maar hij doet mijn bammetjes wel eens smeren.. Vind ie leuk
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
maar hij doet mijn bammetjes wel eens smeren.. Vind ie leuk

,grillen op de BBQ kan en mag ie dan weer wel
is eigenlijk altijd heel vanzelfsprekend geweest haha.
. Mijn moeder maakt wel ontbijt voor mijn vader, maar dat komt omdat hij s'morgens liggend moet eten sinds hij ziek geweest is. Eetmomenten zijn nog steeds rot voor hem en mijn moeder maakt daarom ook vaak zijn lunch klaar, dan doet ze iets extra lekkers op brood. We verwennen hem enorm, maar dat verdient 'ie ook. pmarena schreef:Ik vind het wel schitterend dat zoveel dames direct enorm beginnen te steigeren en een beetje doorslaan over het onderwerp bammetjes smeren voor je man
Volgens mij is het heel normaal en zelfs heel erg wenselijk dat je in een relatie graag elkaar een plezier doet en lieve dingetjes voor elkaar doet
Of dat dan zijn boterhammetjes smeren of iets anders is dat maakt toch geen flaus aus..... ik zie hier weinig dames die MOETEN van hun man, maar ze doen het gewoon graag omdat hij zelf de moeite niet neemt of het nog drukker heeft of omdat hij nog vroeger op moet dan hen, of gewoon omdat ze hem graag een beetje verwennen omdat hij ook zat lieve dingetjes terug doet
Volgens mij ben je pas ècht geëmancipeerd als je het gewoon leuk vindt om je man een plezier te doen en zijn boterhammetjes DURFT te smeren
Gewoon, omdat je het graag wil en omdat je hem graag een plezier doet...hoeveel makkelijker kan het, paar bammen smeren en ze zijn er hartstikke blij mee, inkoppertje toch, kleine moeite - groot plezier en jij hebt je best weer gedaan voor de relatie en kunt (als de geëmancipeerde vrouw die je bent) zonder schuldgevoel genieten van zijn inspanningen voor jou
kimmie261 schreef:het valt mij wel op dat veel mannen koken
mijn vriend heeft ooit 1x voor mij gekookt en dat was zo niet lekker dat ik het sindsdien zelf doe ...hij moet gewoon ver weg bij het gasfornuis wegblijven,grillen op de BBQ kan en mag ie dan weer wel

vind gewoon fijn om te doen, hij doet ook genoeg voor mij
kimmie261 schreef:ja hoor daar trap ik helemaal in...echt ik wil helemaal niet dat hij kookt overigens hoor,ik ben de hele dag thuis,zie hem al om half 7 thuis komen en dan nog moeten gaan koken,maar nee,verder ben ik erg gesteld op mijn eigen gemaakte voer
kimmie261 schreef:het valt mij wel op dat veel mannen koken
mijn vriend heeft ooit 1x voor mij gekookt en dat was zo niet lekker dat ik het sindsdien zelf doe ...hij moet gewoon ver weg bij het gasfornuis wegblijven,grillen op de BBQ kan en mag ie dan weer wel