Nu breekt mijn klomp... vrouwens zijn soms ook lomp?!

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

GlenFiddich

Re: Nu breekt mijn klomp... vrouwens zijn soms ook lomp?!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-09-13 23:02

Er bestaan dus toch bewijzen, interesting... Er zijn een aantal boksters die dapper foto's plaatsen, vaak wel verrassend. Ik zal het in dit geval maar bij mijn verbeelding laten.

Vandaag bijna omver gelopen in een schoenenwinkel, men zou denken dat het "botjesseizoen" begonnen is.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-13 10:13

Ik ga voorlopig niets kopen, is hier net grote opruiming voor de verhuis de komende maanden. Enige waar ik volgend maand wel even voor naar de ruiterzaak wil is nieuwe handschoenen en eventueel nieuwe rijbroek en wedstrijdjasje. Het jasje dat ik nu heb is amper gebruikt maar indertijd te groot gekocht door mama, en vind dat op niks trekken. Heb het op kapaza en boktmarkt gezet, met wat geluk krijg ik er nog wat voor.

GlenFiddich

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-09-13 10:25

Varekaj schreef:
Ik ga voorlopig niets kopen, is hier net grote opruiming voor de verhuis de komende maanden. Enige waar ik volgend maand wel even voor naar de ruiterzaak wil is nieuwe handschoenen en eventueel nieuwe rijbroek en wedstrijdjasje. Het jasje dat ik nu heb is amper gebruikt maar indertijd te groot gekocht door mama, en vind dat op niks trekken. Heb het op kapaza en boktmarkt gezet, met wat geluk krijg ik er nog wat voor.

Wordt de grote stap gezet? Proficiat.

Ik ben zelf met bruine schoenen naar huis gegaan, Italiaanse stijl.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-13 10:39

Yep, gisteren de opzegbrief aangetekend laten verzenden, dus opzegtermijn van 1/10 tem 31/12. In januari zou mijn huishuur fiks omhoog gaan tot ongeveer de helft van mijn loon, en dat is dit huis met kl*teburen niet waard + hij vindt het ook idioot dat we beiden voor een huis betalen waar we dan 50-50 van de tijd doorbrengen. Dan liever 100% op 1 adres en beide er voordeel uit halen.
Tot nu toe is ook iedereen er enthousiast over, zowel zijn ouders als de mijne :)

Rond 5 oktober komt hij terug, 2 maanden afwezigheid is genoeg vind ik.

iefke

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-13 13:05

Moderatoropmerking:
Even overleg, willen jullie op LZP blijven en dat het ontopic blijft, of naar de Huiskamer? Lees het graag!

GlenFiddich

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-09-13 19:32

We willen wel on-topic blijven, wat zijn de gevolgen als dit HK zou worden?

Geryon

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-13 20:12

Dan hoeft er niet per se on topic gereageerd te worden.

Al wordt dat nu soms ook niet :')

Lijkt mij de keus van TS!

GlenFiddich

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-09-13 21:18

Voor mijn part mag het naar de HK, zolang we maar verder mogen doen.

mala26

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-13 17:04

hello,

zal ik dan een poging doen om het weer richting on-topic te schoppen?
Ben net terug van een weekje vakantie, heerlijk, Alleen kon de vakantie natuurlijk niet zonder blauwe plekken verlopen :P
Ik wilde van de week wat in de achterbak van de auto gooien maar de afstand tussen klep en mij een beetje verkeerd ingeschat. dus bats met mijn voorhoofd tegen de klep aan, deed goed zeer. en snachts draaide ik mij om in mijn logeer(stapelbed!) om en bats weer mijn mijn hoofd (tegen de zelfde plek natuurlijk) tegen het plafond aan, heel fijn. Resultaat een mooie blauwe plek en een grote bult, was weer fijn.

Carr_friesje

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-13 19:52

hahaha mala :')

Ik loop stage in een dierenwinkel in het winkelcentrum hier, en eigenaresse heeft altijd haar hond mee (kruising rottweiler/husky/bordercollie) dus ik was heel enthousiast met die hond aan het spelen met een stuk karton, dan ren ik achteruit en springt ze met een noodgang tegen me op en zijn we aan t worstelen haha.
Deed ik vanmiddag dus ook, alleen had ik even geen rekening gehouden met de rij winkelwagentjes die daar al jáááren staan. dus ik enthousiast achteruit aan t rennen, klap k zo vol over die winkelwagentjes heen _O-

Geryon

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-13 20:06

Dat is ook gewoon zo typisch, het hoofd stoten. Ook echt een hele lompe actie haha!

carr_friesje _O- Ik zou me dan echt schamen :')

GlenFiddich

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-09-13 20:23

Mijn lengte en lompheid zorgt dikwijls voor pijnlijke plekken aan het hoofd, vandaag weer toen ik aan het koken was.

Carr_friesje in actie. Hopelijk zonder erg.

Bedankt voor het heropstarten trouwens.

mala26

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-13 21:49

hahahahaha Carr_friesje das ook een mooie actie.. zie het al voor mij.

Ja dat hoofd stoten is echt ontzettend irritand. Was net blauwe plekken vrij maar ja, kon dus niet lang zonder.

you're very welcome GlenFiddich :D :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-13 21:59

Ook een lompe van mijn kant. Vriendlief komt zondag thuis, was al tijdje sprake van dat het rond de 5e oktober zou zijn. Uiteindelijk is het dus de dag erna. Ik heb een bijverdienste bij 1 van de ploegen in 1e klasse voetbal bij de thuiswedstrijden.

Op 6 oktober is het thuiswedstrijd, en ik stond op de planning. Vond ik leuk, maar helemaal super dat ik weer de bar mag doen voor genodigden van 1 van de hoofdsponsors. Altijd leuke sfeer, relaxe job, toffe collega's en betaald netjes.
Vorige week vrijdag belt vriendje "schat, als het goed is vertrek ik zondag naar huis". Ik helemaal blij. Had er alleen niet bij stil gestaan dat hij uit Australië komt. Die zitten daar nu 6u voor op ons, hij vliegt dus terug in de tijd. En hij komt dus thuis wanneer ik op die wedstrijd aan het werk ben.

Heb mezelf dus opgegeven voor een shift zonder erbij stil te staan dat hij dan ook net naar huis komt -O-

Gelukkig kan hij er nog mee lachen :P

GlenFiddich

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-10-13 09:48

Morgen is het zo ver, ondanks het misverstand zal het wel een erg blij weerzien zijn.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-13 12:34

Dat wel, al gok ik er op dat het erg rustig gaat zijn. 27u reizen is niet niks.

Had mooie lompe actie vrijdag bij infuusbeleid, dus de basis leren wat voor infusen er zijn, welk soort leidingen en hoe je de leiding zuurstofvrij maakt. Daarvoor moet je een paar kraantjes openzetten tot het infuusvocht er is en dan dichtdraaien. Stond ik zo druk te kletsen met klasgenote dat ik niet zag dat mijn leiding bijna volledig vol zat, en ik geef er een zwier aan richting mannelijke klasgenoot. Kreeg die een fonteintje over zich heen :P

Andere actie dezelfde dag maar op stal. Mijn paard staat op waterrantsoen en krijgt dus geen vrij toegang tot de automatische drinkbak. Ik zet zijn emmer klaar, stop de top van de tuinslang erin (opgerold op zo'n karretje) en zet de kraan open. Krijg ik het idee om even snel wat te vegen voor zijn stal zodat het proper is. Natuurlijk niet aan gedacht dat door het stijgende niveau in de emmer en de druk van het water de spuitkop omhoog komt. Gevolg: ineens een erg luide "pssssshhhhht" door de gang, een fontein van water en ik mocht er doorheen rennen om als een idiiot de kraan dicht te krijgen :') Moet niet zeggen dat ik er mooi nat bijliep?

GlenFiddich

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-11-13 20:52

Naar aanleiding van het onderwerp in "lompheid der mannen", nl lompe manieren om gedumpt te worden, schrijf ik hier één van mijn ervaringen:

Het boterde al een tijdje niet tussen mijn toenmalige vriendin en ik. Ik had ernstige vermoedens dat ze mij had bedrogen, ik had ze op een aantal leugens betrapt en alles leek van mijn kant te komen (alle inspanningen en concessies), dus ging ik voor een laatste keer naar haar toe om de relatie te stop te zetten.

Eens op haar kamer begon ze zichzelf uit te kleden, zich van geen kwaad bewust. Toen ik haar tegen hield was ze eerst gekwetst omdat ik niet onmiddellijk op haar poging inging.
Tijdens mijn (toch wel uitgebreide) uitleg begon ze aan mijn broek te prutsen en smeekte ze om nog "een laatste keer". Ik weigerde resoluut. Toen begon ze verwijten naar mijn hoofd te slingeren om mij uit mijn kot te lokken, en toen dat niet lukte begon ze weer over "een laatste keer". Ik liet haar met haar tranen en ging naar beneden.

Haar moeder en stiefvader zaten mij op te wachten. Ze verontschuldigden zich voor hun afstandelijk gedrag, maar ik was gewoon de zoveelste in de rij en ze wilden niet "investeren" in nog een scharrel van hun dochter. Maar ze zagen nu dat ik het serieus meende, en daarom wilden ze zich nu echt openstellen naar mij toe. Hun dochter had hen verteld dat de ruzie tussen ons de schuld was van haar ouders. Toen ik zei dat ik het niet zo was, en dat ik het net om andere redenen had uitgemaakt, vonden ze het oprecht spijtig.

minikatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-13 21:07

Maar had ze je nu wel of niet bedrogen?
Ouders de schuld geven vind ik wel heel laf.

Lompe manieren om iemand te dumpen?
Go fix yoursel van papa roachf vanaf het podium zingen omdat je er echt klaar mee bent. (na al uitgemaakt te hebben 2 weken terug, maar het kwartje was erg traag )

GlenFiddich

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-11-13 18:25

minikatje schreef:

Go fix yoursel van papa roachf vanaf het podium zingen omdat je er echt klaar mee bent. (na al uitgemaakt te hebben 2 weken terug, maar het kwartje was erg traag )

Ze had me effectief bedrogen. De betrokken kerel heeft het aan mij opgebiecht.

Optiwolk

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-13 23:17

GlenFiddich schreef:
minikatje schreef:

Dat verdient niemand :(:)

minikatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-13 14:16

GlenFiddich schreef:

-O-

GlenFiddich

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-11-13 22:57

Optiwolk schreef:
GlenFiddich schreef:

Dat verdient niemand :(:)

Het was nog niet mijn meest nare ervaring op dat vlak. Een andere ex bedroog mij met haar ex, ging tijdens onze relatie gaan flirten om dan uitgebreide verslagen op facebook te zetten, en mij overal als scharrel te bestempelen. Om dan, als de relatie gedaan was, bij hoog en laag blijven beweren dat we nog samen waren. Terwijl die ook wisten dat ze mij had bedrogen.

Elk heeft wel een verhaal in die tred denk ik.

Geryon

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-13 11:14

Rare vrouwen kies je uit :')

GlenFiddich

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-11-13 16:42

Geryon schreef:
Rare vrouwen kies je uit :')

Je zou eens moeten weten wie/ wat voor persoon het is. Het is geen eigenschap die ik bewust kies. En doorgaans kiezen ze mij. Mijn vertrouwen is er een stuk minder op geworden.

minikatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-13 14:18

je trekt rare vrouwen aan :')