Geesten

Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

JuliaKamm

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-13 21:13

Elvi_Elisa schreef:
Ik had vanmiddag toen ik dit topic las opeens dat mn muis begon te spacen, dus helemaal op en neer op mn scherm, hij wou niet stoppen en kon nergens op klikken, pc wou ook niet uit of wat. Toen kreeg ik echt zo'n sterk gevoel dat er iemand in mn kamer was en toen zei ik opeens keihard 'kap daarmee!' en toen deed mn muis het opeens weer.. vond het wel creepy :))

Uhl dat is wel eng ja!!

TessJazz

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-13 00:07

Sorry kan niet quoten , maar idd vond t heel eng van die vrouw...

CoonArt

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-13 00:32

Het gevoel dat iemand je aankijkt... heb ik vaak hier in huis...

DynamiteS

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-13 18:24

Elvi_Elisa schreef:
Ik had vanmiddag toen ik dit topic las opeens dat mn muis begon te spacen, dus helemaal op en neer op mn scherm, hij wou niet stoppen en kon nergens op klikken, pc wou ook niet uit of wat. Toen kreeg ik echt zo'n sterk gevoel dat er iemand in mn kamer was en toen zei ik opeens keihard 'kap daarmee!' en toen deed mn muis het opeens weer.. vond het wel creepy :))

_/-\o_ hahah lol xD Maar aan de andere kant wel creepy..

Yasminvd

Re: Geesten

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-13 10:52

Gisteren ging opeens zonder dat ik iets deed, zat btw met me mobiel, ineens te draaien.... was alleen thuis... ben nog nooizt zo hard naar de buren gerend.. Snel me sleutels mee gegrisd..Ik kwam weer thuis met me buurmeisje, die het ook doodeng vond, stond het glas opeens op de tafel voor de tv, terwijl hij op de eettafel stond!! :0

Ook had ik een rare ervaring met mijn pony:
Ik reed in de bak en het ging vet goed. Maar in 1 hoek had ik het gevoel dat daar iemand 'stond'. Mijn pony had dat door en liep juist(!) naar die hoek toe.. eenmaal daar in de hoek begin ik opeens heel benauwd te worden... Gelukkig ging op dat moment me pony ervandoor...Toen ben ik maar gestopt met rijden......

Poess91

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-13 19:08

YasminCemmie wat ging er draaien? XD

Yasminvd

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-13 19:31

Poess91 schreef:
YasminCemmie wat ging er draaien? XD

een glas!! echt vet engg

cherell0

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-13 19:45

ik zeg maar niks .
ik ben van de week bij een zeer oude ijzerhandel met museum geweest en snachts voelde ik iemand mij aanraken (net of de kat over me heen liep , maar die was er niet ) en smiddags vielen er spontaan lijsten van de muur en de thermo regeling . en zo allenmaal kleine dingetjes .

ik vind het wel grappig eigenlijk :+

renskesanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-13 21:27

net ook toen ik beneden was was thee aan het zetten en toen kwam opeens een speelballetje van de honden naar me toe gerolt terwijl allebei de honden aan het slapen waren en er stond geen wind of wat dan ook dat vond ik eigenlijk best raar... begon uit het niets naar me toe te rollen.

en weet iemand ook misschien een site waar je kan kijken of er ook mensen en joun huis dood zijn gegaan enc?? want eigenlijk ben ik daar best benieuwd naar bij dit huis....

DynamiteS

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-13 21:56

ik had vandaag bij geschiedenis dat ik ineens zo'n ijskoude rilling over mn rug voelde lopen.. Heb ik nu al een paar keer gehad op school.. Brr

CoonArt

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-13 08:29

Ik woon eigenlijk in een oud bejaardentehuis. Waar nu gewoon mensen wonen in de flat zaten vroeger allemaal bejaarden...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-13 19:38

HorseyDude schreef:
Ik woon eigenlijk in een oud bejaardentehuis. Waar nu gewoon mensen wonen in de flat zaten vroeger allemaal bejaarden...

....dus? :')

Poiuytrewq

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-13 20:50

:')

anne182

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-13 20:51

Bizzybijtje schreef:
HorseyDude schreef:

....dus? :')

Precies mijn gedachte :')

fourseasons

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-11-13 20:52

Ik denk dat ze bedoelt dat daar veel mensen dood zijn gegaan?

Poess91

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-13 20:55

Wat geestig :')

fourseasons

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-11-13 20:56

Poess91 schreef:
Wat geestig :')
:')

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-13 21:46

HorseyDude schreef:

Bij mij in de tuin was vroeger ook Jurassic Park. :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-13 22:12

Suzanne F. schreef:
HorseyDude schreef:

Bij mij in de tuin was vroeger ook Jurassic Park. :')

Ik woon bij een kerkhof :=

fourseasons

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-11-13 23:09

In mijn huis heeft wel serieus iemand zelfmoord gepleegd, maar heb er nog nooit last van gehad gelukkig.

trysteffy

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-13 23:18

Ik zie ze ook en voel ze.

Dit had ik bij een andere topic geplaatst(niet zo veel zin om het opnieuw te typen)

Een tante van mij haar moeder die is spiritual en ken ook je hand enzo lezen en met kaarten wat allemaal waar zijn! Nou heeft ze mij een maand of 2a3 een vraag gesteld of ik wat kon zien ik zei ja van die witte wazen langs me rechter oog hoek vaak!
Toen zei ze van dat ik spiritual ben en dat witte wazen goed zijn.

Ik zal me verhaal beginnen waar het begon.

Ik zag wel vaker witte wazen of wel een een witte flits.
Maar ik begon er echt mee toen er iemand aan me voet zat ik gelijk naar papa roepen en onder de dekens een paar minuten daarna de deken van me afgedaan en zag iemand weg lopen(het was snachts) ik dacht dat het me vader was omdat ie vroeger wel eens van dit soort grapjes maakte van naast me bed staan.
Maar had de volgende ochtend gevraagt waarom ie dat deed maar hij beweerde dat hij het niet heeft gedaan had het de helle dag door gevraagt. Maar het antwoord bleef nee! Dit was dan 2a3 jaar terug.
Maar door stress van een paar maanden terug bleef ik bij me oom slapen en zag steeds meer witte wazen door de zelfde deur ook ik was 1 keer daar aan het douchen het klinkt raar maar iemand zei kiekeboe echt duidelijk! Me tante was aan het stofzuigen en me oom was weg.
Daarna was het weer even opgehouden.
Tot ik weer thuis was en bij een vriendin was die heeft een deur in de hal met ramen en 3 ramen zijn d'r uit. Tussen 1 van die kapotte ramen zag ik duidelijk een man met een briltje. Daar schrok ik wel van ik keek dan snel weg en keek weer terug en was het weg. Had het aan haar stief vader gevraagt of die genen hier had gewoond ofzo maar het antwoord is nee.
Ook was ik net een horror kijken een waargebeurd verhaal en voelde helletijd op me voor hoofd een koude tocht lijkt het wel.

Ik wik er hier zelf mee door gaan wil weten wie er bij mij is!

Oja en ik voel pijn van andere zoals hoofdpijn last van schouder enzo.

Littera

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-13 02:54

Ik ben een verslag aan het afmaken (oeps :') ) en ik heb m'n iPod op mijn bureau liggen. Sinds 0.00u springt hij telkens op stembediening zonder dat ik eraan kom (daar moet je een knop voor indrukken en ik zet hem elke keer terug), dus nu vind ik het een beetje creepy. :P

DezeNaam

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-13 07:14

Littera schreef:
Ik ben een verslag aan het afmaken (oeps :') ) en ik heb m'n iPod op mijn bureau liggen. Sinds 0.00u springt hij telkens op stembediening zonder dat ik eraan kom (daar moet je een knop voor indrukken en ik zet hem elke keer terug), dus nu vind ik het een beetje creepy. :P

Das Bloody Marry joh! :')

Nee even serieus, op zo'n dingen zou ik niet echt 'geest' plakken, maar 'technische storing'. :))
Tenzij er echt duidelijke aanwijzingen zijn dat het om een geest gaat.xD

NYC2B

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-13 09:45

Misschien wilt de geest zich laten horen :Y)

fourseasons

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-11-13 11:29

Zijn alle geestverhalen op? -O-