Maar gelukkig leef je nog!
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

) en toen kon ik het lokaal niet vinden.. 

en er waren 2 aan het rijden.. Pony schrikt van M, meisje valt en pony gaat ervandoor. De bakdeur stond open, dus ik kon zo de pony pakken en teruggeven
(wat was dat een mooi beest!
)

groep 7 ofzo
We gingen naar beneden en je kon kiezen tussen een stoeltjes lift of zo'n lift die eruit zag als zo'n wildwaterbaanboot. Die kozen wij natuurlijk maar ik viel er door heen, Piet redde mij met zijn ski stok en toen gingen we naar Friesland boarden. Daar gingen we verstoppertje spelen met mijn hond en heel veel andere mensen, wij hadden gewonnen...

) en toen kwam een van de mannen naar me toe en gaf me een geweer aan. Ik wou hem niet aanpakken, maar hij hield me onder schot en ik moest van hem. Daarna moest ik naar de mensen toe lopen (waar hij ook tussen was gaan zitten) en mocht ik iemand uitkiezen. Diegene moest ik dan doodschieten. Ik gilde dat ik het niet wou, maar het moest en de mensen riepen allemaal dat ik hun moest kiezen. Dichtbij mij zat een oude man en ik besloot voor hem te gaan, omdat hij al ouder was. Toch durfde ik niet te schieten. Uiteindelijk richtte ik de loop op hem, draaide mijn gezicht weg en haalde de trekker over. Daarna rende ik weg en al snel kwamen er meer van mijn groep achter me aan. Ik keek over mijn schouder en zag allemaal dode mensen liggen, de mannen kwamen weer aanlopen, lachend. Verbazingwekkend was onze groep helemaal trots, behalve ik en mijn vrienden. Toen de mannen even niet opletten vluchtten we weg in een van de straten dichtbij het plein. We waren bang om gevonden te worden en het was al donker. Achter ons hoorden we nog meer schoten. Toen werd ik wakker.
(kijkt mn vriendin ook altijd ;P hoor dus heel veel verhalen en spoilers
)

ik hield mn mobiel naast mn oor
en weet zeker dat ik hem niet vast had toen ik ging slapen
docenten die meewaren op excursie warrn boos op mij 
)
leiders/docenten helemaal boos op me omdat ik weg liep.. Ik ren terug en spring in de wagrn die klaarstaat. (tractortje met wagen waar we in konden zitten)
omdat daar alles in zat