Kinderjeuk

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Hannanas

Re: Kinderjeuk

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-15 16:21

Gefeliciteerd!!
Leuk dat je nog even terug komt op je topic.
Destijds heerlijk om gelachen.

Gelukkig voor jou konden je eierstokken los gaan tijdens deze goede relatie *\%/*

Yenni

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-15 16:24

Gefeliciteerd!! *\o/*

Fiebie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-05-15 16:28

pmarena schreef:
Gefeliciteerd!!

Ik zit hier een ventje van net 2 maanden oud te melken :P

:')

Dat klinkt dus heel raar he.....

Maar jij ook gefeliciteerd, met je ventje en je verjaardag vandaag :D

Mijn mooiste verjaardagscadeau (ik was gisteren jarig) was dus de goede 12 weken echo <3

Fiebie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-05-15 16:29

Hannanas schreef:
Gefeliciteerd!!
Leuk dat je nog even terug komt op je topic.
Destijds heerlijk om gelachen.

Gelukkig voor jou konden je eierstokken los gaan tijdens deze goede relatie *\%/*

:D Dankjewel!

Ja mijn eierstokken rammelden zo hard dat de tweede zwangerschap uit mijn baarmoeder is gerammeld..... :+

Maar dit is een winnaar, een topper, een plakker *\%/*

Dankjewel Cas! :Y)

pmarena

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-15 16:46

Ja het klinkt wel grappig, daarom :))

Hij is gemolken en geburpst en ligt nu te spelen in zijn box, die wordt ineens snel handiger zeg :oo
Ligt nu ineens al te multi-tasken met 2 handen...vorige week wapperden ze nog maar wat en eergisteren bestond zijn linkerhand nog niet eens :)

Nou mijn eierstokken vielen nogal mee, ben ook niet zo'n zwangerschaps en hele jonge baby mens :P

Maar nu begint hij een stuk leuker te worden, komt nu een beetje leven in de brouwerij :)
Heeft nu zijn handjes ontdekt en dat hij daarmee tegen speeltjes kan meppen...sinds gisteren +:)+

wemkelover

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-15 19:01

wemkelover schreef:
Ik ken het gevoel.
Ik heb ook rammelende eierstokken.
We hebben eindelijk een woning waarin het zou kunnen, zitten we financieel weer slecht.
Vriendlief zit nu in de ziektewet, is een tijdje terug geoppeerd aan zijn knie. Hij was stratenmaker maar helaas kan hij dit beroep niet meer uitoefenen, want dan zou hij over 5 jaar geen knie meer over hebben. Een beetje onzekere toekomst op dit moment, en dat maakt mij wel zo verdrietig af en toe.
Ben indd bang dat het straks ook te laat is, of dat het niet wil lukken.
Als het aan mij lag was ik nu al gestopt met de pil. Mijn vriend wil eerst wachten tot hij weer werk heeft. Ik hoop dat het lukt.

Ik heb een zoontje van bijna elf maanden.

En gefeliciteerd met je zwangerschap.

Miran88

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-15 20:52

Van harte gefeliciteerd met je zwangerschap!!
Heb je topic nooit eerder gezien, maar las net je topic en ik zou het op dit moment getypt kunnen hebben! (Ben gelukkig dus niet de enige die hier last van heeft) Heb ontzettende last van klapperende eierstokken! Om mij heen raakt iedereen zwanger. Wij moeten eerst een ander huis hebben willen we gaan proberen aan kinderen te beginnen. Maar mijn hormonen slaan op het moment echt op hol!

Elan_GV

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-15 23:06

Je wist het, maar ik was toen stiekem al zwanger en mijn wijfie is dus anderhalf.
Fijn dat dit een plakker is.. het is je gegund!!

Elan_GV

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-15 23:08

@Wemke, leuke datum 7-7-14. Mijn oudste is 5-5-10 geboren. Ook zoiets

Fiebie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-05-15 13:19

Leuk dat een aantal lezers nog reageren :D

Miran88, vreselijk he..... man ze gierden echt de pan uit destijds. := Dat werd alleen maar meer toen ik het groene licht kreeg thuis, maar tjonge hey, ik vond het toch erg. Nu heb ik last van andere hormonen :o

Elan, haha ja dat wist ik! :D
En kriebelt het nog steeds? <<)

Pmarena :') Zolang ie het maar bij speeltjes houdt... :D Straks belandt zijn hand in je gezicht en trekt ie de haren uit je kop _O-

Wemke, wat een mooie naam en datum! :oo

Ik ben zo benieuwd welke datum deze jongedame/jongeman het levenslicht gaat zien <3

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-15 13:22

Misschien krijg je een Valentijnskindje <3

Zoolgangster

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-15 13:35

Leuk te horen dat je in verwachting bent! Gefeliciteerd met je zwangerschap!
Toen mijn hubbie en ik "kinderjeuk" hadden, uitte zich dat in het zien van baby's overal. Maar dan ook overal. :D

Fiebie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-05-15 13:43

lieveli schreef:

in december? Dat zou knap zijn! _O-

Fiebie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-05-15 13:44

Zoolgangster schreef:
Leuk te horen dat je in verwachting bent! Gefeliciteerd met je zwangerschap!
Toen mijn hubbie en ik "kinderjeuk" hadden, uitte zich dat in het zien van baby's overal. Maar dan ook overal. :D

Dankjewel! :D
Iedereen is ook ineens zwanger.... normaal let je er nooit op en nu zie ik overal dikke buiken :')
They're everywhere.... :oo

__PSM__

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-15 14:26

Fiebie, wat fijn zeg, wel beetje pech gehad dus :(:)

Hier ook 1x pech maar inmiddels kijk ik op mn babyfoonschermpje naar een slapend mannetje van 8,5 week <3 hij maakt voor t eerst een echte middagslaap :)

Kwanyin

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-15 14:38

Gefeliciteerd met je zwangerschap! :D

Hier is eigenlijk de omgekeerde beweging gaande :') . Mijn relatie is uiteindelijk stukgelopen. En ik zeg niet dat ik geen kinderen zou willen ooit, maar ik voel me ook niet bepaald alsof het is iets is waardoor mijn leven incompleet zou zijn. Ik denk eerder, moest ik iemand tegenkomen met wie het héél goed klikt en hij kan me dat gevoel geven...maar moest ik Mister Right niet tegenkomen dan heb ik genoeg andere dingen om mijn leven "zin" te geven.

Ik heb intussen ook een neefje en nichtje bij. Mijn moeder zei voor de geboorte jaaaa wacht maar, kinderen van je bloedverwanten is heel anders daar voel je je veel meer betrokken bij dat "vreemde" kinderen...maar om eerlijk te zijn, ik vind ze wel leuk (ook omdat ze gewoon heel braaf zijn :+ ), en ik zal ze alle liefde geven, maar het is niet alsof ik..ik weet niet hoe ik het goed verwoorden..fierder of trotser ben.... ik kreeg nu ook een aantal keren te vraag van "nu er zo dicht in je omgeving baby's komen, voel je het zelf nu ook niet kriebelen?". En eerlijk, nee. Misschien juist omgekeerd, misschien nu ze er zijn dat het juist weer gedempt is omdat ik nu ook weer die andere niet-roze-wolk realiteit zie.

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-15 17:34

Fiebie schreef:
lieveli schreef:

in december? Dat zou knap zijn! _O-

:')

Fiebie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-06-15 20:56

Kwanyin schreef:
Gefeliciteerd met je zwangerschap! :D

Hier is eigenlijk de omgekeerde beweging gaande :') . Mijn relatie is uiteindelijk stukgelopen. En ik zeg niet dat ik geen kinderen zou willen ooit, maar ik voel me ook niet bepaald alsof het is iets is waardoor mijn leven incompleet zou zijn. Ik denk eerder, moest ik iemand tegenkomen met wie het héél goed klikt en hij kan me dat gevoel geven...maar moest ik Mister Right niet tegenkomen dan heb ik genoeg andere dingen om mijn leven "zin" te geven.

Ik heb intussen ook een neefje en nichtje bij. Mijn moeder zei voor de geboorte jaaaa wacht maar, kinderen van je bloedverwanten is heel anders daar voel je je veel meer betrokken bij dat "vreemde" kinderen...maar om eerlijk te zijn, ik vind ze wel leuk (ook omdat ze gewoon heel braaf zijn :+ ), en ik zal ze alle liefde geven, maar het is niet alsof ik..ik weet niet hoe ik het goed verwoorden..fierder of trotser ben.... ik kreeg nu ook een aantal keren te vraag van "nu er zo dicht in je omgeving baby's komen, voel je het zelf nu ook niet kriebelen?". En eerlijk, nee. Misschien juist omgekeerd, misschien nu ze er zijn dat het juist weer gedempt is omdat ik nu ook weer die andere niet-roze-wolk realiteit zie.

:(:) Wat vervelend meid....
Zolang je niet onwijs t gevoel hebt dat je iets mist is het goed toch?
Het is ook niet ideaal om met klapperende eierstokken een relatie in te gaan hoor _O-

_PSM_ Wauw! Wat leuk zeg.... <3 Ze zijn zo lief als ze klein zijn :D :') Later ook hoor....

Elan_GV

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-15 19:58

Nou.. hier ook nieuwe relatie. Helaas met de klapperende eierstokken nog kleintje bij ex en nu bij nieuwe vriend.. Niet ideaal, maar nu wel gelukkiger.

Hele ommezwaai hier dus ook