden met mij zoenen. Dus ik denk dat die vriendin het nooit te weten komt.. Wat moet ik doen?
LovesKim schreef:Nu vind ik het dom om een nieuw topic hier over aan te maken, maar ik heb eigenlijk hetzelfde probleem... Ik heb tijdens het uitgaan een jongen ontmoet. Ik heb zijn nummer en heb vier verschillende avonden met hem gezoend. Nu voegde zijn broertje me toe op Facebook, en die kwam uit een andere woonplaats dan hij. Ik dus vragen, zegt ie dat hij al 3 jaar een vriendin heeft en daarom niet wou dat ik hem op Facebook ging zoeken. Ronduit belachelijk, maar wat ik nog erger vind is dat hij eigenlijk 5 weken mij aan het lijntje heeft gehouden (op Whatsapp praatte wij ook heel veel, ook over afspreken etc.) en hij zei dat hij er heel veel spijt van had maar dat hij het niet 'durfde' te vertellen aan mij. Hij zegt ook dat hij het tegen zijn vriendin gaat zeggen, maar als ik dan vraag wanneer, zegt hij dat hij het nu niet de juiste tijd vind.. Dus waarschijnlijk zegt ie het nooit. Nu is het zo dat een vriendin uit dezelfde woonplaats het ook al gehoord heeft dus ze zal er vroeg of laat misschien wel achterkomen, maar als dit niet het geval is vind ik het heel poedersuiker dat hij er gewoon mee weg kan komen. Hij durfde mij al amper te vertellen dat hij een vriendin heeft, maar wel vier verschillende avonden met mij zoenen. Dus ik denk dat die vriendin het nooit te weten komt.. Wat moet ik doen?
Cer schreef:_San87_ schreef:Open relaties en huwelijken komen meer voor dan je denkt.
Maar komen die mensen er dan ook voor uit of worden ze toch een beetje met de nek aangekeken?
(ik heb geen idee hoor...)
, Waarna de ander dan als reactie geeft... ach als je het gewoon overlegd...... Hierna moeten we beide lachen en is het onderwerp weer klaar...