Vrouwen met een GTA5 of FIFA14 vriendje, meldt u hier!

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Re: Vrouwen met een GTA5 of FIFA14 vriendje, meldt u hier!

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-13 21:27

Ik heb skyrim zelf gespeeld :))

Bhriseis

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-13 21:30

Joolien schreef:
Lianne86 schreef:
Hij doet nu elke dag iets, of helpt mee met de schuur of kookt zodat ik er niets van kan zeggen... Wel slim van hem :') maar ben blij als ik dit weekend lekker weg ben want zit nu met oordopjes in... Voel me anders net zo'n oppas "Nee, niet schelden" :')

Misbruik van maken, meot er nog wat gedaan worden in huis!? Dan is nu je tijd! Dames, neem het over!!! :D :')

_O- _O- _O-

Hier gaat het net hetzelfde Lianne!
Na een tijd kan ik het niet meer horen, en begin ik op serieuze toon: 'Lieverd, moet dat nou?' 'Je praat als een holbewoner' 'Waarom lach je nou, je maait mensen van de weg!'

Want soms maakt hij het wel erg bont, en ik lijk dit spel zoveel gewelddadiger te vinden dan de vorige... Straks slaan de stoppen een keertje door, en dan zit ik hier, met mijn mini-psychopaatje :')

Niobe

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-13 21:31

Haha leuk filmpje :D

Maar neuh.. het gaat hem vanzelf een keer vervelen en dan komt ie wel weer "terug" :P
Ik vind het wel fijn zo hoor, ieder z'n eigen ding. Ik vermaak mezelf prima :)

Lianne86

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-13 21:36

Ja, we reden dus dit weekend naar Noordwijk "Ja, in GTA zou ik nu uitstappen en...." "Je broertje rijdt de terugweg... lijkt me veiliger" :')

Heel zijn ritme verkloot... Maarja... Hij doet elke dag iets dus ik mag er niets van zeggen... dat ik ook nog een keer iets leuks met hem wil gaan doen tjah... Deze week gaat het hem niet worden, misschien volgende week?

Bhriseis

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-13 21:39

Hier hetzelfde hoor, we komen niet verder dan samen naar de paarden gaan. En 's avonds gaat hij al om 22.00 uur over mijn hoofd aaien, in de hoop dat ik zo snel mogelijk in slaap val. En na het avondeten legt hij al mijn pyjama klaar :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-13 21:40

Bhriseis schreef:
Hier hetzelfde hoor, we komen niet verder dan samen naar de paarden gaan. En 's avonds gaat hij al om 22.00 uur over mijn hoofd aaien, in de hoop dat ik zo snel mogelijk in slaap val. En na het avondeten legt hij al mijn pyjama klaar :')

_O- _O- _O- zingt ie er ook bij ? :P

Bhriseis

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-13 21:47

Ja, soms gaat hij neuriën, maar dan kijk ik heel boos en houdt hij op >;)

Hij speelt t best vuil; ik heb nogal een gevoelig bioritme, dus als 's avonds de lichten uit gaan en ik lig in bed tv te kijken, val ik binnen het half uur in slaap. Dus rarara wie er iets na negen al de lichten uitdoet...

Moest hij kunnen, hij bracht me naar een dagverblijf, zodat hij heel de dag in stilte kon gamen. Hij schrikt er dan wel weer van dat ik 's ochtends heel vroeg op sta, want ja, erg gezellig vindt hij dat niet... 8)7

Mijn hele bioritme is overhoop door GTA!

Simoonzel

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-13 21:50

Ik weet niet of ik hier helemaal op de juiste plek ben... ik speel zelf juist GTA5, niet mijn vriend. :oo

Sannert

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-13 21:56

Brisheis. :') :')
Volgens vriendje kijk ik teveel mee met gta. Ik had gedroomd dat ik aan het auto rijden was en opeens komt uit de lucht een auto, die landt voor me en eracher hing aan een touw ferry doedens. ( :? :') ) hij leefde nog en keek me aan. Auto gaf weer vol gas en ramde ferry tegen een brug aan en de wilde rit ging verder. Ik erachteraan tot de auto een doodlopend straatje insloeg en ik mijn telefoon moest verbergen en moest.maken dat ik gedraaid kwam. Ferry hadden ze opgehangen. :+ en toen werd ik wakker gelukkig. :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-13 21:57

Waarom Ferry _O-

Sannert

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-13 22:00

Joolien schreef:
Waarom Ferry _O-

Dat vraag ik me dus ook af. :')
Ik ben geen fan, kijk sporadisch gtst, heb ook geen hekel aan hem. Dus waarom geen idee. Maar het was hem zo duidelijk dat ik het onthouden heb. :')
Edit: zie ook nog altijd die blik voor.me toen hij mee aankeek. :') keek best.vrolijk voor.iemand die achter een auto werd aangesleept. Glimlachte zelfs naar me. :))

Bhriseis

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-13 22:03

Haha :D

Hij zag er zelf gewoon nog de lol van in :P

EmptyWords

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-13 01:04

Anoniem schreef:
Hoeveel van jullie hebben skyrim dan overleeft? :P

@xConnie: Lijkt me niet zo heel goed voor een relatie eigenlijk om dat voorbeeld te volgen. Maar nerf guns ftw.

ik was met skyrim erger dan mn vriend... en ook een stuk beter :P

Jolijnn

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-13 08:17

Ik mag hem eindelijk vandaag ook eens een keer uittesten :)
Ben benieuwd wat er nu zo leuk aan is

Lianne86

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-13 13:24

Ik ben al bijna aan de nieuwe liedjes van FIFA gewend... En het scheelt... geen 10x naar de brievenbus rennen :D

Dennis

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-13 13:27

De eerste uurtjes Fifa zitten er hier ook al weer op. Vriendje is nu naar het werk, dus lekker rustig en de TV vanavond voor mij ;).

Lianne86

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-13 13:40

Hier is het al een hele tijd FIFA.... Gisteren teamlid uit Zweden gebeld want die kon niet vinden hoe je het kon "pre-spelen" :') (geen idee... season ticket en dan kon je vast spelen en hoefde je alleen nog maar een code in te voeren en kon je verder, maar dan kon je wel al vanaf maandag? spelen :)

Je moet iets als GTA V al klaar is...

Lumea

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-13 16:05

Ook hier is FIFA14 weer volop aan de gang. Mijn voorkeur is toch GTA5. Maar lief als ik ben laat ik hem lekker spelen met zn vriendjes, en voorzie ik de heren van eten en drinken :+

Mowoah

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-13 16:35

Haha fijn, mijn vriendje heeft (nog) geen Fifa14 of GTA5 in zijn bezit.

Maar ik wacht weer op de momenten alsof je tegen dovemansoren aan het praten bent en je een 'HM' of 'uhu' als antwoord krijgt op elke vraag. :D

Lotte_Wessel

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-13 09:41

Ik heb GTA 5 voor mijn vriendlief besteld. Was nergens meer te koop in de winkels hier dus heb ik hem besteld bij amazone. Hij zou pas komende week komen maar kreeg net een mailtje dat hij er morgen al is :) dat is een leuke verrassing voor hem!

jorika1986

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-13 10:37

Lotte_Wessel schreef:
Ik heb GTA 5 voor mijn vriendlief besteld. Was nergens meer te koop in de winkels hier dus heb ik hem besteld bij amazone. Hij zou pas komende week komen maar kreeg net een mailtje dat hij er morgen al is :) dat is een leuke verrassing voor hem!

Ik denk dat hij er heel erg blij gaat zijn, jij wat minder... :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-13 11:42

Ik heb mn vent gezegd dattie best gta mag kopen, maar owee als hij vergeet dat ik er ook nog ben :=

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-13 12:03

Oh we gaan zo op GTA jacht en ik moet meespelen :))

Lotte_Wessel

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-13 15:29

Haha, vriendlief is er zeer zeker blij mee! En ach, hij werkt zo hard dus hij heeft een leuk spel wel verdiend! En ach, ik geef hem zijn eten dus op een gegevens moment ziet hij me vast wel :) daarnaast, ben niet te bezorgt dat hij me zal vergeten. :) ach, het maakt hem blij!

AFCAAFCA

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-13 17:56

Heb hem vandaag ook maar besteld ( GTA) toen ik hem ging bestellen stond er voor 2300 besteld morgen in huis, 5 minuten later niet meer. Heb maar even gebeld en als het goed is komt hij toch morgen :D

Vriendlief is 'pas' 19 oktober jarig, dus misschien mag hij gewoon wachten }>

We zouden hem eerst gelijk halen, maar dacht daaaag we hebben vakantie... nog maar even niet haha.

Fifa 14 komt misschien ook nog, maar we zouden die na een meningsverschil niet meer samen spelen en heb hem er nog niet over gehoord :')