Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Madeira_ schreef:Maflinger_S schreef:Haha, ik moet zo om je lachen. Je hebt zo´n leuke enthousiaste schrijfstijl. Zelfs het motiefje in de gordijnen is het vermelden waard.
Zo leuk om op deze manier je ontdekkingstocht te kunnen delen en mijn eigen bewustzijn te kunnen vergroten.
Hihi wat leuk om dit te lezen![]()
dankjewel!
Ik hoor veel mensen zeggen, dat er een wereld voor mij open gaat, en dat is zéker waar!Maar ergens sluit er ook 1, een veilige wereld waar ik altijd in leefde. Als je ineens meer ziet realiseer je je dat je meer onafhankelijkheid/zelfstandigheid krijgt, wat natuurlijk super is!
Maar het is ook allemaal best wel spannend in het begin. Maar gelukkig gaat het allemaal super goed, ik was in het begin wel zenuwachtig, gewoon van 'hoe zou iedereen reageren? Snappen mensen wel dat ik nog steeds gewoon heel slechtziend ben?' maar ik merk dat iedereen zo super lief en leuk reageert, maakt mij nog blijer dan dat ik al was, haha
Cynn_x schreef:Wat loopt Madeira goed joh! Wauw, hoe hard jij vooruit gaat en ik met Romana stil blijf staan. Damn! Respect!
En hoezo accepteer jij je uiterlijk niet meis? Wat is er mis met jou? Ik zie een hele lieve meid. Speelt uiterlijk dan zo'n grote rol?
Aleeneh schreef:Lang niet iedereen hecht veel waarde aan uiterlijk hoor. En je bent nou eenmaal wie je bent, dus vooral niet onzeker over zijn.En bovendien, het belangrijkste aan uiterlijk blijft altijd nog uitstraling - als je goed in je vel zit straal je helemaal en dan word je vanzelf al 10x zo mooi
Madeira_ schreef:Vanmiddag ook lekker wezen wandelen met een stel meiden in een bos wat ik niet kende, merkte wel dat ik veel dingen niet zag (vaak struikelen enzo, ondanks dat ik aan de arm loop) maar dat ik wel na de tijd in de auto aan het slapen ben om alles te verwerken. Wat is de natuur toch práchtig!!
cass1991 schreef:Madeira_ schreef:Vanmiddag ook lekker wezen wandelen met een stel meiden in een bos wat ik niet kende, merkte wel dat ik veel dingen niet zag (vaak struikelen enzo, ondanks dat ik aan de arm loop) maar dat ik wel na de tijd in de auto aan het slapen ben om alles te verwerken. Wat is de natuur toch práchtig!!
sorry voor het laten struikelenik ben dan ook geen diezel he!
scheelt dat je niet de enige was die struikelde, ik viel nog bijna over een steentje heen dus ach..
![]()
En paulien, je mag echt wel trots zijn op jezelf en je bent een hardstikke mooie meid!!![]()