Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja
merel_gomez schreef:Jans schreef:Welke van ZK had je afgesloten dan Merel?
ZK heeft nog niet alle afspraken rond, met mijn fysio zijn ze ook nog in onderhandeling
Ik heb naar zilveren kruis gebeld en ze hadden al een lijst waar mee het meeste er op staat. AMC en VU zitten niet in het pakket. Ik vind het toch wel handig als er een academisch ziekenhuis in zit.
Verder zat mijn apotheek er dan wel in en het MCA Alkmaar ook.
Ik had afgelosten: zilverenkruis beteraf selectief, aanvullend 2 ster, tandarts 1 ster = 104, 20.
Bij Ohra het zelfde pakket voor 102,85 met vrije zorg keuze.
Shadow0 schreef:Suuskipje: het is behoorlijk zwaar als je een aantal keer terug moet voor controle en je moet daar een uur voor reizen ofzo.
Die Beter Af-polis is verder helemaal niet de voordeligste, dus dan kun je beter even verder kijken.
Achmea 32%
VGZ 25%
CZ 20%
Menzis 12%
DSW 2,5%
ONVZ 2%
overig <1%
LynnDenise schreef:Ook ik ben om, ga me inschrijven bij DSW. Na veel goede verhalen aan vriendliefs kant, heb ik ook een beetje zitten kijken wat er precies vergoed wordt. Als ik dat vergelijk met andere verzekeringsmaatschappijen is deze toch wel de voordeligste voor mij.
Mijn vriend had problemen met uitschrijving bij de gemeente, kon DSW niks aan doen, maar we werden elke week gebeld om op de hoogte te blijven van de staat van inschrijving. Erg netjes!
Ook vind ik het fijn dat de tandartskosten in grote mate gewoon bij de basisverzekering in zit. Klinkt bij mij eigenlijk gewoon als 'normaal' in de oren, maar dat vind mijn oude verzekering ZK niet.
verootjoo schreef:LynnDenise schreef:Ook ik ben om, ga me inschrijven bij DSW. Na veel goede verhalen aan vriendliefs kant, heb ik ook een beetje zitten kijken wat er precies vergoed wordt. Als ik dat vergelijk met andere verzekeringsmaatschappijen is deze toch wel de voordeligste voor mij.
Mijn vriend had problemen met uitschrijving bij de gemeente, kon DSW niks aan doen, maar we werden elke week gebeld om op de hoogte te blijven van de staat van inschrijving. Erg netjes!
Ook vind ik het fijn dat de tandartskosten in grote mate gewoon bij de basisverzekering in zit. Klinkt bij mij eigenlijk gewoon als 'normaal' in de oren, maar dat vind mijn oude verzekering ZK niet.
Euhm... De basisverzekering wordt bepaald door de regering en is dus bij elke verzekeraar hetzelfde. Tandarts zit dus nergens bij de basisverzekering.
Shadow0 schreef:Jeej, DSW
Overigens is Menzis ruimschoots de kleinste van de 'grote 4.'
- Code
Achmea 32%
VGZ 25%
CZ 20%
Menzis 12%
DSW 2,5%
ONVZ 2%
overig <1%
Bron (pdf)