Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Sccount123 schreef:cam: vroeger was het heel streng eerst trouwen dat kinderen, m'n vriend is ook zo opgevoed, maar lijd zn eigenleven, en wil niet op die manier leven.
En doet het op zijn manier, daar door is ook trouwen van de baan, ik als vrouw zou het heel graag willen.
Maar het moet wel van 2 kanten komen
cam schreef:Dat er iets is gebeurd waarom ze jou buiten de erfenis willen houden.
LindyH schreef:Het zou kunnen dat ze haar nog steeds zien als 'het vriendinnetje van', omdat ze niet getrouwd zijn. Of dat ze gewoon niet beseffen dat hun zoon en TS ook volwassen mensen zijn. Ze blijven ze misschien altijd als kinderen zien. Hebben meer ouders last van.
ais schreef:cam schreef:Dat er iets is gebeurd waarom ze jou buiten de erfenis willen houden.
Dat kan, maar dat hoeft niet eens. Of het hoeft niet per se aan TS te liggen.
Als ik naar mijn familie kijk zijn daar ook dingen gebeurd, ver voordat ik daar besef van had en sommige dingen voordat ik zelfs geboren was. Dat heeft ook dingen in mijn familie veranderd, waar mijn vriend niets aan kan doen, maar waardoor, vooral mijn opa, wel erg wantrouwend is t.o.v. 'vreemde' mannen (dus geen familie). Zoiets kan er in de schoonfamilie van TS ook spelen.
cam schreef:Sccount123 schreef:cam: vroeger was het heel streng eerst trouwen dat kinderen, m'n vriend is ook zo opgevoed, maar lijd zn eigenleven, en wil niet op die manier leven.
En doet het op zijn manier, daar door is ook trouwen van de baan, ik als vrouw zou het heel graag willen.
Maar het moet wel van 2 kanten komen
Dat snap ik. Maar dan snap ik nog steeds niet waarom zij wel van elkaar erven. En ze niet willen dat jij dat doet.
Zij waren ooit ook vreemde van elkaar.
En de grond en huis was niet bij beide al 200 jaar in de familie.
Als het van je schoonvader zijn familie was. Moet je schoonmoeder dan ook het huis uit als haar partner overlijdt. Of omgekeerd als het huis van je schoonmoeders familie is.
Snap je een beetje wat ik bedoel.
Kan goed zijn dat ik het verkeerd zie. Maar het voelt vreemd en ik heb het idee dat er meer speelt.
Dat er iets is gebeurd waarom ze jou buiten de erfenis willen houden.

.