Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
. Ik hoef niet heel veel voor te bereiden omdat het hoofdzakelijk simpele gerechten zijn die niet veel tijd kosten.
.
Ik ergerde me dood dus liet vaderlief maar dingen pakken van t lijstje of de kar duwen
Was blij dat ik weg was. En dan was ik misschien nog van plan me haar te knippen en verven morgen, nou....laat maar
Komt na de kerst wel

Meliaforever schreef:Ik ga maken (7 pers.)
Amuse(s);
- Wrap met zalm, kruidenkaas, kappertjes en bieslook
- Meloen met ham eromheen.
Hoofdgerecht;
- Varkensrollade (gemarineerd)
- Varkenshaas (speciale)
- Varkenrib
Bijgerecht;
- Patatjes (alleen dan zien ze eruit als maantjes)
- Stoofpeertjes
- Boontjes met spek
Nagerecht
- Slagroomijs met daar doorheen aardbeien en daar overheen chocoladesaus.
Volgens mij was dit het.
Maar als tip voor de meloen; swarzwalderschinken is in combinatie met meloen bijna nog lekkerder dan pata negra, parma of serano! Scheelt je 2 euro en qua smaak... Nomnomnom@! Rytir schreef:Haha, hier ook waren de 'gezinnetjes' het ergste! Moeders die vaders volledig uitkafferde omdat 'hij' alleen het karretje duwde en zij alleen het werk moest doen. Ik heb serieus regelmatig meer dan een minuut stil gestaan in de wachtrij omdat 'vaders' niet van zijn plek mocht waardoor het gangpad volledig geblokkeerd werd
Rytir schreef:Meliaforever schreef:Ik ga maken (7 pers.)
Amuse(s);
- Wrap met zalm, kruidenkaas, kappertjes en bieslook
- Meloen met ham eromheen.
Hoofdgerecht;
- Varkensrollade (gemarineerd)
- Varkenshaas (speciale)
- Varkenrib
Bijgerecht;
- Patatjes (alleen dan zien ze eruit als maantjes)
- Stoofpeertjes
- Boontjes met spek
Nagerecht
- Slagroomijs met daar doorheen aardbeien en daar overheen chocoladesaus.
Volgens mij was dit het.
Ik weet niet of je al boodschappen hebt gedaanMaar als tip voor de meloen; swarzwalderschinken is in combinatie met meloen bijna nog lekkerder dan pata negra, parma of serano! Scheelt je 2 euro en qua smaak... Nomnomnom@!
Sommige mensen worden echt super aso als het druk wordt. Houden echt geen rekening met elkaar.
Ik MOET mijn boodschappen halen en dat moet NU en nog snel ook
Dus aan de kaaaaahaaaaant!!
Heb er nog even voor gezorgd dat we op 2e kerstdag carpaccio als voorgerecht hebben, mmmm