Het 'ik heb zo wa-wa-wa-waanzinnig gedroomd'-topic

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Re: Het 'ik heb zo wa-wa-wa-waanzinnig gedroomd'-topic

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-14 16:49

Iewwh.. Da's wel een hele rare droom :(:)
Maar gelukkig leef je nog! :P

_Lorette_

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-14 10:42

Vannacht had ik een sollicitatiegesprek. Op zich ging het allemaal heel aardig, ik was totaal niet zenuwachtig en er werden ook niet echt vragen gesteld, maar uiteindelijk zeiden de mensen van het bedrijf dat ze ergens de indruk kregen dat ik een spion was, alleen al door de manier waarop ik in de stoel zat. Dus ze moesten er nog over nadenken. Meteen aansluitend een ander gesprek, waarbij ze weer het vermoeden uitspraken dat ik een spion was. Nou, gaat lekker, dacht ik. En maar weer naar huis.
Daar was een vriendin van mij met haar dochtertje. Of ik even mee wilde voor controle bij het consultatiebureau. Kreeg ik ineens een ander kind in de armen gedrukt, die was van haar schoonouders, jonger dan haar eigen dochtertje, maar wel groter. Eenmaal bij het consultatiebureau moest het meisje eerst een schone luier. De hele schoonfamilie van die vriendin was er + nog wat andere mensen. "Goh", zegt de schoonmoeder van die vriendin, "je bent de enige persoon waarbij ik een cowboyhoed leuk vind staan!". Dus ik kijk in de spiegel, heb ik wel cowboylaarsjes aan, maar draag ik een heeeele grote rieten hoed, een beetje een sombrero. :+
Ik liep naar buiten voor de vuilnisemmer (voor de vieze luier) en daar in het hoge gras liep een miereneter! Een enorme. Maar hij zag er ineens toch niet echt uit als een miereneter. Ik hoorde mijn moeder de correcte naam roepen. Kom ik dichterbij, zie ik het dier een dode vogel in 1 hap naar binnen werken. Ergens vond ik dat nog schattig ook. Vogel was al dood en dit dier had honger. Ik liep naar het kleine schuurtje op het terrein, want ik wist dat daar een dode kat op een plank van de kast lag en die wilde ik voeren aan de 'miereneter die geen miereneter is'. Net als ik mijn hand uitsteek om de dode kat te pakken, begint het diertje te bewegen. Ik schrok me een ongeluk en raakte in paniek, want nu moest ik de kat zien te redden! Ik legde de kat op de grond en wilde net 112 bellen, maar op dat moment begon de kat te stuiptrekken en kwam er een enooooooorme worm uit de bek van de kat gekropen. Geel met allemaal grote uitsteeksels. Met dat de worm uit de bek kroop, stierf de kat. Ik vond het zo walgelijk!! Uiteindelijk al mijn moed bij elkaar geraapt en eerst met een harde stamp het hoofd van de wom geplet, zodat hij niet kon ontsnappen. Vervolgens met een schop uit het schuurtje het beest in 100 stukjes gehakt.

:r

Ik schrok wakker, helemaal misselijk. :\

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-14 10:49

Ieeuw...

Mila11

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-14 14:35

Gatverdamme -O-

BrittFelice

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-14 20:00

:r Ieuwl bah

Floemii

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-14 20:51

Ik droomde dat ik een waakse mini huisbig had! haha kwamen er mensen op visite en die gingen aan de kant voor de hond waarop ik reageerde oh over hem hoef je je niet druk te maken. Stond daar achter de huisbig en ik zei: voor hem echter wel...
En toen kwam ie kei hard knorrent en gillend aan gehuppeld en toen pakte ik hem op en knuffelde hem <3

Kaus

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-14 21:56

Ik droomde vannacht dat het 2 april was en dat als grap de roostersite van school het niet deed.
(Ik weet dat 1 april de grapdag is, maar mijn broertje zegt steeds 2 april, zo ben ik daar op gekomen in mijn droom.)
Doordat de site het niet deed wist ik niet jaar welk lokaal ik moest en stond ik uiteindelijk in de verkeerde school.
Na wat rondvragen waar ik was bleek ik bij mijn zus op school te zijn in Argentinië. Gelukkig was mijn geschiedenis leraar daar ook dus ik kon nog steeds geschiedenis les krijgen. Helemaal blij :')
Tijdens de les besloot ik dat ik het toch niet zo leuk vond. Gelukkig stond mijn paard ook op school dus reed ik daar weer mee terug naar Nederland :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-14 09:00

Vannacht.. :')
Ik zat op school in de toetsweek en had bio-toets.. (in het echt heb ik m vandaag :P) en toen kon ik het lokaal niet vinden.. :')
Ik maar zoeken, ben ik gelukkig optijd. Mn biodocente is tevens mijn mentor, en zei moest bij deze toets survailleren. Komt ze, wanneer we bezig xijn met de toets, naar mij toe. 'als het met de trein niet uitkomt kun je met mij meerijden' En daarna begon de toets. Waarbij we de I-pads movhten gebruiken :')
Toen was ik in een ander deel in school, zat naast mn vriendin en er waren 3 docenten daar, en toen gingen we een heel vreemd spel doen :')

Ik heb familie in Nieuw-Zeeland, en ik droomde dat ik met een iemand (M) de stad in ging. Eerst naar de xenos, waar we chips haalden, toen reed hij met de auto naar de manege, en ging hij daar op de fiets en langs de bak fietsen :') en er waren 2 aan het rijden.. Pony schrikt van M, meisje valt en pony gaat ervandoor. De bakdeur stond open, dus ik kon zo de pony pakken en teruggeven :') (wat was dat een mooi beest! :oo)

En de leukste droom van vannacht :')
Ik was aan het leren op de oprit(?!) (woon in een dorp, en die oprit is best lang! 200 meter misschien?) Over de weg zag ik mn verzorgpony Dilly langskomen, die gaat aan de kletter in volle galop, maar het meisje blijft zitten! Wel gaat Dilly op een enorme grasbult af.. En ja hoor, Dilly's hoofd in het gras, en die van de meid! :')
mn moeder trekt Dilly aan de staart weer uit de bult :P
Op de weg gaat ie weer aan de kletter.. En toen werd ik wakker :')

xColorCross

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-14 17:37

Leuke dromen. (;

Snollygoster

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-14 18:40

Ik ben net terug van 10 dagen schoolreis, en heb volgens mijn kamergenoten geslaapwandeld en in mijn slaapgepraat. Ik herinner me alleen totaal niets!
Naar 't schijnt begon ik eerst met mijn benen in de lucht te spartelen en vielen toen al mijn lakens op de kamergenoot die naast me op de grond sliep. Ze werd toen wakker en ik begon toen keihard "mama" te roepen (say what?). Een andere kamergenoot werd toen ook wakker door mijn geroep en heeft toen gevraagd of ik een nachtmerrie had en ze het licht moest aandoen. Hierbij ben ik opgestaan en ben ik naar het toilet gegaan, en erna terug gaan slapen alsof er totaal niets gebeurd was :')
De ochtend erna ben ik wel met een heel vaag gevoel opgestaan van "Ben ik nou vannacht naar het toilet geweest?" :+

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-14 15:07

Das wel heul vreemd!

Zelf ook eens op kamp geslaapwandeld :') groep 7 ofzo :')

Kaus

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-14 18:43

Ik heb weer 2 super rare dromen:

Bij de eerste droom was ik in Amerika waar ik opeens een paard half door het hek zag hangen. Samen met de staleigenaresse gingen we het paard helpen. Nadat we het paard hadden geholpen ging ze een salade eten. Op de een of andere manier wist ik niet meer hoe je moest zeggen 'enjoy your meal', dat vond ze heel onbeleefd van mij dus moest ik terug naar NL.
In NL zag mijn moeder en ik een hele leuke hond op MP. Die hond was in Amerika maar zouden we wel even ophalen.
Om geld te verdienen voor de reis ging ik de bruine koeien van onze stal wassen (daar zijn niet eens bruine koeien...). Ik besloot groene zeep te gebruiken omdat dat me een veilig idee leek.
De koeien moesten ingedeeld worden van 600kg> of 600kg<. Toen was er een koe die precies 600kg was dus wist ik niet wat ik er mee moest.
Toen werd ik wakker.

Daarna droomde ik dit:
Een vriendin en ik gingen naar oostenrijk om te boarden, Piet (onze snowboard leraar in de vakantie) was de leraar. Toen was er een smal stukje waar je niet moest vallen want dan viel je van de berg. Eerst viel ik, toen mijn vriendin. Piet helemaal boos en toen moesten we omhoog klimmen. De vriendin viel nog verder en toen waren we onderaan de piste. We klommen weer omhoog en boardde weer verder. Toen kwamen we op een piste van gras, de sneeuw was al weg :') We gingen naar beneden en je kon kiezen tussen een stoeltjes lift of zo'n lift die eruit zag als zo'n wildwaterbaanboot. Die kozen wij natuurlijk maar ik viel er door heen, Piet redde mij met zijn ski stok en toen gingen we naar Friesland boarden. Daar gingen we verstoppertje spelen met mijn hond en heel veel andere mensen, wij hadden gewonnen...
Toen werd ik wakker.

Echt super normaal :))

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-14 09:59

Vannacht gedroomd dat ik in een speciaal team van de politie zat :D
Er waren veel inbraken, dus we zaten in 'ons' huis te wachten op een inbreker.. Ik mocht bijna slapen, en terwijl ik de trap op loop zie ik een auto aankomen!
'pap! Inbreker!'
Ik weet nog dat ik een paar keer de deur op slot draaide, zodat ie niet weg kon via die deur :')

Daarna gedroomd dat ik ging slapen, maar ik was zo bang voor inbrekers! Dus maar een tegeltje naast.mn bed als wapen :')

Fireheart

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-14 10:07

Volgens mij heb ik flinke examenstress aan mijn dromen van vandaag en gister te zien :')

Gister droomde ik dat ik mijn Engels examen ging maken, maar toen ik eindelijk bezig was en achterom keek zat er niemand meer in de gymzaal.
Bleek dat de tijd al bijna om was, terwijl ik nog niet eens op de helft van het examen was.
Toen heb ik alles afgeraffeld en rende ik naar buiten, omdat je daar blijkbaar je blaadje in moest leveren.
Maar eenmaal buiten bleek dat ik een paar vragen vergeten was en dus zou zakken, en toen werd ik wakker.
Juist...

En vandaag droomde ik dat ik geslaagd was, dat was wel jammer toen ik wakker werd _O-

purny

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-14 17:07

Ik droomde gister dat er een passagiersvliegtuig in mijn achtertuin stond... toen ik een foto wilde nemen wassie ineens weg....

hannah41

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-14 17:38

Ik droomde vannacht iets heel vreemds. :=

Ik liep door de stad, het was best druk. Er zat een man op de grond bij zijn fiets en ik vroeg of er iets was. Hij knikte en wees naar zijn band, die lek bleek te zijn. Ik liep met hem mee samen met twee vrienden van me. Toen we door liepen kwamen we bij een heel groot gebouw met openingen aan voor en achter kant. Van de ene naar de andere kant liep een soort klimparcours, het hoogste punt van zeker dertig meter hoog. We waren niet alleen meer maar stonden met een hele groep mensen van mijn leeftijd en iets ouder. De mannen sloten ons in en we konden niet meer weg. Ik moest als eerst over het parcours en het parcours bleek al heel oud te zijn. We moesten dus oppassen dat het niet afbrak. Touw brokkelden af onder mijn vingers, ik viel bijna maar kon me nog net op tijd vast houden. Uiteindelijk kwam ik aan de overkant samen met mijn vrienden. Een ander meisje uit onze 'groep' viel naar beneden en was dood. Ik zat naast haar en riep een van de mannen, maar ze kwamen niet. 'Gebeurd wel vaker.' Zeiden ze lachend, toen knikte ik en liep verder. Het was buiten inmiddels al schemerig geworden en we werden naar een pleintje geloodst. Daar zaten 40 mannen op hun knieën met geweren in hun handen. We moesten in een rij gaan staan, ik dacht blijkbaar dat ze ons wouden vermoorden. 'Ik laat me niet neerknallen hoor!' Schreeuwde ik ( :+ ) en toen kwam een van de mannen naar me toe en gaf me een geweer aan. Ik wou hem niet aanpakken, maar hij hield me onder schot en ik moest van hem. Daarna moest ik naar de mensen toe lopen (waar hij ook tussen was gaan zitten) en mocht ik iemand uitkiezen. Diegene moest ik dan doodschieten. Ik gilde dat ik het niet wou, maar het moest en de mensen riepen allemaal dat ik hun moest kiezen. Dichtbij mij zat een oude man en ik besloot voor hem te gaan, omdat hij al ouder was. Toch durfde ik niet te schieten. Uiteindelijk richtte ik de loop op hem, draaide mijn gezicht weg en haalde de trekker over. Daarna rende ik weg en al snel kwamen er meer van mijn groep achter me aan. Ik keek over mijn schouder en zag allemaal dode mensen liggen, de mannen kwamen weer aanlopen, lachend. Verbazingwekkend was onze groep helemaal trots, behalve ik en mijn vrienden. Toen de mannen even niet opletten vluchtten we weg in een van de straten dichtbij het plein. We waren bang om gevonden te worden en het was al donker. Achter ons hoorden we nog meer schoten. Toen werd ik wakker.

Ik weet niet wat ik er nou van moet denken eigenlijk :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-14 17:49

Die is wel weird ja :')

hannah41

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-14 17:51

Dat vond ik ook :')
Maar goed ik droom wel vaker aparte dingen.

Milty

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-14 17:56

purny schreef:
Ik droomde gister dat er een passagiersvliegtuig in mijn achtertuin stond... toen ik een foto wilde nemen wassie ineens weg....

Phineas & Ferb? :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-14 18:01

Milty schreef:
purny schreef:

Phineas & Ferb? :')

Was het toevallig een papier maché vliegtuig? :')
*zoekt filmpje..*

Edit:

purny

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-14 18:49

Nee het was een echt vliegtuig! Zo'n groot mensending :+ :D

Snollygoster

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-14 23:04

Vannacht weer een vreemde droom gehad. Ik ben momenteel druk bezig met Supernatural te kijken en dat heeft duidelijk zijn invloeden op me :')
Ik droomde dus dat Sam Winchester een weerwolf was en dat ie onze paarden wou opeten (wat heel vreemd is want de laatste aflevering die ik had gezien ging niet eens over weerwolven). Maar ik vond het zo erg voor Sam dat ie een weerwolf was dat ik hem wou helpen. De enige manier om hem te helpen was blijkbaar om hem er een jaar lang van de weerhouden dat hij paardenvlees zou binnenkrijgen, en dan zou hij terug mens worden. Maar al die tijd zat hij wel achter onze paarden aan, dus moesten we de paarden de hele tijd van weide veranderen zodat hij ze niet meer zou vinden. Ook omdat hij geen paardenvlees mocht eten kwam ie achter ons aan, en ik herinner me dat ik achter de kippenren van de buren van de staleigenaar doorrende en dat Sam achter me aan kwam, maar net op dat moment waren we dus een jaar later en veranderde hij terug in een mens.
Eind goed al goed :') :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-14 23:15

Supernatural <3 :') (kijkt mn vriendin ook altijd ;P hoor dus heel veel verhalen en spoilers :') )
achter de paardjes aan als weerwolf :')
*ziet sam met weerwolftanden, huid etc in maanlicht door het weiland rennen*

Naja, niet gedroomd.. Maar achteraf wel grappig :')
Vanmorgen werd ik namelijk met mn mobiel in de hand wakker.. Mn mobiel is mn wekker.. Ik schrok wakker :P ik hield mn mobiel naast mn oor :') en weet zeker dat ik hem niet vast had toen ik ging slapen :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-14 08:15

Haal raar gedroomd :') docenten die meewaren op excursie warrn boos op mij O:)

We waren in het hostel en moesten ons kl laarmaken voor zwemmen.. Eerst mijn kluisje zoeken, die was op school. (dumb logic: we zaten met exvursie in Duitsland :)) )

Toen mn bikini en handdoek gepakt. En een geel balleyje om in het zwembad over te gooien.

Wr moesten vertrekken, en ik helemaal gestresst omdat ik geen tas had. Toen liepen we in het bos. Ik had een gele onderbroek mee voor na het zwrmmen, maar ik liet deze vallen! Iedereen stapte op de fiets en ik rende er achter aan maar ging terug mn onderbroek halen.. Ik rennend erheen.. Maar kon m natuurlijk niet vinden :') leiders/docenten helemaal boos op me omdat ik weg liep.. Ik ren terug en spring in de wagrn die klaarstaat. (tractortje met wagen waar we in konden zitten)
Zit ik erin.. 'f*ck, kluisje wss niet op slot'
Dus ik janken enzo :') omdat daar alles in zat :')
Docenten/leiders shaggie! :')

Snollygoster

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-14 11:27

Ik heb vannacht ook weer suuuupervreemd gedroomd en enorm realistisch. Eerst droomde ik dat ik zwanger was, wat vrijwel onmogelijk is, en dat ik het had verteld tegen mijn leerkracht levensbeschouwing, en dat zij me had meegenomen naar een abortus centrum om abortus te doen. Deze droom was echt zo realistisch dat ik echt even een moment nodig had toen ik wakker werd.
Erna had ik gedroomd dat ik in de gevangenis zat met Sam Winchester (ja ik droom nogal vaak over hem de laatste tijd) en Kanye West, en nog een boel andere mensen maar die kende ik niet. Het was een hele grote cel waar we met een paar man in zaten, en 's ochtends moest je je ontbijt uit een automaat halen dat in je cel stond en als je je brood wilde snijden moest je €40 betalen. Echt super weird.
Maar er waren ook andere meisjes in die gevangenis en ze vonden Sam heel leuk, en toen zei hij ook tegen mij "dit vinden meisjes altijd heel leuk" en toen ging ie in ontbloot bovenlijf op handen en knieën zitten en stak ie z'n kont helemaal naar achteren, het zag er ook wel leuk uit <<)
En toen waren we ontsnapt uit de gevangenis en kwamen we in een moeras jungle terecht waar we met een jeep door hele diepe plassen moesten rijden, en plots zaten we in Australië.

Wat een nacht zeg, ik snap echt niet hoe ik op zulke dingen kom :')