Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Roos_Herco schreef:Toen m'n eerste echte vriendje op m'n 12e ofzo voor 't eerst mee naar huis was gingen we samen naar mijn kamer. Vroeg m'n ma (waar hij bij was!) of we wel even onze kleren aan zouden houden.Ik kon wel door de grond zakken, thanks mam.
Ze heeft nu ook nog steeds heel veel van dat soort dingen, maar ook vaak hoe ze loopt of iets doet in het openbaar. Alleen is m'n zus nu ook wat brutaler geworden, dus staan we d'r met z'n tweeën uit te lachen, dat is vaak wel heel leuk haha.
RdLFoto schreef:Ook ik volg het topic van begin af aan, en ik heb dubbel gelegen!
Dat luide bellen ken ik inderdaad, alsof iedereen mee moet luisteren.. Ook gaat ze raar lopen dansen in het openbaar, meebléren met de muziek en zegt (schreeuwt..) ze al gauw in een winkel dat iets veels te duur is voor 'dat lelijke shirtje'.. Oh mama
fresley schreef:Mogen opmerkingen van Vaders ook?
Ik heb een bijnaam thuis en dat is PietjeVraag mij niet hoe ze op het idee zijn gekomen mij zo te noemen, ik vind het zelf niet echt leuk. Maar mijn vader noemt mij dus zo sinds ik geboren ben. Mijn eigen naam is overigens Janneke -> Lijkt dus echt totaal niet op elkaar.
Als ik op vakantie op strand aan het rijden ben en mijn vader staat op het strand te kijken met mijn moeder dan roept hij altijd graag dat ze daar staan, en zwaaien mijn ouders ook heel graag.
![]()
'PIETJE, staan we!! Lachen voor de foto's!! '
![]()
![]()
Mijn reactie;
![]()
natas_joy schreef:Oh haha dit doet mijn vader dus ook, heel herkenbaar alleen noemt hij mij swieber![]()
En ook echt zo 'swieber het eten is klaar kom je' maar ook als er andere mensen bij zijnfresley schreef:Mogen opmerkingen van Vaders ook?
Ik heb een bijnaam thuis en dat is PietjeVraag mij niet hoe ze op het idee zijn gekomen mij zo te noemen, ik vind het zelf niet echt leuk. Maar mijn vader noemt mij dus zo sinds ik geboren ben. Mijn eigen naam is overigens Janneke -> Lijkt dus echt totaal niet op elkaar.
Als ik op vakantie op strand aan het rijden ben en mijn vader staat op het strand te kijken met mijn moeder dan roept hij altijd graag dat ze daar staan, en zwaaien mijn ouders ook heel graag.
![]()
'PIETJE, staan we!! Lachen voor de foto's!! '
![]()
![]()
Mijn reactie;
![]()
_mexx_lady_ schreef:Jep... ken het "gewoon vrienden" kent mijn moeder ook niet. Ik heb gewoon meer vrienden dan vriendinnen njah dan spreek je dus vaker af met mannen.
ik: ik ga zaterdag weg met ****
ma: wie is dat? is dat u vriendje?
ik: nee mama gewoon EEN vriend
ma: och jha waarom zou je het je mama ook vertellen e, ik heb er natuurlijk niks mee te maken als het je vriendje is
ik; gewoon EEN vriend
ma: en wanneer breng je hem mee naar huis?
ik: weet je wat laat maar.... *moeder trots op de wending in het gesprek*
_mexx_lady_ schreef:Haha die is goed! Moet ik aan denken volgende keer als ze nog eens gaat klagen
Alhoewel voor dat "ik val op meisjes" zal ze niet terugschrikken, we hebben een homo en een lesbienne in de familie dus dat ik heel normaal bij ons.