Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
_Nadia_ schreef:Celiien schreef:Waar ik me aan irriteer is dat sommige kassameisjed dat tussenfinanciering bij de achtersteband zo hard klappen, dat alles omvalt en t 9 vd10x niet past. Ik gebruikte dat ding nooit
![]()
![]()
Wattes?
) om de boodschappen uit elkaar te houden 
? Janine1990 schreef:kiki1976 schreef:@Janine1990
Is idd een mafkees.
Maar hij bedoelde niet de profs maar degene die op een lager niveau schaatsen, tenminste zo vatte ik het op
Ik ging ooit met een serieuze amateur, die had al schaatsen van 1500 euro.
Ik mag zelf ook graag schaatsen (als er natuurijs ligt, ik ga er niet voor naar een kunstijsbaan) en de schaatsen die ik al drie jaar op het oog heb, zijn amateurschaatsen en kosten ook 400 euro volgens mij. Daar zal geen enkele serieuze amateur mee rijden hoor...![]()
Dus dat die winkel nog bestaat, is inderdaad een wonder als de beste man altijd zulke dingen loopt te verkondigen.

xx_Horsiex schreef:FNews schreef:Vorig weekend waren mijn vader en ik bij de Dirk boodschappen aan het doen.
In de winkel zelf stond er een bordje met dat een bepaald wasverzachter 2 + 2 gratis is. We komen bij de kassa, we rekenen alles af, mijn vader controleert de bon nog een keer. Hij ziet dat ie 4 flessen wasverzachter heeft afgerekend ipv 2. Hij gaat terug naar binnen, de kassierster komt dan met de melding dat dat een aanbieding was van de week ervoor, ze zijn het bordje vergeten weg te halen. Mn vader neemt die flessen dan ook nog mee, ik had ze eerder laten staan en mn geld teruggevraagd.
Ooh, ipv 100.00 euro typte ze 100 in waardoor de klant dan zogezegd 1 euro had betaald ipv 100.00. Ze vroeg aan iemand anders van de supermarkt hoe dat dat komt. Zegt die andere: dat heb ik je nou al 5 keer uitgelegd.![]()
Is de supermarkt dan niet verplicht om je die flessen mee te geven aan die actie die er op dat moment nog hing?
Ik had ook mijn geld terug gevraagd. Het is de verantwoordelijkheid van de supermarkt om er voor te zorgen dat de bordjes zijn opgeruimd!
kani_ejj schreef:Klopt als er een aanbieding hangt moet je doe mee krijgen voor die prijs net als verkeerde prijzen.

_Ekenna schreef:kani_ejj schreef:Klopt als er een aanbieding hangt moet je doe mee krijgen voor die prijs net als verkeerde prijzen.
Dat is niet waar. De prijs die de kassa aangeeft is uiteindelijk doorslaggevend, ook al staat er op het kaartje een andere prijs welke dan onjuist blijkt te zijn.
Anders zou iedereen zo'n prijskaartje kunnen namaken, maar dan voor 3 euro i.p.v. 13 (voorbeeld), en 'm mooi voor die prijs mee krijgen.
_Ekenna schreef:Dat is niet waar. De prijs die de kassa aangeeft is uiteindelijk doorslaggevend, ook al staat er op het kaartje een andere prijs welke dan onjuist blijkt te zijn.
Citaat:Anders zou iedereen zo'n prijskaartje kunnen namaken, maar dan voor 3 euro i.p.v. 13 (voorbeeld), en 'm mooi voor die prijs mee krijgen.
_Ekenna schreef:Vreemd. Want bij ons is de prijs die de kassa aangeeft doorslaggevend, dat is ons duidelijk verteld en staat ook aangegeven bij de kassa. Misschien dat het in een bouwmarkt anders is dan een supermarkt?
)
_Ekenna schreef:Vreemd. Want bij ons is de prijs die de kassa aangeeft doorslaggevend, dat is ons duidelijk verteld en staat ook aangegeven bij de kassa. Misschien dat het in een bouwmarkt anders is dan een supermarkt?
Ankie2011 schreef:Bij de Action vroeg ik aan een winkelmedewerkster of ze tosti-ijzers verkochten. Nee, die verkochten ze neit volgens haar. Naar een paar rondjes lopen zag ik zeker twintig tosti-ijzers staan
NoName126 schreef:Ankie2011 schreef:Bij de Action vroeg ik aan een winkelmedewerkster of ze tosti-ijzers verkochten. Nee, die verkochten ze neit volgens haar. Naar een paar rondjes lopen zag ik zeker twintig tosti-ijzers staan
O ja vreselijk, dat had ik nou precies hetzelfde (ander artikel) bij de Action. Ik vroeg of ze het hadden, kijkt meid even om zich heen: "nee." en loopt verder. Ik toch maar zoeken en al gauw gevonden. Had haar er bijna bij willen halen om het te laten zien;p
Raponsje schreef:Ik ben vandaag met mijn baby de stad in geweest om de laatste kerst inkopen te doen.
Ik moest mijn legitimatie laten zien voor GTA 5.
Ik ben 26 en had mijn baby bij me.![]()
Omdat we gaan emigreren staat ons huis en ons bedrijf te koop.
We hebben geen hypotheek en daarom ben ik naar de bank gegaan om advies te vragen over het ontvangen van het bedrag wanneer het verkocht is. Op een normale persoonlijke bankrekening staat namelijk een limiet over wat je mag ontvangen of op je rekening mag hebben.
De bankmiep was vooral erg met zichzelf bezig en bleef maar beginnen over dat ik wel een betalingsregeling kon treffen als ik mijn hypotheek niet kon betalen maar dat ik dan wel gekort zou kunnen worden op mijn uitkering.
Ik heb geen hypotheek en geen uitkering.![]()
Ik wilde gewoon weten hoe ik makkelijk en veilig een paar ton op mijn bankrekening gestort kan krijgen.
Foaly schreef:SuperAssie schreef:Sinds wanneer is een baby een identiteitsbewijs?
Nou ja, als je eenmaal een baby hebt kun je GTA5 ook wel aan, dunkt me
dus.. een baby is geen legitimatiebewijs