Genante moeder-opmerkingen.

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

_JTM

Re: Genante moeder-opmerkingen.

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-13 20:03

Mijn moeder is er heel goed in om - als ze dr telefoon überhaupt over hoort gaan - heel hard te gaan telefoneren midden in de winkel. Dan zeg ik een paar keer dat ze wat stiller moet zijn, gebeurt dan 2 seconden en dan gaat het weer op hetzelfde luidruchtige volume verder... bloed irritant vind ik dat.

Ze is er ook goed in om anderen (lees mij of broer/zus) voorschut te zetten bij andere mensen. Verteld ze allemaal dingen waar niemand iets mee te maken heeft.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-13 20:17

Mijn vader belt ook altijd zo luidruchtig, ook gewoon thuis...

Rachelle_DL

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-13 20:24

Ook ik volg het topic van begin af aan, en ik heb dubbel gelegen! :D

Dat luide bellen ken ik inderdaad, alsof iedereen mee moet luisteren.. Ook gaat ze raar lopen dansen in het openbaar, meebléren met de muziek en zegt (schreeuwt.. :o ) ze al gauw in een winkel dat iets veels te duur is voor 'dat lelijke shirtje'.. Oh mama :=

melody7

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-13 20:27

Mijn moeder geeft ook altijd veel te hard commetaar op mensen... ik ben juist iemand die vrijwel nooit roddeld, en al helemaal nooit zelf over iemand zal beginnen maar zij blert het nog net niet de hele winkel waar we zijn door als ze iemand zie die iets verkeerd doet/heeft volgens haar *zucht* :')

Hemasa

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-13 21:21

Toen m'n eerste echte vriendje op m'n 12e ofzo voor 't eerst mee naar huis was gingen we samen naar mijn kamer. Vroeg m'n ma (waar hij bij was!) of we wel even onze kleren aan zouden houden. :') Ik kon wel door de grond zakken, thanks mam.

Ze heeft nu ook nog steeds heel veel van dat soort dingen, maar ook vaak hoe ze loopt of iets doet in het openbaar. Alleen is m'n zus nu ook wat brutaler geworden, dus staan we d'r met z'n tweeën uit te lachen, dat is vaak wel heel leuk haha.

Quiir

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-08-13 21:23

Roos_Herco schreef:
Toen m'n eerste echte vriendje op m'n 12e ofzo voor 't eerst mee naar huis was gingen we samen naar mijn kamer. Vroeg m'n ma (waar hij bij was!) of we wel even onze kleren aan zouden houden. :') Ik kon wel door de grond zakken, thanks mam.

Ze heeft nu ook nog steeds heel veel van dat soort dingen, maar ook vaak hoe ze loopt of iets doet in het openbaar. Alleen is m'n zus nu ook wat brutaler geworden, dus staan we d'r met z'n tweeën uit te lachen, dat is vaak wel heel leuk haha.

:') _O-

Hemasa

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-13 21:23

Oh ja, en m'n moeder schreeuwt altijd ontzettend aan de telefoon! Dat is ook super irritant. Of als ze keihard mijn naam roept in de winkel als ze 'iets leuks' heeft gezien. :')

_Animo

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-13 21:24

RdLFoto schreef:
Ook ik volg het topic van begin af aan, en ik heb dubbel gelegen! :D

Dat luide bellen ken ik inderdaad, alsof iedereen mee moet luisteren.. Ook gaat ze raar lopen dansen in het openbaar, meebléren met de muziek en zegt (schreeuwt.. :o ) ze al gauw in een winkel dat iets veels te duur is voor 'dat lelijke shirtje'.. Oh mama :=

Dat laatste ken ik. :')

Konstantine

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-13 22:19

Ik helaas ook. :=

annick12

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-13 22:26

Somige opmerkingen zijn wel heel genant -O-

natas_joy

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-13 22:32

Oh haha dit doet mijn vader dus ook, heel herkenbaar alleen noemt hij mij swieber :')
En ook echt zo 'swieber het eten is klaar kom je' maar ook als er andere mensen bij zijn :P

fresley schreef:
Mogen opmerkingen van Vaders ook?

Ik heb een bijnaam thuis en dat is Pietje -O- Vraag mij niet hoe ze op het idee zijn gekomen mij zo te noemen, ik vind het zelf niet echt leuk. Maar mijn vader noemt mij dus zo sinds ik geboren ben. Mijn eigen naam is overigens Janneke -> Lijkt dus echt totaal niet op elkaar.

Als ik op vakantie op strand aan het rijden ben en mijn vader staat op het strand te kijken met mijn moeder dan roept hij altijd graag dat ze daar staan, en zwaaien mijn ouders ook heel graag.
*\o/* *\o/* 'PIETJE, staan we!! Lachen voor de foto's!! ' *\o/* *\o/*

Mijn reactie;
>;) >;)

Fair

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-13 22:33

Mijn moeder doet altijd wel dingen.. Ze gedraagt zich alsof ze van mijn leeftijd is, maar dat is juist superleuk haha. Je kan je er wel voor gaan schamen, maar ik lach gewoon mee. Ook mijn vriendinnen vinden mijn moeder geweldig en hebben de dikste lol met haar, soms is het zo erg dat ze met mij afspreken omdat ze mn moeder weer willen zien :') of dan kom ik op school: ' hoe is het met je moeder?' ze hoort eem beetje bij t vriendengroepje :p ik heb enorm veel lol om haar domme opmerkingen en haar schamende dingen :p ik denk als je je er gewoon bij neerlegt je er veel meer lol om kan hebben!

Silenna

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-13 22:34

Dat moment dat mijn (ex)vriend (toen 23 jaar) voor het eerst bij mij thuis kwam, en mijn moeder het grappig vond om een opmerking te maken over pedofilie. Ze bedoelde het niet eens kwaad, ze vond zichzelf oprecht heel grappig..
Ik vond het echt heel kwetsend en ik heb dit haar ook echt kwalijk genomen.

Tuttebel

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-13 00:46

natas_joy schreef:
Oh haha dit doet mijn vader dus ook, heel herkenbaar alleen noemt hij mij swieber :')
En ook echt zo 'swieber het eten is klaar kom je' maar ook als er andere mensen bij zijn :P

fresley schreef:
Mogen opmerkingen van Vaders ook?

Ik heb een bijnaam thuis en dat is Pietje -O- Vraag mij niet hoe ze op het idee zijn gekomen mij zo te noemen, ik vind het zelf niet echt leuk. Maar mijn vader noemt mij dus zo sinds ik geboren ben. Mijn eigen naam is overigens Janneke -> Lijkt dus echt totaal niet op elkaar.

Als ik op vakantie op strand aan het rijden ben en mijn vader staat op het strand te kijken met mijn moeder dan roept hij altijd graag dat ze daar staan, en zwaaien mijn ouders ook heel graag.
*\o/* *\o/* 'PIETJE, staan we!! Lachen voor de foto's!! ' *\o/* *\o/*

Mijn reactie;
>;) >;)

Dan vertel ik maar niet dat mijn moeder mij speklap noemt. Ik noem haar dan heel lief rollade.

Quiir

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-08-13 01:24

Tuttebel schreef:
Dan vertel ik maar niet dat mijn moeder mij speklap noemt. Ik noem haar dan heel lief rollade.

_/-\o_

goldenarrow

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-13 01:26

Ach mijn ouders noemen me kliko :') omdat ik alles op eet wat los en vast zit haha

Summerfly

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-13 10:36

Mijn pa noemt me Tijgertje(uit Winnie de Poeh). En ik noem hem Knorretje. :')

minikatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-13 12:13

_mexx_lady_ schreef:
Jep... ken het "gewoon vrienden" kent mijn moeder ook niet. Ik heb gewoon meer vrienden dan vriendinnen njah dan spreek je dus vaker af met mannen.
ik: ik ga zaterdag weg met ****
ma: wie is dat? is dat u vriendje?
ik: nee mama gewoon EEN vriend
ma: och jha waarom zou je het je mama ook vertellen e, ik heb er natuurlijk niks mee te maken als het je vriendje is
ik; gewoon EEN vriend
ma: en wanneer breng je hem mee naar huis?
ik: weet je wat laat maar.... *moeder trots op de wending in het gesprek*

- nee, we hebben alleen sex. :)
- ohh *moeilijk gezicht trekken* had ik jou nog niet vertelt dat ik eigenlijk op meisjes val? :)

dat laatste alleen zeggen als ze niks aan het eten zijn, heb mijn vader in de Heimlichmanoeuvre moeten nemen :+
Maar de opmerkingen laten ze iig :D

_mexx_lady_

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-13 12:21

Haha die is goed! Moet ik aan denken volgende keer als ze nog eens gaat klagen _/-\o_

Alhoewel voor dat "ik val op meisjes" zal ze niet terugschrikken, we hebben een homo en een lesbienne in de familie dus dat ik heel normaal bij ons.

minikatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-13 12:25

_mexx_lady_ schreef:
Haha die is goed! Moet ik aan denken volgende keer als ze nog eens gaat klagen _/-\o_

Alhoewel voor dat "ik val op meisjes" zal ze niet terugschrikken, we hebben een homo en een lesbienne in de familie dus dat ik heel normaal bij ons.

ach dat zegt niets, het is vooral het effect dat het iets anders is dan dat ze dachten :P

_mexx_lady_

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-13 14:28

Het kàn werken en is het proberen waard }>

DynamiteS

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-13 15:06

Ik lig nu al dubbel _/-\o_

Sassii

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-13 15:14

Ik liep laatst met m'n moeder in de stad, en opeens zegt ze zomaar uit het niets : 'WAAR IS DIE BIERTAP? IK MOT BIER HEBBEN!'

betadine

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-13 15:29

Sassii schreef:
Ik liep laatst met m'n moeder in de stad, en opeens zegt ze zomaar uit het niets : 'WAAR IS DIE BIERTAP? IK MOT BIER HEBBEN!'

Kon zo uit mijn eigen mond komen :=

kelliiee1993

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-13 15:36

Afgelopen kermis hier heb ik een jongen ontmoet, gewoon gezellig tussen ons en gewoon vrienden. Mijn ma en haar vriend kennen zijn ouders en vinden het dus erg grappig om mij hiermee te plagen.

Zojuist liepen we in de action, waar het broertje van hem werkt. Hij loopt langs ons (kent mij verder niet)
komt mijn ma keihard: 'HEE KELLY! dat is toch het broertje van *naam*. '

Eh ja mam, dat is die en leuk dat je dat zo keihard door de winkel schreeuwt -O-

komt mn broertje nog ff: 'Ja en jij vind hem leuk he '