chevax schreef:Maar met af en toe douchen denk ik ook niet dat je natuurlijk lekker ruikt. Maar zoals ik al zei; ieder moet doen waar hij zich goed bij voelt.
Dat denk je, de vraag is waarom je dat denkt.
Vind je je paard ook stinken?
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Als er op stal bezig ben ruik ik dat niet zo, maar ik ben echt wel blij als ik naderhand mijn kleren kan uittrekken. En ook de paarden worden trouwens zeer regelmatig gewassen, zeker nu met het warme weer. Air schreef:Jup, zo werkt je huid. En hoe meer talg, hoe meer geurtjes.
Ik snap aleen nogsteeds niet waar je dan vind dat ik verkondig dat de douche je huid nietuitdroogt?

Air schreef:Nu vraag ik mij af of je tijdens de seks ook opeens stopt omdat je wil douchen omdat je begint te stinken... no offence, maar als je partner je na een dag niet douchen vind stinken.. dat is wel heel erg.
Voor zover ik weet vind aantrekkingskracht ook plaats door de lichaamsgeur. En dan bedoel ik dus geen gemaakte geur, maar de echte lichaamsgeur.
Niet gelijk 1 minuut later, kan ook wel ff wachten, maar sws voor ik naar buiten ga of iets anders ga doen.. Ik bedoel.. Als jij een lange nacht vol passie hebt gehad
en je komt later je slaapkamer ofzo weer binnen, nou dat ruikt niet altijd even fris
En zo ruik jij zelf dus ook haha.. Dus ja.. Ik ga dan douchen.. Naamloos1 schreef:Air schreef:Nu vraag ik mij af of je tijdens de seks ook opeens stopt omdat je wil douchen omdat je begint te stinken... no offence, maar als je partner je na een dag niet douchen vind stinken.. dat is wel heel erg.
Voor zover ik weet vind aantrekkingskracht ook plaats door de lichaamsgeur. En dan bedoel ik dus geen gemaakte geur, maar de echte lichaamsgeur.
Nou.. Sws na de sex ga ik wel douchenNiet gelijk 1 minuut later, kan ook wel ff wachten, maar sws voor ik naar buiten ga of iets anders ga doen.. Ik bedoel.. Als jij een lange nacht vol passie hebt gehad
en je komt later je slaapkamer ofzo weer binnen, nou dat ruikt niet altijd even fris
En zo ruik jij zelf dus ook haha.. Dus ja.. Ik ga dan douchen..
Naamloos1 schreef:Nou.. Sws na de sex ga ik wel douchenNiet gelijk 1 minuut later, kan ook wel ff wachten, maar sws voor ik naar buiten ga of iets anders ga doen.. Ik bedoel.. Als jij een lange nacht vol passie hebt gehad
En zo ruik jij zelf dus ook haha.. Dus ja.. Ik ga dan douchen..
chevax schreef:Veel mensen hebben wel last van hun huid door douchen, lees ik. Toch gewoon een kwestie van je na het douchen insmeren? Dan is je huid echt niet schraal. Ik heb nog nooit van mijn leven problemen met mijn huid gehad terwijl ik dus twee keer per dag douche. As we speak: mijn badje staat lekker aan, dus huppetee, in het warme water!
Rebeccaa schreef:Maar ze stonk écht heel erg, ik werd er soms gewoon echt een beetje misselijk van. Heel erg sneu voor haar (niemand wilt graag stinken..) maar hoe kan je zoiets niet doorhebben..?
Air schreef:Tegenwoordig is een menselijke geur 'stank'.
. Pakweg op reis, ik ben vorig jaar gaan trekken in Ijsland, met de rugzak. Die rugzak hangt constant op je rug, dus daar mag echt enkel het hoogst noodzakelijke in (want zelfs dan, weegt ie al vlotjes 15kg). Dus: 1handdoek voor 12dagen, 1broeken, 3tshirts, 2truien, 3paar sokken, onderbroeken voor elke dag (hetgeen zelfs 'teveel' is voor veel trekkers). Neem daarbij, dat er niet op elke camping een douche aanwezig was, dus dat er wel eens vlot twee dagen doorgetrokken moet worden zonder douche (en ja, dan zweet je, je zit helemaal onder het stof, én hebt vuile kleren aan). Op zo'n momenten, ben ik héél blij dat ik niet leef met het idee van beestjes / bacteriën / infecties / stank / ....
. Mijn lijf is echt wel slim genoeg om niet 'ziek' te worden van een handdoek die niet afgekookt is. Air schreef:Nu vraag ik mij af of je tijdens de seks ook opeens stopt omdat je wil douchen omdat je begint te stinken... no offence, maar als je partner je na een dag niet douchen vind stinken.. dat is wel heel erg.
Dat is mits het niet langer is...