Ik deed mijn oordopjes in en mn muziek op. Ik zette Queen - bed of roses op. Bleek ik dus de oordopjes niet in mn telefoon te hebben gedaan. Ik had het pas door buj de helft van het lied.

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Roosch schreef:[***] schreef:Alleen jammer dat Queen nog nooit het nummer Bed of Roses heeft gedaan..Bed of Roses is van Bon Jovi. De zanger van Queen was al dood voor Bed of Roses uitkwam.
Thanks for making my day, Jansie.![]()
![]()
![]()
Ik was een stille meelezer maar hier móest ik ff mijn complimenten over geven.
Jans schreef:Alleen jammer dat Queen nog nooit het nummer Bed of Roses heeft gedaan..Bed of Roses is van Bon Jovi. De zanger van Queen was al dood voor Bed of Roses uitkwam.
Liesje1611 schreef:En waarschijnlijk keken ze je aan omdat iedereen je muziek kon horen, niet om je (niet zo heel erg shockerende) muziekstijl..
Jans schreef:Alleen jammer dat Queen nog nooit het nummer Bed of Roses heeft gedaan..Bed of Roses is van Bon Jovi. De zanger van Queen was al dood voor Bed of Roses uitkwam.
SannevdM schreef:Ooohh en dit verhaal kan ook echt niet ontbreken! Ik heb echt zo: '![]()
![]()
![]()
![]()
' staan kijken.
Ik sta op het perron te wachten op mijn trein. Ondertussen staar ik een beetje naar de trappen waar ik een meisje met krukken aan zie komen hinkelen. Op dat moment hoor ik 'het' fluitje van de trein aan de andere kant van het perron. Blijkbaar de trein die dat meisje écht moest halen want tot mijn stomme verbazing........ Pakt ze haar krukken beet, rent snoeihard de laatste paar treden van de trap af, rent het perron op om vervolgens een halve meter voor de trein met haar krukken naar binnen te hinkelen.
Ik dacht echt; 'wáár is de verborgen camera? Dit kan gewoon niet!'
Jolliegirl schreef:Waar was dat met die krukken?
Zwolle toevallig?
Herken mezelf er namelijk wel in.
Ik had een knieblessure en liep op krukken om het te ontlasten..
En ik moest en zou optijd een trein moeten hebben..en mn andere trein groningen zwolle had vertraging..
Ik heb het laatste stukje een sprintje ingezet...en was zo blij dat ik in de trein kon bijkomen..mennnnn dat deed zeeeeeer!!
SannevdM schreef:Jolliegirl schreef:Waar was dat met die krukken?
Zwolle toevallig?
Herken mezelf er namelijk wel in.
Ik had een knieblessure en liep op krukken om het te ontlasten..
En ik moest en zou optijd een trein moeten hebben..en mn andere trein groningen zwolle had vertraging..
Ik heb het laatste stukje een sprintje ingezet...en was zo blij dat ik in de trein kon bijkomen..mennnnn dat deed zeeeeeer!!
Was station A'foort.