Gênante momenten op gebied van jongens

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

xSlvna

Re: Gênante momenten op gebied van jongens

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-13 19:26

*zwaait*, hier nog iemand.
Kusje? "Nee, rot op" *draait om en gaat verder slapen* O:)

Maar oké nu werd ik ook altijd moe wakker (doordat ik niet goed kon slapen, hij me wekte) en hij was sowieso een overblij persoon... :r
"GOEIEMORGEN POEPIEEEEE", oef dan flipte ik uit, erna wachtte hij gewoon tot ik iets zei.

nenahdm

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-13 19:37

Hier helaas nog geen ervaring met jongens in een relatie, wel al een relatie met een meisje gehad.
Niet zo'n gênant moment maar gewoon redelijk awkward :')
Ik weet niet waarom maar ze zat op mijn schoot, kreeg ik opeens een boel smsjes binnen, ging m'n gsm natuurlijk gaan trillen, uhm ja oeps :')
Als je het verkeerd bekijkt natuurlijk :))

mistid

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-13 19:41

Ik heb altijd een mega ochtendhumeur, maar als ik wakker word en m'n vriend ligt naast me ben ik ineens een ochtendmens hoor :+: .

Mijn meest gênante moment is dat ik met iemand stond te zoenen, hij werd door een vriend van hem op z'n schouder getikt dus hij kijkt om, en toen zoende die vriend van hem zo met mij verder :oo . Ik was behoorlijk zat, maar dat was zo gênant en vreemd, dat vergeet ik nooit weer _O-

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-13 20:05

mistid schreef:
Mijn meest gênante moment is dat ik met iemand stond te zoenen, hij werd door een vriend van hem op z'n schouder getikt dus hij kijkt om, en toen zoende die vriend van hem zo met mij verder :oo . Ik was behoorlijk zat, maar dat was zo gênant en vreemd, dat vergeet ik nooit weer _O-

hahahahahaha :') :') :') :') _O- _O-

Chantal511

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-13 20:08

hahahahahahaha :')

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-13 20:10

Oh _O-

Mijn meest gênante is dat ik iemand vertelde dat ik hem leuk vond en dat het toen nog niet wederzijds was. Hoe het nu is wil ik graaaaag weten bah :P

Konstantine

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-13 20:35

Oké Mistid, jij wint _O- _O- _O-

PureSG

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-13 23:35

Bij mijn ex heb ik een genant moment gehad. :j
Er was nog nooit wat gebeurt tussen ons en ik zou bij hem blijven slapen. Zo gezegd zo gedaan. :)
We hadden het onwijs gezellig, filmpje gekeken met wat lekkers en wat wijntjes.

Helaas voor mij viel de wijn niet zo goed bij me, dus het kwam er allemaal weer uit, over hem heen. :(:)
Hij mij onder de douche gezet en zelf schone kleding aangetrokken, uiteindelijk ging het wel weer.
Op een gegeven moment brak het moment aan, waarop we voor het eerst met elkaar zoende!
Het eerste wat ik zei na de zoen; "Goh, jij kan ook niet zoenen".

Bleek de arme ziel nog nooit gezoend te hebben. :(:) Ben bang dat de alcohol daar toch iets teveel de overhand nam. :') Uiteindelijk hebben we ruim 2 jaar een relatie gehad en zijn we nog steeds erg goede vrienden en kunnen we er nu smakelijk om lachen. :)

fourseasons

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-13 23:36

aardbeitje_ schreef:
Er was nog nooit wat gebeurt tussen ons en ik zou bij hem blijven slapen. Zo gezegd zo gedaan. :)

Helaas voor mij viel de wijn niet zo goed bij me, dus het kwam er allemaal weer uit, over hem heen. :(:)
Hij mij onder de douche gezet en zelf schone kleding aangetrokken, uiteindelijk ging het wel weer.
Op een gegeven moment brak het moment aan, waarop we voor het eerst met elkaar zoende!

Bleek de arme ziel nog nooit gezoend te hebben. :(:) Ben bang dat de alcohol daar toch iets teveel de overhand nam. :') Uiteindelijk hebben we ruim 2 jaar een relatie gehad en zijn we nog steeds erg goede vrienden en kunnen we er nu smakelijk om lachen. :)

Hahaha, subtiel :')

nenahdm

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-13 23:39

Oh wat erg :')

Konstantine

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-13 23:47

Dat zou ik ook zo kunnen zeggen. :')

_mexx_lady_

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-13 23:47

Ohhh geweldig :')

Nooor_

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-13 00:11

Mijn vriend duwt me net iets te hard naar achter, waarbij hij mn neus raakt met zn schouder. Voelde er niets van, geen hem een zoen, maar moet toch even onderbreken 'ik geloof dat ik een bloedneus krijg' (ik voel ze aankomen)
Gelukkig net op tijd een papiertje kunnen pakken voordat alles onder het bloed zat.
Mijn neus bloed echt bij de minste aanraking en het stroomt er dan uit, vrij irritant haha

*kruipt weer terug in meelezershoekje*

_mexx_lady_

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-13 15:13

Ahja ik wou mijn ex een kusje geven en in plaats daarvan kreeg ik een elleboog tegen mijn neus aan. 3 dagen is ie blauw en pijnlijk geweest :')

Noetje14

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-13 19:47

Erg genant als je ( inmiddels ex ) vriend je een week met een zuigzoen in je nek laat rondlopen.
En tja in de zomer kun je moeilijk een sjaal omdoen dus dan krijg je toch een beetje rare gezichten, met name van mijn ouders :')

BAStable

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-13 19:51

Over zuigzoenen gesproken.. ik heb een keer last gehad van plaatselijke "zonneallergie" :')
En een beetje de slappe lach gekregen om iemand zijn grootte, ik had iets anders verwacht (uiteraard niet gezegd dat ik daarom moest lachen..) Tot zover mijn gênante momenten.

_mexx_lady_

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-13 20:48

Haha zo heeft een vriendin van mij een dikke 3 weken rond gelopen met een "zuigzoen". Was geen zuigzoen, ze had zich verbrand met haar krultang in haar nek :') Heeft ze veel commentaar op gekregen.
Maar dat is een beetje offtopic haha

Niniee

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-13 22:35

Ik ben een keer nogal boos geworden op m'n vriend, omdat ie een "zuigzoen" in z'n nek had (die niet van mij was). Hij zei dat ie had gestoeid met z'n schoonbroer, ik geloofde hem eerst helemaal niet. Hoe kan je nou daar zo'n blauwe plek krijgen? Maar na een klein onderzoekje bij z'n zus en de dader bleek dat gewoon waar te zijn. Misschien iets minder argwanend voortaan, haha :o

Leetje1996

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-13 22:23

Hier heel ernstig, met een jongen van de sportvereniging tijdens een avondje stappen met een gedeelte van de sportvereniging uitgebreid staan zoenen aangezien we beide wel wat op hadden.

Nu praten we dus niet meer tegen elkaar zowat en is alles erg ongemakkelijk...

Horen dit nu dus echt al weken... Maar stiekem toch wel wat gevoelens gekregen :o

_mexx_lady_

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-13 22:29

Haha altijd pijnlijk :')

BonteLisa

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-13 22:46

Leetje1996 schreef:
Hier heel ernstig, met een jongen van de sportvereniging tijdens een avondje stappen met een gedeelte van de sportvereniging uitgebreid staan zoenen aangezien we beide wel wat op hadden.

Nu praten we dus niet meer tegen elkaar zowat en is alles erg ongemakkelijk...

Horen dit nu dus echt al weken... Maar stiekem toch wel wat gevoelens gekregen :o

precies hetzelfde ooit met een collega gehad. Hij had nog maar een paar weken te werken voordat hij stopte ( was ontslagen) maar dat maakte het niet minder ongemakkelijk. OOK als ik hem nu wel is tegenkom komt er niet echt meer een gesprek uit :')

Leetje1996

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-13 22:53

Echt verschrikkelijk en iedereen maakt er ook flauwe grappen over, vet ongemakkelijk, lach altijd maar gewoon erom

billionache

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-13 23:29

Hilarisch topic dit _O-

Hier ook regelmatig de nodige kopstoten en knietjes uitgedeeld :=
Bij m'n eerste vriend moest ik het zoenen/stoeien ook nog wat uitzoeken. Was op een gegeven moment iets teveel 'in the heat of the moment' en stak m'n tong zowat z'n keel in waarom hij plots vreselijk moest hoesten omdat hij dus bijna stikte :')
En misschien minder genant maar wel grappig: lag met m'n ex te stoeien in een veels te klein éénpersoonsbed, beide op onze zij aan het zoenen. Plots rolt ie net teveel naar de andere kant, valt hij zo uit bed. Maar echt, die nanoseconde vóor hij daadwerkelijk uit bed rolt zie je letterlijk de verschrikking op z'n gezicht en kort daarna *boem*. Op dat moment kwam ik niet meer bij, doei romantisch moment _O-

PureSG

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-13 00:11

naomi_g1998 schreef:
aardbeitje_ schreef:

Hahaha, subtiel :')

Zo ben ik. :')

Cubone

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-13 00:57

xDaantjxx schreef:
Afgelopen zondag nog... Vriendlief had nog nooit gedaan en dus zondag van het een kwam ander. 35 km verderop hoorde zijn vader te slapen maar die was wakker geworden maar zoonlief was niet thuis. Dus wij romantisch te knuffelen, gaat vriendlief zijn telefoon en is het zn pa... Oepssss

TMI :Y)
Laatst bijgewerkt door iefke op 16-12-13 12:24, in het totaal 1 keer bewerkt
Reden: Provocerende tekst verwijderd