Hier begint de mist eindelijk te verdwijnen en de zon schijnt Temperatuur begint ook te stijgen
fargo
Geplaatst: 08-10-13 12:41
Aah nu komt ook hier het zonnetje om de hoek kijken, net al even buiten geweest het was niet koud maar een zonnetje erbij is toch wel prettig. Morgen wordt het geloof ik minder lekker??
warm? hier is het toch best koud en als ik het voor uitzicht zie huilen dit... gohya moet jou onderschrift niet zijn het moet Zomer zijn?
Jaaaa het was weer erg warm op de wei,weer in me T-shirt gelopen heel de middag. En de zon scheen niet eens,gelukkig,anders ist daar altijd zó warm. Ja eigenlijk zou er Zomer moeten staan,want zo voelt het nog wel aan.
Hier droog maar wel grauw, vind het wel heerlijk zo hoor het weer. Zie al op tegen de temperatuurdaling. Ben volgende week paar dagen vrij en zou heel graag nog willen duiken voordat we echt de winter in gaan....
Hoor net het weerbericht voor morgen, regen en harde wind
Ja morgen schijnt er ook best weer wat water te kunnen vallen. Vandaag valt het me nog behoorlijk mee eigenlijk, vanmorgen had het wel geregend maar hier is het grijzig en droog op het moment.