Model worden/hoe? #2

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

nafnaf

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-13 20:26

annesterre schreef:
ik ben Anne
ben 15 jaar en 170 ongeveer
dus ook geen modellen lengte :=
en dit ben ik dan met mn serieuze hoofd :')
[ Afbeelding ]

hee dat shirt heb ik ook :Y)

leuk koppie ! :j

Fair

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-13 20:27

Dankjewel voor jullie reacties!

En hoe gaat dat inschrijven dan? Gewoon naar een dichtsbijzijnde modellenbureau bellen/heen gaan? Maar niet allemaal zijn toch te vertrouwen?

TessJazz

Re: Model worden/hoe? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-13 20:30

Hasiinaaax

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-13 20:30

Annesterre ik vind jou ook zeker wat hebben! Ookal is de foto niet heel duidelijk ;)
Maar meiden de juiste maten zijn erg belangrijk als je fashionmodel wilt worden. De juiste maten zijn : 90-60-90 (borst/taille/heup) Ik ben 62 cm bij me taile en kreeg te horen dat ik zeker niet dikker mocht worden ...

thijsseninge

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-13 20:31

yvettee,
Ik zou het heel graag willen doen, het is voor mij ook maar een uurtje met de auto. Helaas krijg ik mijn moeder niet over gehaald om met mij mee te gaan :( , en met het ov is het 2 uur, en dat is mij te lang. Jammer, had het heel graag eens willen doen! :j

Yvettee

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-13 21:53

Jammer dat iedereen zo ver weg woont! haha maar ik woon ook helemaal in het uiterste puntje van Nederland! Misschien dat wanneer ik niet genoeg meiden vind ik zelf eens een dagje naar het midden van het land kom! Dan zal ik jullie dat laten weten!

Voor diegene eventueel interesse hebben dit is ongeveer wat ik in mijn hoofd heb
http://img824.imageshack.us/img824/746/0qdx.jpg

En de het laatste linkje van mijn vorige post doet het ook weer als het goed is! Ik heb het openbaar gemaakt!

NYC2B

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-13 22:27

Prachtig Yvette! Ik vind het erg jammer dat ik zo ver weg woon.

Yallie

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-13 22:40

Pff, super jammer dat ik gewoon totaal geen geld heb deze vakantie voor de trein Yvette! Anders had ik dit echt graag willen doen, zo extreem verweg is het nou ook weer niet.
Succes alvast in ieder geval!

xSaarSaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-13 23:40

Hè wat jammer dat Zuid-Limburg zo ongeveer de andere kant van de wereld is voor mij, anders had ik graag meegedaan Yvettee! Tof idee. :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-13 12:02

Ik heb wel interesse Yvette, ik heb in de kerstvakantie alleen maar zeer beperkt tijd met een vakantie van 10 dagen en een vriendje dat graag rond de feestdagen wat meer aandacht wilt.. Ik heb wel een OV en kan in principe vanuit Utrecht zo komen. Vind je moodboard er heel leuk uit zien en het klopt heel erg met een aantal ideetjes die ik nog in mijn hoofd had :j

Als je eventueel ook net iets na de kerstvakantie zou kunnen (ik heb veel vrije tijd) dan moet je me maar even een PB sturen, dan kunnen we iets proberen af te spreken.

Courses

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-12-13 13:21

Zuid Limburg is voor mij opzich prima te doen echter ben ik enorm druk met m'n bachelor dus dat zit er voor mij niet in :)

velvetblack

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-13 13:26

Ziet er inderdaad erg mooi uit Yvette, erg sfeervol en winters. Helaas heb ik geen OV gratis reisproduct dus wordt het ook voor mij (2 uur reizen) al gauw erg duur en dat geld kan ook ik niet missen :j Vooral als er sneeuw ligt wordt het qua vervoer erg lastig, aangezien Veolia bij 1 sneeuwvlokje al geheel plat ligt :brr:

Ik heb trouwens wat foto's laten maken bij een fotostudio, wat vinden jullie?!
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Courses

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-12-13 13:31

Oh jeetje, die eerste foto is wel heel erg gesmuged zeg .. Niet heel mooi nabewerkt door de fotograaf.
De tweede foto vind ik qua haar net iets te slordig ogen, snap het idee heel goed echter komt het niet helemaal lekker uit nu. Kin had van mij iets hoger gemogen. De derde foto vind ik persoonlijk niet zo charmant, je rechter arm oogt vrij .. apart :+ En door de licht inval oogt je linker arm vrij breed nu. Verder ben ik nooit zo'n fan van foto's waar je rechtstreeks de oksel van het model inkijkt. Vierde foto doet mij ook niet zoveel, maar hier zit vooral fototechnisch veel niet goed (belichting, standpunt).

Was dit een TFP shoot/hobby fotograaf? :)

velvetblack

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-13 13:39

Dit was een professionele fotograaf (erg he) met studio en al. Ik vind de foto's ook enorm tegenvallen, evenals de hele sfeer tijdens de shoot. Ik voelde me erg ongemakkelijk en wilde gewoon leuke foto's om later op terug te kijken als ik oud en verrimpeld ben. Ik wil dan ook geen model worden of wat dan ook, maar zo nu en dan een shootje om beginnende fotografen te helpen of in die trant vind ik soms wel leuk. Ik ben behoorlijk klein en heb maatje 38, dus als het soms wat breder oogt is dit niet erg want zo ben ik :j

NYC2B

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-13 13:40

Wat zonde zeg! heb je het wel aangegeven bij de fotograaf dat je het niet erg prettig 'samenwerken' vond en dat de resultaten tegenvielen?

Je bent wel een knappe meid zeg!!

Courses

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-12-13 13:44

No offence, maar dit is geen profesioneel fotograaf als ik dit zo zie :)

Ik ben nog steeds voor een keer een algemene meet-up. Echter heb ik .. heel erg weinig tijd zelf :P

velvetblack

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-13 13:45

Dankjewel! Er is inderdaad gemaild, maar hier is niet op gereageerd. Ik had, toen ik de foto keuze mailde, er bij vermeld dat ik geen 'neppe' huid wilde krijgen en zo min mogelijk bewerking wilde. Alsnog is er veel bewerking op de huid vooral bij de 1e foto, wat ik ook enorm jammer vind.
Ik ga er verder ook niet meer achteraan, en komt vast wel een moment dat een fotograaf of kennis mij leuker vast legt op film als deze..

velvetblack

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-13 13:46

Courses schreef:
No offence, maar dit is geen profesioneel fotograaf als ik dit zo zie :)

Ik ben nog steeds voor een keer een algemene meet-up. Echter heb ik .. heel erg weinig tijd zelf :P

Dit ben ik totaal met je eens. Toch vermeld hij zich zo en zijn studio..

NYC2B

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-13 13:50

Ik weet niet of je er veel geld voor betaald hebt maar ik zou er toch wel achteraan gaan als ik jou was :j

velvetblack

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-13 13:51

Daar ben ik inderdaad samen met iemand mee bezig, maar ligt nu een beetje stil. Wordt aan gewerkt! Gelukkig niet veel voor betaald, maar alles telt!

NYC2B

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-13 13:52

Precies :) wel vervelend zeg dat het niet zo lekker liep :\

Courses

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-12-13 13:56

Goed dat je er achteraan gegaan bent. Heb je van te voren geen portfolio gezien?

velvetblack

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-13 14:25

De website, en dat ziet er keurig uit (foto's beetje in diezelfde sfeer maar wel gewoon vrolijk etc). Maar nu weet ik wel beter hihi

Fenrir

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-13 14:49

*valt even het topic binnen uit de meeleesmodus*

Die fotograaf kan prima een professionele fotograaf zijn, dat kan je vanaf de foto's niet zien ;) je bent in principe een professionele fotograaf wanneer je je brood ermee moet verdienen (incl KvK nummer etc). Je kunt niet zeggen 'dat is geen professionele fotograaf' op basis van een paar foto's. Het heeft dus weinig met kwaliteit te maken.

Jammer dat het zo tegenviel elkee!

Annetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-13 15:40

Ik had het je al gezegd, maar jammer Elke dat het zo tegengevallen is.
Ik vind zelf de laatste foto wel écht heel erg mooi. De tweede ook wel. Bij de eerste vind ik je ogen teveel wegvallen en erger ik me veel te veel aan de stoel die zoveel in beeld staat. Jammer dat het tegenviel, maar je volgende shoot wordt vast veel beter en mooier :)