Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
MamboBeach schreef:Misschien omdat iedereen er altijd over valt en het een taboe is maar toch wel degelijk gebeurt?
Nikka schreef:MamboBeach schreef:Misschien omdat iedereen er altijd over valt en het een taboe is maar toch wel degelijk gebeurt?
Dat weet toch iedereen dat het gebeurtEn waar men over valt is dat men er niet eerlijk over is naar de vrouw waar de man de relatie mee heeft. Open relatie prima maar dan ook openheid van zaken. En dat prutsmuts van "we zijn alleen nog maar maatjes en ik krijg thuis te weinig" is smoes nummer 1. Maar 8% van de vreemgangers gaat vreemd omdat ze ontevreden zijn over hun sexleven blijkt uit onderzoek.
MamboBeach schreef:Die mening mag je hebben lieveli, dat het vies en respectloos is. Ik denk daar toch net even anders over, die mening heb ik al zo jong als ik was.Waarschijnlijk door de dingen die ik heb gezien en meegemaakt maar dat het ook vaak gebeurt...
Huertecilla schreef:lieveli schreef:Ja maar is het niet meer dan logisch dat mensen erover vallen?
Nee, dat is het niet.
Volstrekt niet zelfs, omdat de meerderheid vreemd gaat en er een grote behoefte is aan ´tweede liefde´ relaties-sites.
Het is niet logisch; eerder hypocriet.
MarcoBorsato schreef:MamboBeach schreef:Die mening mag je hebben lieveli, dat het vies en respectloos is. Ik denk daar toch net even anders over, die mening heb ik al zo jong als ik was.Waarschijnlijk door de dingen die ik heb gezien en meegemaakt maar dat het ook vaak gebeurt...
Misschien, ik weet niet. Ik ben 26, mijn ouders zijn nog bij elkaar en ik heb nog nooit een vriendje gehad dat me bedroog. Misschien leef ik in een bubbel, maar ik veroordeel mensen die met een vreemdganger gaan net zo hard als de vreemdganger zelf.
Ik snap ook niet dat je jezelf op de 2e plek laat zetten. Seks op afroep haast. Ben ik dan zo'n preutse tante dat ik vind dat zoiets niet van zelfrespect getuigt? Ik vind mezelf met 26 jaar toch echt te oud voor stiekem gedrag.
Nikka schreef:MamboBeach schreef:.
En wat zouden dan andere redenen kunnen zijn denk je?
Het gaat met name om bevestiging en affectie waar ze naar zoeken. Ze willen graag horen hoe goed ze zijnTenminste dat zou voor de helft van de vreemdgangers gelden.
vuurneon schreef:Gezelschap kun je ook hebben in de vorm van familie en vrienden. Niet iedereen heeft behoefte aan vastigheid en wil liever onafhankelijk blijven met af en toe het gemak van een vent/vrouw.
vuurneon schreef:Waarom zou je dan weinig zelfrespect hebben? Die link kan ik niet leggen eerlijk gezegd. Je hebt heel wat lef nodig om dat zo vol te houden denk ik dan. Je moet ook wel stevig in je schoenen staan om de tweede viool te spelen en daar ook tevreden mee te zijn. Lijkt mij vooral een hoop geregel, praktisch gezien.
Op zich wel onafhankelijk als je een vent hebt voor de leuk erbij, tenminste als je niet alleen maar op afroep bent.
MamboBeach schreef:Maar Mindim, wat zou jij doen als hij daar met je over zou praten?
Huertecilla schreef:vuurneon schreef:Waarom zou je dan weinig zelfrespect hebben? Die link kan ik niet leggen eerlijk gezegd. Je hebt heel wat lef nodig om dat zo vol te houden denk ik dan. Je moet ook wel stevig in je schoenen staan om de tweede viool te spelen en daar ook tevreden mee te zijn. Lijkt mij vooral een hoop geregel, praktisch gezien.
Op zich wel onafhankelijk als je een vent hebt voor de leuk erbij, tenminste als je niet alleen maar op afroep bent.
Als alles in overleg en transparant is, dan is er geen extra geregel, noch ´tweede viool´; blijft over het onafhankelijke![]()
Hier belde nét een intieme vriendin. Die vroeg tijdens het gesprek naar de maat van mijn zoon, dus ik riep hem of hij dat wist, waarop zijn moeder antwoorde.
Ze wil iets speciaals laten máken dus dat was wat onhandig en ´mijn´gf riep: ´ik stuur haar wel een e-mail. Oh, en vraag of ze als ze hierheen komt nog een pot van die harisa wil meenemen (uit een winkel bij haar in de buurt.)´
lieveli schreef:vuurneon schreef:Gezelschap kun je ook hebben in de vorm van familie en vrienden. Niet iedereen heeft behoefte aan vastigheid en wil liever onafhankelijk blijven met af en toe het gemak van een vent/vrouw.
Er zijn, lijkt mij, dan genoeg vrijgezelle mannen die hetzelfde zoeken. Daar heb je niet per sé de man van een ander voor nodig. Laat staan dat je hem zoekt op een datingsite voor bezette mensen.
Ashley5760 schreef:Huertecilla schreef:
Als alles in overleg en transparant is, dan is er geen extra geregel, noch ´tweede viool´; blijft over het onafhankelijke![]()
Hier belde nét een intieme vriendin. Die vroeg tijdens het gesprek naar de maat van mijn zoon, dus ik riep hem of hij dat wist, waarop zijn moeder antwoorde.
Ze wil iets speciaals laten máken dus dat was wat onhandig en ´mijn´gf riep: ´ik stuur haar wel een e-mail. Oh, en vraag of ze als ze hierheen komt nog een pot van die harisa wil meenemen (uit een winkel bij haar in de buurt.)´
Onafhankelijke; dat is nou precies zoals ik het zieik doe wat ik zin in heb als ik hem vandaag zat ben prima toch? En andersom net zo goed op naar de volgende
Maja sommige denken dat ik gebruikt word ofzo krijg ik het idee.... (Is volgens mij in ander topic ook letterlijk gezegd)
Mindim schreef:MamboBeach schreef:Maar Mindim, wat zou jij doen als hij daar met je over zou praten?
Als mijn partner wil praten over een open relatie met meerdere partners, dan zou ik zeggen:
"als jij daar behoefte aan hebt, dan moet je dat doen, ik heb die behoefte niet. Ik zou de relatie dan wel verbreken, ik heb namelijk niet de ambitie om hoofdvrouw te zijn".
Over sex praten met je partner vind ik heel normaal.
kiki1983 schreef:Ik ben ook wel eens vreemdgegaan hoor, schaam me er niet voor ook. Heb dat ookal veel eerder in dit topic gezegd maar kreeg er geen enkele reactie op dus snap niet waarom mensen tegen Ashley zo raar moeten doen. Vreemdgaan heeft niks te maken met wel of niet van je partner houden.Ik vind het allemaal niet zo interessant en taboe zoals jullie het hier voorstellen hoor.