Aaaahh spannneeend! Was er ook graag heengegaan om foto's te maken, maar denk dat m'n mums dat niet zo'n goed plan gevonden zou hebben. Zeker niet met alle gezellige kerstsfeer deze avond
Stille meelezer. Wat een super gave actie! Ik ben zo benieuwd haha! Hopelijk valt het weer daar iets mee
Ik ga een poging doen..Maar ik wil er niet tussen gaan staan.. Vind ik zo brutaal..Dus ff denken hoe ik t ga doen..
Jolliegirl schreef:Ik ga een poging doen..Maar ik wil er niet tussen gaan staan.. Vind ik zo brutaal..Dus ff denken hoe ik t ga doen..Mega ver inzoomen?
Hmm je vriend er naast zetten doen of je en foto maakt van hem , maar eigenlijk niet?En dan er niet net naast, maar wel zo dat. Niet opvalt ?
Giolli schreef:Jolliegirl schreef:Ik ga een poging doen..Maar ik wil er niet tussen gaan staan.. Vind ik zo brutaal..Dus ff denken hoe ik t ga doen..Mega ver inzoomen? Ja klopt zat ik ook aan te denken
Oooooh wat leuk, romantisch, lief!Heel veel succes. Ik kom wel op een perfect moment binnenrollen. Hebben we geen live webcam??