Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
het is gewoon lastig omdat ik geen zekerheid heb en de toekomst heel onzeker is en dat maakt het soms heel lastig. Elke dag die voorbij gaat is een dag dichterbij een mogelijk tijdperk waarin ik hem misschien maanden niet zie. En dan wordt het niet veel makkelijker als hij soms hele weken van huis is ivm werk
Roulette_ schreef:Jackie, pfff dat is een grote afstand om dagelijks af te leggen zeg. Moet je nog lang naar school? Nooit aan gedacht om dichterbij school te gaan wonen of een school dichterbij huis te zoeken?
Wel over nagedacht om dichter bij school te gaan wonen, maar nu woon ik nog thuis en heb paardje ook aan huis staan. Om dan op kamers te gaan en stalling te betalen werd me te veel. Sommetje gemaakt en heen en weer rijden is goedkoper dan met paard en al verhuizen.
)
!
DromenLies schreef:Zo ik ben ook weer geland... was niet helemaal het weekend waar ik op gehoopt had maar goed. Vrijdag komt hij hier dus ipv 2 weken zien we elkaar alleen deze midweek niet. Kunnen we afgelopen weekend even overdoen en dit keer met veel quality time hopelijk.
c_esther schreef:Ahh leuke foto's allemaal! Ik moet nog 5,5 week wachten helaas. en heb hem al 3 maand niet gezien.
De afgelopen euh.. 2 weken is hij elke dag zo druk geweest, dat ik hem hooguit 2 uurtjes per dag sprak. Vanuit bijna 12 uur is dat ineens erg weinig.
Ik krijg steeds vragen wie er nog meer komen, of zij ook een accent hebben, hoe iedereen is.. Ach, als iedereen elkaar in pyjama ziet, is dat spannende ook wel weg
nu nog op 2
. Kan m aanraden. Zat helaas alleen een bug in waardoor je niks kunt aanpassen, alleen maar verwijderen en ik had iets van 6 dingen erin gezet dus toen vond ik het stom haha. DromenLies schreef:Ik heb een tijdje de app op mn ipad gehad 'hoeveel nachtjes nog'. Hartstikke leuk. Kan m aanraden. Zat helaas alleen een bug in waardoor je niks kunt aanpassen, alleen maar verwijderen en ik had iets van 6 dingen erin gezet dus toen vond ik het stom haha.
Rebel_Jits schreef:Vrijdag m'n vriend weer zien na 2 wekenDe afgelopen euh.. 2 weken is hij elke dag zo druk geweest, dat ik hem hooguit 2 uurtjes per dag sprak. Vanuit bijna 12 uur is dat ineens erg weinig.
Hij gaat m'n hele familie ontmoeten, want we hebben familie-weekend. Volgens mij is hij doodsbang ervanIk krijg steeds vragen wie er nog meer komen, of zij ook een accent hebben, hoe iedereen is.. Ach, als iedereen elkaar in pyjama ziet, is dat spannende ook wel weg
![]()
We hebben trouwens geen foto samen, die moeten we nog maken
Nog 2 nachtjes