Quellian schreef:linnie050 schreef:Je kan toch filmen op je eigen gebied dus niet de straat maar je eigen oprit, pad of de tuin.
Ook die beelden mogen niet gebruikt worden als bewijs.
Wat een rot situatie TS. Ik hoop voor je dat het contact ooit nog zal veranderen.
Misschien niet maar als de buren het weer flikken dan hoeft ts alleen maar te zeggen: Luister buurtjes, ik heb op film staan dat jullie dit gedaan hebben, laatste waarschuwing, of we gedragen ons allemaal normaal en houden rekening met elkaar of alle bewijs gaat naar de politie, dan zijn de gevolgen voor jullie. Weten die buren veel dat het niet gebruikt mag worden, alhoewel ik dat nog niet zo zeker weet of je met die beelden niets kunt.
kan ik er op wachten dat ik mn pa binnen 5 minuten aan de telefoon heb 
Sommige wijkagenten zijn goed als bemiddelaar maar anderen hebben er geen kaas van gegeten en dan ben je beter af met een buurtbemiddelaar. Helaas is een mediator geen garantie. Als de buren willen meewerken en ze kunnen hun verhaal kwijt, er wordt naar ze geluisterd en ze zijn bereid om aan een compromis te werken, dan kan het heel goed uitpakken maar helaas zijn er ook mensen die helemaal tot niets bereid zijn. Let wel dat jij dus ook water bij de wijn moet gaan doen. Ik geloof zeker en vast dat je daar wel toe bereid bent als ik jouw berichten zo lees maar voor de lieve vrede zal je vrees ik hele waterige wijn krijgen.
maar dit telt nog niet als geldig bewijs.
)
Dan heb je niks aan een woningstichting.