Catfish

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Joscaa

Re: Catfish

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-13 20:39

Dan is het gewoon Ethan denk ik, die weer contact probeert te zoeken en nu het er over ging dat jij Catfish gecontact hebt, hij een beetje stress krijgt en wilt weten hoe ver je bent met informatie over hem oid.... Bah.

Bhriseis

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-13 21:26

He wat eng, ik wist niet eens dat dat kon; dat mensen zo alles wat je op bokt typt kunnen achterhalen, zelfs al zijn ze de taal niet machtig en kennen ze niet eens jouw profiel.

GlenFiddich

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-13 21:43

Veel mensen gebruiken dezelfde nickname op allerlei sites, of zetten hier hun persoonlijk mail-adres. Dan is het natuurlijk gemakkelijk, vooral als ze dan nog eens je locatie, leeftijd,... kunnen achterhalen. Als man krijg ik eerder mails van "ik ben (insert name) kennen we elkaar niet van facebook? Als je weer contact wil, surf dan naar (insert adres van verdachte camsite) en dan kunnen we weer leuk babbelen." Geloofwaardig hoor. :+

Nynke1

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-08-13 21:47

Typ op google maar eens Ethan Reeves-Burke in, dan krijg je direct dit topic als 1e hit :') . Via internet is veel te achterhalen en van mij al helemaal qua contactgegevens.

Of het Ethan is weet ik niet, maar ik heb niet meer gereageerd op d'r laatste mailtje dus ik laat het gewoon.

Bhriseis

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-13 22:23

He verdorie, met als titel 'catfish'. Hij zal een bang zijn of je stappen aan het ondernemen bent. Niets van aantrekken, hij kan jou niets maken, jij hem wel, dus je hoeft je nergens zorgen om te maken.

Poiuytrewq

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-13 23:24

Als jij veel op een ander forum zou zitten, zouden de erste hits op google van dat andere forum zijn. Google weet op welke sites j het meest zit, en die zetten ze dan boven. Ook is het niet raar da je dan dittopic krijgt als zijn naam er 800000x vermeldt wordt :D

Nynke1

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-08-13 23:26

_O-

0316Meisjj

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-13 23:46

jeetje.. wat een vieze fl*ikkers..!! zo heb ik een jonge via solomio ( chatsite ) ontmoet die zich voordeed als agent.. ik zat in die tijd in de problemen met stalker enz.. dus wat is dan beter om een jongen als agent te leren kennen! maar ben werkelijk in openarmen van een loverboy beland. gelukkig genoeg kwamen mijn ouders hier optijd achter.. want waar zou ik nu anders zijn beland?

Mensen kijk uit met mensen op internet. ik denk dat de TS ook geluk heeft gehad en niet die kant op is gegaan.

miekel92

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-13 23:54

Poeh, heb alleen de eerste bladzijde doorgelezen maar wat een verhaal TS!
Ik vind het ontzettend naar dat dit je is overkomen en wens je veel sterkte met de verwerking ervan!

Lonan

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-13 12:46

Erg vreemd dat je nou opeens een email krijgt als je MTV vermeld idd.
Kan niet anders dan dat het die Ethan gewoon is die nu bang aan het worden is....we moeten dus meer dingen plaatsen waar hij van in zijn broek gaat schijten hahaha ( benieuwd hoe google translate dit gaat vertalen :-) )

Heel bijzonder, zo word er maanden niet gereageerd hier en er word hier weer gereageerd en jij krijgt weer emails, dat kan geen toeval zijn.
Blij om te lezen dat je je leven weer opgepakt hebt. En allerlei leuke nieuwe dingen hebt ondernomen top !

burnie

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-13 13:10

Ik zie het topic nu pas.... heb je verhaal en de reacties erop gelezen..... Heftig wat je hebt meegemaakt.
Kijk in de weekenden vaak naar MTV en ook Catfish, daar is het vaak wel mogelijk om de confrontatie aan te gaan en af te sluiten.... helaas is dat hier niet mogelijk geweest.

Fijn dat je het voor jezelf hebt kunnen afsluiten

Bedankt voor het delen van je verhaal!

Ethelate

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-13 13:34

Ik heb je hele topic gevolgd en verbaasd over hoe mensen zo ver kunnen gaan. En nu nog steeds..
Hij is bang voor de stappen die je kan ondernemen.

Mijn advies: ploats voaral diengen diej hije niot wiel loezen ;)
Want ja, google vindt alles..

En fijn dat je weer je eigen leventje hebt :)

*en nu wel benieuwd wat er vertaald wordt: My advice: ploats voaral diengen diej hije niot wheel loezen, Succes Ether :') *

Annenas

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-13 19:41

Ethelate schreef:
Ik heb je hele topic gevolgd en verbaasd over hoe mensen zo ver kunnen gaan. En nu nog steeds..
Hij is bang voor de stappen die je kan ondernemen.

Mijn advies: ploats voaral diengen diej hije niot wiel loezen ;)
Want ja, google vindt alles..

En fijn dat je weer je eigen leventje hebt :)

*en nu wel benieuwd wat er vertaald wordt: My advice: ploats voaral diengen diej hije niot wheel loezen, Succes Ether :') *

:')

Nynke1

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-08-13 20:42

:') Haha.

Ik kan jullie mededelen dat ze echt is. Sage had d'r gemaild en zij heeft 'm zojuist gebeld. Hij smste me net.

Bhriseis

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-13 20:53

Maar hoe weet jij zeker dat Sage de waarheid spreekt? Niet stom bedoeld hoor; ik snap het gewoon niet zo goed. Of was Sage de good guy?

Yasmine

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-13 00:21

Ja inderdaad, zou me niet verbazen dat hij het zelf gewoon uitvindt om jou ervan te overtuigen dat die persoon echt is. Ik zou er gewoon helemaal niet meer op reageren.

Nynke1

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-08-13 00:52

Mensen, dat is niet het geval. Ik had Sage uitgelegd dat ik dacht dat Ethan er misschien achter zat. Hij dacht dat niet en nam daarom contact met haar op via de mail waarop zij telefonisch contact met hem opnam. Ook ik heb telefonisch contact met haar gehad inmiddels en het klopt gewoon allemaal. Einde hoofdstuk "E-mail".

Let wel dat ik hier niet alles tot in detail neer kan zetten, dan kan ik beter een boek gaan schrijven want dat is gewoon veel te veel informatie/typwerk. Sommige dingen zullen voor jullie dus denk ik een stuk minder logisch lijken dan dat het is, omdat jullie niet alles tot in detail weten. Vandaar dat sommige stukjes misschien onduidelijk/warrig over kunnen komen, excuus daar voor. Ik probeer het allemaal zo goed mogelijk samen te vatten om jullie een beetje een duidelijk beeld te geven van alles, maar dat lukt helaas niet altijd even goed.

Als ik nog een nieuwtje heb wat betreft MTV zal ik het hier laten weten, tot die tijd lijkt het me beter om dit topic weer te laten rusten. Het was niet mijn bedoeling om hier weer een lichte discussie te starten over wie/wat wel echt is en wie/wat niet, ik wilde alleen het nieuwtje van MTV mededelen. Dat die mail daarna zou komen had ik ook niet kunnen bedenken en ja, ook ik vond dat frappant dus vandaar dat ik dat met jullie wilde delen. Het is nu duidelijk dat Amber haar verhaal klopt, dus die twijfels en onduidelijkheden zijn ook weer de wereld uit geholpen.

RoosG

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-13 23:50

Hoi Nynke,

ik wil eerst zeggen dat je mij een heel tof mens lijkt, ik kom je vaker op Bokt tegen en kan me vaak met je identificeren. Of in elk geval, ik ben het vaak met je eens (en we kijken allebei Revenge haha)

Ik heb nog niet alles door gelezen, het is ook al een beetje laat dus mijn hersenen verwerken niet meer alles zo goed. Maar ik wel wel zeggen dat ik vind dat je er tot zo ver goed mee om gaat. Ik ben benieuwd of Catfisch tv MTV er mee door gaat, lijkt me wel tof! Ik ben benieuwd hoe Ethan/Sage eruit ziet. En bovenal, wie hij echt is...

Legoblokje

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-13 14:55

Het lijkt net of ik een boekje aan het lezen ben van die uitzending Catfish.. Heel vreemd..
Sjonge jonge zeg, toch knap dat je er achter bent gekomen wie diegene is op de fotos!
Heel veel succes verder! ik blijf volgen!

Edit: wat dingetjes aangepast.