Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Sodeletuut schreef:Ik vind het ook best een raar wc moment dat wij geen wc in huis hebben door renovatie en nu elke keer naar de straat naast ons in een ander huis naar de wc moeten.
miss_lizje schreef:Bij mijn vriend tijdens een festival gaan we vaak gezamelijk naar de wc. Al heeft hij dan 9 van de 10 keer een plaskruis nodig en ik gewoon een dixie. Nou ging vriendlief snachts zelf ff naar de dixie want de kruizen werden geleegd en schoongemaakt. Hij had mazzel dat hij dus moest plassen, want een paar kneuzen dachten dat hij ging zitten poepen en hebben geprobeerd de dixie om te gooien. Jammer voor die gasten stond vriendlief dus te plassen en was er voordat ze waren geslaagd er al uitgevlucht en heeft er 1 te pakken gekregen![]()
Vriendlief wil nogsteeds niet zeggen wat hij heeft gedaan, maar ik denk dat die "arme dronkenaard" toch best een flinke klap heeft gehad.
jiehaaa schreef:miss_lizje schreef:Bij mijn vriend tijdens een festival gaan we vaak gezamelijk naar de wc. Al heeft hij dan 9 van de 10 keer een plaskruis nodig en ik gewoon een dixie. Nou ging vriendlief snachts zelf ff naar de dixie want de kruizen werden geleegd en schoongemaakt. Hij had mazzel dat hij dus moest plassen, want een paar kneuzen dachten dat hij ging zitten poepen en hebben geprobeerd de dixie om te gooien. Jammer voor die gasten stond vriendlief dus te plassen en was er voordat ze waren geslaagd er al uitgevlucht en heeft er 1 te pakken gekregen![]()
Vriendlief wil nogsteeds niet zeggen wat hij heeft gedaan, maar ik denk dat die "arme dronkenaard" toch best een flinke klap heeft gehad.
Dat kan ik me voorstellen! Heb ooit op een festival meegemaakt dat stelselmatig Dixies werden omgegooid door oproerkraaiers, terwijl er dus mensen in zaten. Die arme mensen kwamen onder de stront weer uit de Dixie, wat een verschrikkelijke naaistreek is dat!