Relatie in een sleur? Begin een affaire!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

MamboBeach

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-13 18:53

Die mening mag je hebben lieveli, dat het vies en respectloos is. Ik denk daar toch net even anders over, die mening heb ik al zo jong als ik was. ;) Waarschijnlijk door de dingen die ik heb gezien en meegemaakt maar dat het ook vaak gebeurt...

Nikka

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-13 18:54

MamboBeach schreef:
Misschien omdat iedereen er altijd over valt en het een taboe is maar toch wel degelijk gebeurt?

Dat weet toch iedereen dat het gebeurt :+ En waar men over valt is dat men er niet eerlijk over is naar de vrouw waar de man de relatie mee heeft. Open relatie prima maar dan ook openheid van zaken. En dat prutsmuts van "we zijn alleen nog maar maatjes en ik krijg thuis te weinig" is smoes nummer 1. Maar 8% van de vreemgangers gaat vreemd omdat ze ontevreden zijn over hun sexleven blijkt uit onderzoek.

MamboBeach

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-13 18:56

Nikka schreef:
MamboBeach schreef:
Misschien omdat iedereen er altijd over valt en het een taboe is maar toch wel degelijk gebeurt?

Dat weet toch iedereen dat het gebeurt :+ En waar men over valt is dat men er niet eerlijk over is naar de vrouw waar de man de relatie mee heeft. Open relatie prima maar dan ook openheid van zaken. En dat prutsmuts van "we zijn alleen nog maar maatjes en ik krijg thuis te weinig" is smoes nummer 1. Maar 8% van de vreemgangers gaat vreemd omdat ze ontevreden zijn over hun sexleven blijkt uit onderzoek.

Nou, sommigen doen net of het heel vreemd is, zo vreemd is het niet.

En wat zouden dan andere redenen kunnen zijn denk je?

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-13 19:04

MamboBeach schreef:
Die mening mag je hebben lieveli, dat het vies en respectloos is. Ik denk daar toch net even anders over, die mening heb ik al zo jong als ik was. ;) Waarschijnlijk door de dingen die ik heb gezien en meegemaakt maar dat het ook vaak gebeurt...

Misschien, ik weet niet. Ik ben 26, mijn ouders zijn nog bij elkaar en ik heb nog nooit een vriendje gehad dat me bedroog. Misschien leef ik in een bubbel, maar ik veroordeel mensen die met een vreemdganger gaan net zo hard als de vreemdganger zelf.

Ik snap ook niet dat je jezelf op de 2e plek laat zetten. Seks op afroep haast. Ben ik dan zo'n preutse tante dat ik vind dat zoiets niet van zelfrespect getuigt? Ik vind mezelf met 26 jaar toch echt te oud voor stiekem gedrag.

vuurneon

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-13 19:06

Waarom zou je dan weinig zelfrespect hebben? Die link kan ik niet leggen eerlijk gezegd. Je hebt heel wat lef nodig om dat zo vol te houden denk ik dan. Je moet ook wel stevig in je schoenen staan om de tweede viool te spelen en daar ook tevreden mee te zijn. Lijkt mij vooral een hoop geregel, praktisch gezien.
Op zich wel onafhankelijk als je een vent hebt voor de leuk erbij, tenminste als je niet alleen maar op afroep bent.

Huertecilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-13 19:09

lieveli schreef:
Ja maar is het niet meer dan logisch dat mensen erover vallen?

Nee, dat is het niet.
Volstrekt niet zelfs, omdat de meerderheid vreemd gaat en er een grote behoefte is aan ´tweede liefde´ relaties-sites.
Het is niet logisch; eerder hypocriet.

Geryon

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-13 19:09

Juist door het tevreden zijn om de tweede viool te spelen. Juist dat getuigt niet van zelfrespect. Althans, dat is mijn mening en dat is wat ik zou voelen.

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-13 19:10

Huertecilla schreef:
lieveli schreef:
Ja maar is het niet meer dan logisch dat mensen erover vallen?

Nee, dat is het niet.
Volstrekt niet zelfs, omdat de meerderheid vreemd gaat en er een grote behoefte is aan ´tweede liefde´ relaties-sites.
Het is niet logisch; eerder hypocriet.

Nee hoor, ik heb er namelijk geen behoefte aan. Niks hypocriets aan dus. :)

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-13 19:11

Geryon schreef:
Juist door het tevreden zijn om de tweede viool te spelen. Juist dat getuigt niet van zelfrespect. Althans, dat is mijn mening en dat is wat ik zou voelen.

Ja precies. Je bent het stiekeme, het geheime. Het smsje op kerstavond in plaats het gezelschap.

Nikka

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-13 19:12

MamboBeach schreef:
.

Het gaat met name om bevestiging en affectie waar ze naar zoeken. Ze willen graag horen hoe goed ze zijn :+ Tenminste dat zou voor de helft van de vreemdgangers gelden.

vuurneon

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-13 19:13

Gezelschap kun je ook hebben in de vorm van familie en vrienden. Niet iedereen heeft behoefte aan vastigheid en wil liever onafhankelijk blijven met af en toe het gemak van een vent/vrouw.

MamboBeach

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-13 19:13

MarcoBorsato schreef:
MamboBeach schreef:

Misschien, ik weet niet. Ik ben 26, mijn ouders zijn nog bij elkaar en ik heb nog nooit een vriendje gehad dat me bedroog. Misschien leef ik in een bubbel, maar ik veroordeel mensen die met een vreemdganger gaan net zo hard als de vreemdganger zelf.

Ik snap ook niet dat je jezelf op de 2e plek laat zetten. Seks op afroep haast. Ben ik dan zo'n preutse tante dat ik vind dat zoiets niet van zelfrespect getuigt? Ik vind mezelf met 26 jaar toch echt te oud voor stiekem gedrag.

Ik weet het ook niet hoor, ik draag het aan. ;)
Of je in een bubbel leeft weet ik niet maar het gebeurt heel veel...
Hmmmm, ik vind niet dat je diegene die met de vreemdganger gaat moet veroordelen. Diegene heeft geen relatie, de vreemdganger dan wel, die zou zich dan niet aan de regels houden zo gezegd. ;)

MamboBeach

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-13 19:15

Nikka schreef:
MamboBeach schreef:
.

Het gaat met name om bevestiging en affectie waar ze naar zoeken. Ze willen graag horen hoe goed ze zijn :+ Tenminste dat zou voor de helft van de vreemdgangers gelden.

En wat als men dat heeft aangegeven in de relatie maar de ander denkt, ach het zal niet zo'n vaart lopen... Even daar gelaten wat je ervan vindt, maar dan is het vaak lijden in last...

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-13 19:17

vuurneon schreef:
Gezelschap kun je ook hebben in de vorm van familie en vrienden. Niet iedereen heeft behoefte aan vastigheid en wil liever onafhankelijk blijven met af en toe het gemak van een vent/vrouw.

Er zijn, lijkt mij, dan genoeg vrijgezelle mannen die hetzelfde zoeken. Daar heb je niet per sé de man van een ander voor nodig. Laat staan dat je hem zoekt op een datingsite voor bezette mensen. :=

kiki1983

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-13 19:17

Ik ben ook wel eens vreemdgegaan hoor, schaam me er niet voor ook. Heb dat ookal veel eerder in dit topic gezegd maar kreeg er geen enkele reactie op dus snap niet waarom mensen tegen Ashley zo raar moeten doen. Vreemdgaan heeft niks te maken met wel of niet van je partner houden.Ik vind het allemaal niet zo interessant en taboe zoals jullie het hier voorstellen hoor.

Ashley5760

Re: Relatie in een sleur? Begin een affaire!

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-13 19:20

Lieveli; we doen niet aan kerst verjaardagen wat dan ook dus dat scheelt ;).
Dat je ouders nog bij elkaar zijn wil niks zeggen... Ken mensen die al 40j bij elkaar zijn en waarvan de man al 45j sex heeft met andere mannen (en zij is er pas achter gekomen). Zeg niet dat dat bij jou van toepassing zijn maar alles goed en lieve vrede wil niks zeggen :+

Huertecilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-13 19:20

vuurneon schreef:
Waarom zou je dan weinig zelfrespect hebben? Die link kan ik niet leggen eerlijk gezegd. Je hebt heel wat lef nodig om dat zo vol te houden denk ik dan. Je moet ook wel stevig in je schoenen staan om de tweede viool te spelen en daar ook tevreden mee te zijn. Lijkt mij vooral een hoop geregel, praktisch gezien.
Op zich wel onafhankelijk als je een vent hebt voor de leuk erbij, tenminste als je niet alleen maar op afroep bent.

Als alles in overleg en transparant is, dan is er geen extra geregel, noch ´tweede viool´; blijft over het onafhankelijke +:)+

Hier belde nét een intieme vriendin. Die vroeg tijdens het gesprek naar de maat van mijn zoon, dus ik riep hem of hij dat wist, waarop zijn moeder antwoorde.
Ze wil iets speciaals laten máken dus dat was wat onhandig en ´mijn´gf riep: ´ik stuur haar wel een e-mail. Oh, en vraag of ze als ze hierheen komt nog een pot van die harisa wil meenemen (uit een winkel bij haar in de buurt.)´

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-13 19:23

MamboBeach schreef:
Maar Mindim, wat zou jij doen als hij daar met je over zou praten?

Als mijn partner wil praten over een open relatie met meerdere partners, dan zou ik zeggen:
"als jij daar behoefte aan hebt, dan moet je dat doen, ik heb die behoefte niet. Ik zou de relatie dan wel verbreken, ik heb namelijk niet de ambitie om hoofdvrouw te zijn".

Over sex praten met je partner vind ik heel normaal.

Ashley5760

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-13 19:23

Huertecilla schreef:
vuurneon schreef:

Als alles in overleg en transparant is, dan is er geen extra geregel, noch ´tweede viool´; blijft over het onafhankelijke +:)+

Hier belde nét een intieme vriendin. Die vroeg tijdens het gesprek naar de maat van mijn zoon, dus ik riep hem of hij dat wist, waarop zijn moeder antwoorde.
Ze wil iets speciaals laten máken dus dat was wat onhandig en ´mijn´gf riep: ´ik stuur haar wel een e-mail. Oh, en vraag of ze als ze hierheen komt nog een pot van die harisa wil meenemen (uit een winkel bij haar in de buurt.)´

Onafhankelijke; dat is nou precies zoals ik het zie ;) ik doe wat ik zin in heb als ik hem vandaag zat ben prima toch? En andersom net zo goed op naar de volgende :+
Maja sommige denken dat ik gebruikt word ofzo krijg ik het idee.... (Is volgens mij in ander topic ook letterlijk gezegd)

Geryon

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-13 19:24

lieveli schreef:
vuurneon schreef:

Er zijn, lijkt mij, dan genoeg vrijgezelle mannen die hetzelfde zoeken. Daar heb je niet per sé de man van een ander voor nodig. Laat staan dat je hem zoekt op een datingsite voor bezette mensen. :=

Precies. Maar het soort mensen dat bezette mensen zoekt, zal er vast op kicken ofzo. Buiten dat je gewoon niet veel waard bent omdat je maar een tweede keuze bent, is het ook gewoon hartstikke walgelijk dat je meedoet aan het bedriegen van iemand.

Al je dan per se verlangt naar een bezet iemand (wellicht voel je je dan beter dan iemand die toch wel genoegen met je neemt omdat hij single is), neem dan iemand met een open relatie.

Geryon

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-13 19:24

Ashley5760 schreef:
Huertecilla schreef:

Onafhankelijke; dat is nou precies zoals ik het zie ;) ik doe wat ik zin in heb als ik hem vandaag zat ben prima toch? En andersom net zo goed op naar de volgende :+
Maja sommige denken dat ik gebruikt word ofzo krijg ik het idee.... (Is volgens mij in ander topic ook letterlijk gezegd)

Je wordt toch ook gebruikt? _O- En jij gebruikt ook :+ Voor seks.

Huertecilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-13 19:25

kiki1983 schreef:
Ik vind het allemaal niet zo interessant en taboe zoals jullie het hier voorstellen hoor.

Ondertussen is het gewoon realiteit.

Ashley5760

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-13 19:26

Mindim schreef:
MamboBeach schreef:
Maar Mindim, wat zou jij doen als hij daar met je over zou praten?

Als mijn partner wil praten over een open relatie met meerdere partners, dan zou ik zeggen:
"als jij daar behoefte aan hebt, dan moet je dat doen, ik heb die behoefte niet. Ik zou de relatie dan wel verbreken, ik heb namelijk niet de ambitie om hoofdvrouw te zijn".

Over sex praten met je partner vind ik heel normaal.

:D gelukkig dat zal je redding zijn, zoveel vrouwen die dat niet kunnen of durven (ook vriendinnen van me) en tegen mij klagen "hij dit hij dat" zeg ik altijd je moet bij hem zijn! En dat durven ze dan niet :? Halo je hebt er relatie mee doe niet zo preuts... Maja dat zijn ook beetje types onder lakens met lampen uit noem ik het altijd maar.... Dat gaat ook vervelen na 30j kan ik me voorstellen....

Ashley5760

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-13 19:26

Geyron; ik word net zoveel "gebruikt" als sex met een vrijgezelle man hoor ;).

Mbt erop kicken; nee, destijds als grap (site ondekken) icm zelf in de knoop, achteraf spijt nee nooit, geen relatie is door mij stuk gegaan, en heb veel over mezelf geleerd. Of ik het nog ooit doe (als deze afgelopen is) geen idee, op dit moment niet maar wie weet als ik 50 ben :+
Laatst bijgewerkt door Ashley5760 op 22-04-13 19:28, in het totaal 1 keer bewerkt

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-13 19:27

kiki1983 schreef:
Ik ben ook wel eens vreemdgegaan hoor, schaam me er niet voor ook. Heb dat ookal veel eerder in dit topic gezegd maar kreeg er geen enkele reactie op dus snap niet waarom mensen tegen Ashley zo raar moeten doen. Vreemdgaan heeft niks te maken met wel of niet van je partner houden.Ik vind het allemaal niet zo interessant en taboe zoals jullie het hier voorstellen hoor.

Vertel je je partner dan ook dat je vreemd bent geweest?