Gênante momentjes in het openbaar vervoer

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Fair

Re: Gênante momentjes in het openbaar vervoer

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-13 23:15

Oh ik weet er nog een!

Ik deed mijn oordopjes in en mn muziek op. Ik zette Queen - bed of roses op. Bleek ik dus de oordopjes niet in mn telefoon te hebben gedaan. Ik had het pas door buj de helft van het lied. :') ze keken me allemaal aan van: jij bent 15 en luisterd naar Queen? Net alsof je op mijn leeftijd alleen naar dat verschrikkelijke rap mag luisteren. :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-13 23:29

Alleen jammer dat Queen nog nooit het nummer Bed of Roses heeft gedaan.. :+ Bed of Roses is van Bon Jovi. De zanger van Queen was al dood voor Bed of Roses uitkwam.

Saskiaatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-13 23:33

Jans schreef:
Alleen jammer dat Queen nog nooit het nummer Bed of Roses heeft gedaan.. :+ Bed of Roses is van Bon Jovi. De zanger van Queen was al dood voor Bed of Roses uitkwam.

Muawhaha. Baas. _/-\o_

SannevdM

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-13 23:50

Jaren geleden zat ik in de bus met een beer van een jongen met het down syndroom. Hij stond omdat er geen ruimte meer was om te zitten. Toen de bus iets te hard afremde belandde hij bij een oudere mevrouw op schoot. Nu wilde het geval dat zijn motoriek e.d. niet echt om over een huis te schrijven was dus hij kwam niet van de schoot van de betreffende mevrouw af. Uiteindelijk heeft een man met behulp van wat trekwerk, hem weer op zijn eigen benen gekregen. :D (Ik had hem natuurlijk ook met alle liefde geholpen maar ik als klein poppetje van 1.60 was dat never nooit gelukt. :') )

Ik vond het ontzettend sneu voor hem. Maar ik moet zeggen, ik moest toch echt héél hard mijn best doen om niet te gaan lachen. :o

Silenna

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-13 23:53

En waarschijnlijk keken ze je aan omdat iedereen je muziek kon horen, niet om je (niet zo heel erg shockerende) muziekstijl.. :')

Roosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-13 23:59

Jans schreef:

Thanks for making my day, Jansie. _/-\o_ _/-\o_ :D :D

Ik was een stille meelezer maar hier móest ik ff mijn complimenten over geven.

SannevdM

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-13 23:59

Ooohh en dit verhaal kan ook echt niet ontbreken! Ik heb echt zo: ' :oo :oo >;) :? :o? ' staan kijken.

Ik sta op het perron te wachten op mijn trein. Ondertussen staar ik een beetje naar de trappen waar ik een meisje met krukken aan zie komen hinkelen. Op dat moment hoor ik 'het' fluitje van de trein aan de andere kant van het perron. Blijkbaar de trein die dat meisje écht moest halen want tot mijn stomme verbazing........ Pakt ze haar krukken beet, rent snoeihard de laatste paar treden van de trap af, rent het perron op om vervolgens een halve meter voor de trein met haar krukken naar binnen te hinkelen.

Ik dacht echt; 'wáár is de verborgen camera? Dit kan gewoon niet!' :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-13 00:03

Roosch schreef:
[***] schreef:

Thanks for making my day, Jansie. _/-\o_ _/-\o_ :D :D

Ik was een stille meelezer maar hier móest ik ff mijn complimenten over geven.

Sja groot Bon Jovi fan he :D

heidy_wilco

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-13 00:16

Ik ben een keer toeschouwer geweest van iets grappigs.

Ik zat in de bus, en hij stopte bij een halte. Er stonden drie mensen. 1 stapte erin, maar de andere 2 waren vriendje en vriendinnetje en die stonden dus nog uitgebreid afscheid te nemen. Zoenen enzo, en die buschauffeur had echt nog behoorlijk lang gewacht. Het duurde de buschauffeur uiteindelijk te lang en hij deed de deuren dicht en reed weg. Ineens draait die jongen zich om en begint te zwaaien, maar de bus is niet meer gestopt.

Ik weet het, heel erg gemeen van mij. Maar ik hou wel van een beetje leedvermaak }>

Konstantine

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-13 05:39

Daar zou ik ook wel om kunnen lachen :')

Over plotselinge wissels; ik zat ooit in de trein tussen Tilburg en Eindhoven en tegenover mij zat een vrouwtje haar make-up te doen. Laat die trein nou ter hoogte van Beukenlaan met aardig wat vaart een wissel nemen... :+ _O-

Rosie

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-13 05:51

Jans schreef:

:D PROEST.

_/-\o_

Liesje1611 schreef:
En waarschijnlijk keken ze je aan omdat iedereen je muziek kon horen, niet om je (niet zo heel erg shockerende) muziekstijl.. :')

Dat dus. :(:)

Fair

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-13 07:23

Jans schreef:

*zakt door de grond*

Ik vond het al zo raar klinken toen ik het typte.

Ik bedoelde bon jovi. was niet helemaal wakker volgensmij. :')

LieveLoes

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-10-13 07:36

SannevdM schreef:
Ooohh en dit verhaal kan ook echt niet ontbreken! Ik heb echt zo: ' :oo :oo >;) :? :o? ' staan kijken.

Ik sta op het perron te wachten op mijn trein. Ondertussen staar ik een beetje naar de trappen waar ik een meisje met krukken aan zie komen hinkelen. Op dat moment hoor ik 'het' fluitje van de trein aan de andere kant van het perron. Blijkbaar de trein die dat meisje écht moest halen want tot mijn stomme verbazing........ Pakt ze haar krukken beet, rent snoeihard de laatste paar treden van de trap af, rent het perron op om vervolgens een halve meter voor de trein met haar krukken naar binnen te hinkelen.

Ik dacht echt; 'wáár is de verborgen camera? Dit kan gewoon niet!' :')

:')
Ooh fantastisch!

Jolliegirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-13 09:18

Waar was dat met die krukken?
Zwolle toevallig?
Herken mezelf er namelijk wel in.

Ik had een knieblessure en liep op krukken om het te ontlasten..
En ik moest en zou optijd een trein moeten hebben..en mn andere trein groningen zwolle had vertraging..
Ik heb het laatste stukje een sprintje ingezet...en was zo blij dat ik in de trein kon bijkomen..mennnnn dat deed zeeeeeer!!

m3lisz

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-13 10:40

Ik zat een tijd geleden in de bus en daar zat een man met een strakke, leren broek aan. Hij had expres zijn rode string een meter boven zijn broek, want hij ging met zijn bips naar het gangpad toe zitten zodat iedereen het kon zien. Stapt hij ook nog dezelfde halte uit als ik, moest ik nog een heel stuk achter hem aan lopen.

SannevdM

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-13 13:42

Jolliegirl schreef:
Zwolle toevallig?

En ik moest en zou optijd een trein moeten hebben..en mn andere trein groningen zwolle had vertraging..
Ik heb het laatste stukje een sprintje ingezet...en was zo blij dat ik in de trein kon bijkomen..mennnnn dat deed zeeeeeer!!

Was station A'foort. :D

Kyarahh

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-13 10:20

Dit topic maakt mijn dag echt weer goed :').

Ik reis altijd met een klasgenootje, en de bus waar we in moeten vanuit school zit altijd propvol. Maargoed, iedereen dringt altijd en we konden er nog best bij. Dus ik stap in, zij staat achter me en wil ook instappen, doet die buschauffeur gewoon ineens de deuren dicht (terwijl zij de enige was die er nog bij wilde). Super sneu, haha :P.

Verder heb ik niet echt hele grappige momenten. Alleen dingen als iemand die ineens koffie over je heen gooit, bussen die keihard tegen de stoeprand aan rijden en random mensen die hele droge verhalen tegen je gaan vertellen :P.

Jolliegirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-13 13:19

SannevdM schreef:
Jolliegirl schreef:
Zwolle toevallig?

Was station A'foort. :D

Nee, daar moest ik niet overstappen :P
Was ik het gelukkig niet hahaha

suikermeisje

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-13 13:22

Gister nog op het station waar ik over moet stappen.
Mijn moeder zat blijkbaar in de trein en die roept opeens kei hard mijn naam over dat perron (ik liep al verder naar voren :Y). Heel wat mensen op dat perron die me aankeken :o

daNiielle_

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-13 13:28

Vorige week nog, niet gênant voor mij maar wel voor dat persoon.
Een man moest constant al hoesten, wil hij zijn medicijnen innemen en op dat moment moet hij hoesten... Proest hij al het water uit over de buurman heen en zijn apple laptop. Jeeetje wat heeft die man zich geschaamd, het was echt sneu. :=

LieveLoes

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-10-13 18:46

Ja hoor ik heb er weer een!

Ik zat in de bus en viel in slaap. Maar ik had een wekker gezetvzodat ik optijd wakker zou worden... maar mijn wekker ging keihard door de hele bus heen.. en het was ook nog zo een genant toontje.

Zat er ook nog een hele leuke jongen in de bus.... :o

Kirsha

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-13 19:01

Maar hee, je was wel op tijd wakker en daar gaat het om :Y)

LieveLoes

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-10-13 19:03

Haha ja dat is waar. Maar het gevoel dat hij me gewoon keihard uitlachte was toch erg rot!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-13 19:05

Heel zielig kijken en voor sympathie gaan? O:)

LieveLoes

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-10-13 20:22

Haha dat wilde niet meer. Mijn hoofd was al zo rood als een biet en ik zakte onderuit van schaamte haha :D
Voor mensen met een LG: het was dat 'country farm' deuntje!