Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Citaat:*manege's die beginners niet eerst goed de basis leren en ze gelijk foute dingen leren zoals: hard aan te teugels trekken zodat de pony wél 'mooi' gaat lopen en ze die pony's naar de klote kunnen rijden
Ik heb nog een antipathie, waarom weet ik niet, maar getallen ja! Van volume van de tv, de radio.. ik kan er niet tegen als het volume op 12 staat, zet het dan op 10 of 15 bijvoorbeeld. Erg naar vind ik dat, waarom heb ik echt nooit geweten...

jiehaaa schreef:Mensen die in waterijs bijten, ieuw!!! Rillingen over mijn rug en "pijn" in mijn vullingen krijg ik daarvan.
Maar ook met softijs ofzo hoor, mijn hele tanden gaan er gewoon pijn van doen en ik krijg helemaal de rillingen. Kan er ook écht niet naar kijken en vind het echt ontzettend storend als mensen het doen. Emmaa_ schreef:jiehaaa schreef:Mensen die in waterijs bijten, ieuw!!! Rillingen over mijn rug en "pijn" in mijn vullingen krijg ik daarvan.
Haha ja heel herkenbaarMaar ook met softijs ofzo hoor, mijn hele tanden gaan er gewoon pijn van doen en ik krijg helemaal de rillingen. Kan er ook écht niet naar kijken en vind het echt ontzettend storend als mensen het doen.