Jou raarste wc-moment...

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Sodeletuut

Re: Jou raarste wc-moment...

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-13 22:38

Ik vind het ook best een raar wc moment dat wij geen wc in huis hebben door renovatie en nu elke keer naar de straat naast ons in een ander huis naar de wc moeten. :')

Konstantine

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-13 22:45

Ook midden in de nacht? :oo
Ik moet 's nachts altijd minstens één keer plassen, dus dat lijkt me echt vreselijk. :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-13 22:49

Brr dan had ik een emmer naast het bed gezet :=

Heb op ponykamp weleens gehad dat er een dikke kever opeens van nergens naar beneden kwam vallen met een plof. Krijg er weer jeuk van , heb heel voorzichtig iets erover gelegd daaronder afgeveegd en doorgepoeld , wist niet hoe snel ik weg moest :=. Kever lag er nog met zijn papiertje , het bewoog nog dus zat wel goed :')

Mri

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-13 22:54

Sodeletuut schreef:
Ik vind het ook best een raar wc moment dat wij geen wc in huis hebben door renovatie en nu elke keer naar de straat naast ons in een ander huis naar de wc moeten. :')

Zo heb ik een paar jaar bij schoonouders gewoond. Zij hadden 1 toilet, beneden.
Toen beneden verbouwd werd was er een "toilet" in de "poort".
Toilet beneden werd verbouwd en ht alternatief was een plank met een emmer er onder en een WC bril erop in de poort. Natuurlijk wel met een gordijntje ervoor..

Sodeletuut

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-13 22:59

Ja ook in de nacht. :') De pot staat er namelijk wel, maar doortrekken kan niet.. :') Gelukkig hebben wij hier thuis allemaal een grote blaas. :P

Mri kan ook nog haha! Wel slim :))

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-13 23:01

Mri dat is lekker frans , 1 keer naar frankrijk geweest. Gadver de gadver , het hokje in deksel optillen. De stank kwam je tegenmoed , dan je behoefte zien te doen en afvegen. Dat midden in de nacht , en meestal moet ik in den ochtend een grote boodschap en dan was ik spontaan wakker :=

Christiene

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-13 23:23

in noorwegen had je langs de weg ook wc's. niet veel maar ik moest nodig als ik een tegen kwam, sommige modern en smerig en andere oud....

ik moest nodig dus ging zon oude in... het was gewoon een gat in de grond met een houten hokje eroverheen gebouwd.. en een gore vieze bruin wc bril boven een stinkend met vliegen gevuld hokje..
zonder wc papier... :') ik kan veel hebben maar dat... :\ als het nou een emmer is die weggehaald word.. volgens mij werd dat nooit geleegd.

Christiene

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-13 23:28

Dominique_96 schreef:
Wisten jullie trouwens dat als je de wc doortrekt in de trein, alles dan terechtkomt op het spoor? :oo
Mijn ouders vertelden me dat afgelopen week en ik geloofde het echt niet maar het schijnt dus echt zo te zijn dat als je doortrekt je het spoor ook kunt zien _O-

oja dat zie je dan!

Konstantine

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-13 23:33

In de modernere treinen (gereviseerde Koplopers en dubbeldekkers met blauwe en rode stoelen) zitten moderne wc's, met het systeem dat in vliegtuigen ook wordt gebruikt. Die wc's waarbij de boel gewoon op het spoor belandt zitten alleen in "oude barrels". :P

Mri

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-13 00:08

Wc's in de trein.... :r

_AB_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-06-13 00:53

Nu moet k plassen, terwijl k in de trein zit :(

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-13 08:52

Had ik een paar jaar terug in Death Valley, waar het zo'n 45° was overdag. Kom je op een "parkeerterrein" waar je even de benen kan strekken onder een afdakje als schaduw en een toilet. Ik moest, trek die deur open... Het toilet was een enorm gat in de grond, daarover in plastic een soort "bak" met een gat in en een wc-bril.
Ten eerste was het er dodelijk heet daarbinnen, ten tweede zaten daar volgens mij meer vliegen dan op een pas ontbindend lijk...

Heb me opgehouden tot we in ons hotel waren.

Bij m'n tante in Frankrijk heb je een toilet in de badkamer voor de kampeergasten (erg kleinschalig) en een buitentoilet achter het sanitaire gebouwtje. Dat is een gewone pot in een hok van 4 houten palen en metalen golfplaten. Wat is daar de gewoonte? Omdat je toch nogal achteraf zit, kan je best de toiletdeur wagenwijd open laten staan en een gesprek voeren met de kippetjes in het kippenhok er recht tegenover. Dat is nu zo ingeburgerd dat wanneer de deur openstaat iedereen weet "oh, er zit iemand op de pot" :))

FlameHorse

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-13 09:06

Ik heb mijn fietssleutels een keer in de wc laten vallen :o Ik had net geplast dus heb ze met een wc-borstel uit gehengelt :D

Littera

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-13 02:06

Ik kon niet slapen en heb zojuist het hele topic doorgelezen, geweldig! :D Hier zijn er ook een paar van mij, al halen ze het niet bij het voorgaande:

Op school hadden we te kleine wc-hokjes. :+ Of nou ja, misschien waren ze niet te klein, maar was ik er ietsje te lomp voor. De wc-rollen zaten vast in zo'n groot, vierkant plastic ding. Het was pauze, dus er stond een lange rij en iedereen kletste gezellig met elkaar. Toen ik op wilde staan, stootte ik zo hard tegen dat vierkante ding aan dat het met een enorme herrie naar beneden viel. Alle gesprekken vielen meteen stil. := Brulde een vriendin vanuit een ander hokje ook nog eens totaal niet subtiel: "*Littera*, ben jij dat?" waardoor ik als enige de slappe lach kreeg.
Het heeft nog wel even geduurd voor ik dat hokje durfde te verlaten. :')

Oh, ik bedenk me er nog eentje op school. Zelfde wc's, maar dan een verdieping lager, toiletten waar soms ook docenten gebruik van maken. Ik stond op, gleed uit, knalde met mijn teen tegen de deur en stootte een serie vervloekingen uit die ik hier niet zal herhalen. :') Uiteindelijk hinkte ik het hokje uit, ging het hokje naast het mijne ook open en keek mijn zwaar gelovige lerares Engels me niet al te blij aan. := Ik kan ter verdediging aanvoeren dat het echt pijn deed en dat mijn halve nagel eraf lag.

Ik was ook een keer op vakantie met vriendinnen. We aten bij een restaurantje in Frankrijk, waar ze goddank een normale wc hadden, al was er maar één hokje. Ik ging als laatste van mijn vriendinnen en zei nog dat ze al wel terug konden gaan omdat ze ons voorgerecht al voorbij hadden zien komen. Uiteindelijk heb ik zo'n twintig minuten op de deur staan bonken tot de ober me eruit haalde (hij had me niet eens gehoord, mijn vriendinnen hadden zich eindelijk eens afgevraagd waar ik bleef). :') Wat bleek nou, er zat niet alleen een normaal slot op, maar ook nog een haakje. En ik was gewoon compleet vergeten dat ik dat haakje er ook in had gedaan. Niet zo slim dus. :+ De ober begeleidde me persoonlijk terug naar ons tafeltje, waar hij het verhaal niet alleen aan mijn vriendinnen, maar aan alle gasten vertelde en sommigen vrij hard moesten lachen. :o

De laatste, van dezelfde vakantie. Zo'n vies toilet langs de weg waar je staand moet plassen. Een van mijn vriendinnen was voor mij aan de beurt, dus zij ging vol goede moed dat hok in. Ze was dolblij dat het haar gelukt was om haar kleren schoon te houden, maar had iets te vroeg gejuicht, want opeens hoorde ik een heel harde bonk en een ijzingwekkende gil. Was ze onderuit gegaan. :+ Ik snap nog steeds niet hoe ze het voor elkaar heeft gekregen.

Konstantine

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-13 05:51

_O-
Bedankt voor dit vermaak op de vroege ochtend :')
Ik was van de week ergens waar de wc's automatisch spoelden... Op het moment dat ik ging zitten al. Natte kont. ^)

Zinn

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-13 14:24

littera, waar staand moet plassen? Je bedoelt hurkend toch ? :+ zo een gat in de vloer met 2 voetsteunen ervoor?

Isabonny

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-13 15:19

Ik woonde pas samen en we huurden bij mensen achterom een appartement (omgebouwde oude koeienstal).Ik 's ochtensvroeg naar de WC, broek omlaag en in een ooghoek iets groots in de pot zien zitten......een kikker!
Ik wist niet hoe gauw ik moest wegspringen!

Ik bleef maar gillen: Danny, er zit een kikker in de pot! Danny er zit een kikker in de pot!
En Danny wist maar niet waar ik het over had, slaapdronken als hij nog was :z .

Kikker is dus ondergedoken :P enn kwam niet 123 weer terug. Danny heeft toen maar doorgespoeld :o ...en ik daarna nog 10 keer geloof ik. Kikker kwam dus uit de tuin van onze huurders, die waren meteen van het gekwaak af :')

Ik heb zeker een jaar lang niet meer normaal naar de WC durven gaan. Altijd met een schuin oog kijken of er niet iets omhoog kwam uit de pot :+

Kyarahh

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-13 15:29

Isabonny, you made my day! ik zie het gewoon helemaal voor me :').

Isabonny

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-13 15:35

Kyarahh schreef:
Isabonny, you made my day! ik zie het gewoon helemaal voor me :').

:D :D Ik heb hem uit bed moeten sleuren om me te redden :D . Hij dacht: welke pot?
En ik moest zo nodig en we hadden maar 1 WC ...en ik durfde niet meer :')

miss_lizje

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-13 15:56

In een ierse pub tijdens het uitgaan. Moest nodig plassen en zat geen normaal slot op de deur maar een haakje-oog mechanise. Dus ik netjes dat dichtgemaakt, nog even gevoeld of het wel dicht zit. Toen maar gaan plassen. Kennelijk kwam er toen een vrouw aan die wel erg nodig moest en zo hard aan de deur trok dat het haakje-oog mechanise klapte :+ . Maar die deur hing gelijk schuin. Gelukkig bleef ze naar haar " :wow: :oo ow sorry" reactie even voor de deur staan. En heb ik dat voor haar gedaan.

Bij mijn vriend tijdens een festival gaan we vaak gezamelijk naar de wc. Al heeft hij dan 9 van de 10 keer een plaskruis nodig en ik gewoon een dixie. Nou ging vriendlief snachts zelf ff naar de dixie want de kruizen werden geleegd en schoongemaakt. Hij had mazzel dat hij dus moest plassen, want een paar kneuzen dachten dat hij ging zitten poepen en hebben geprobeerd de dixie om te gooien. Jammer voor die gasten stond vriendlief dus te plassen en was er voordat ze waren geslaagd er al uitgevlucht en heeft er 1 te pakken gekregen :')

Vriendlief wil nogsteeds niet zeggen wat hij heeft gedaan, maar ik denk dat die "arme dronkenaard" toch best een flinke klap heeft gehad.

jiehaaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-13 16:50

miss_lizje schreef:
Bij mijn vriend tijdens een festival gaan we vaak gezamelijk naar de wc. Al heeft hij dan 9 van de 10 keer een plaskruis nodig en ik gewoon een dixie. Nou ging vriendlief snachts zelf ff naar de dixie want de kruizen werden geleegd en schoongemaakt. Hij had mazzel dat hij dus moest plassen, want een paar kneuzen dachten dat hij ging zitten poepen en hebben geprobeerd de dixie om te gooien. Jammer voor die gasten stond vriendlief dus te plassen en was er voordat ze waren geslaagd er al uitgevlucht en heeft er 1 te pakken gekregen :')

Vriendlief wil nogsteeds niet zeggen wat hij heeft gedaan, maar ik denk dat die "arme dronkenaard" toch best een flinke klap heeft gehad.

Dat kan ik me voorstellen! Heb ooit op een festival meegemaakt dat stelselmatig Dixies werden omgegooid door oproerkraaiers, terwijl er dus mensen in zaten. Die arme mensen kwamen onder de stront weer uit de Dixie, wat een verschrikkelijke naaistreek is dat! _-:(

miss_lizje

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-13 16:56

Het is ook heel sneu en vies. En omdat het dus nogal regelmatig toch gebeurt snap ik niet dat die dingen niet beter bevestigd worden om dit dus te voorkomen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-13 16:56

jiehaaa schreef:
miss_lizje schreef:

Dat kan ik me voorstellen! Heb ooit op een festival meegemaakt dat stelselmatig Dixies werden omgegooid door oproerkraaiers, terwijl er dus mensen in zaten. Die arme mensen kwamen onder de stront weer uit de Dixie, wat een verschrikkelijke naaistreek is dat! _-:(

:r aan mij hebben ze dan een verkeerde :7

jiehaaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-13 17:09

Was echt een hele aso groep die dat deed, ze staken ook hele rijen Dixies in de fik ( gelukkig dan wel zonder mensen erin).

AmyII

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-13 17:23

Dat soort gasten kijgen van mij niet meer één harde tik hoor.. Ik maak ze af als ze het mij of mijn naasten flikken.. Ik vind het omgooien van dixies echt kansloze acties.