Ik erger me rot, ik heb...

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

JasmijnJoy

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-13 19:15

mannen met stringen aan :=

onbarefeet

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-13 19:21

Citaat:
*manege's die beginners niet eerst goed de basis leren en ze gelijk foute dingen leren zoals: hard aan te teugels trekken zodat de pony wél 'mooi' gaat lopen en ze die pony's naar de klote kunnen rijden

Herken ik.
Een hele lieve en goede manegepony bij ons is helemaal verpest door beginners.
Nouja, niet kwa karakter, maar haar mond!
In haar mondhoeken is ze helemaal kaal, en allemaal wondjes.
Dit omdat die stomme beginners aan haar mond trekken.
Nu heeft ze wel van die ronde flappen (hoe heet dat ook alweer?) bij haar it,
maar als die beginners nou gwn de basis leren...

Lianne24

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-13 19:26

Haha wat een leuke dingen komen er voorbij!
Ik kan me wel vinden in wat jullie zeggen maar deze heb ik volgens mij nog niet gezien;

Ik erger me dood aan oneven cijfers. Bijvoorbeeld als je het geluid van de tv harder zet, het moet een even getal zijn. Maar 15 of 25 is dan wel weer goed... Heel vervelend :')

onbarefeet

Re: Ik erger me rot, ik heb...

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-13 19:27

Herken ik!
En dan waneer het geluid eindelijk goed staat, is het een oneven getal _O-

Quibes

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-13 19:31

Woow, Dat heb ik ook en mijn ouders vinden het nogal raar.. Nou ja, ik ben dus niet de enige :)

Verder kan ik me ook ergeren aan mensen die Engelse woorden door het Nederlands gooien..

onbarefeet

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-13 19:32

Haha, dan erger je je dus ook aan mij, als je me zou kennen :D

FloMax

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-13 19:33

Meer dan de helft noemt geen anthipathie op, maar gewoon ergernis, ze weten precies wáárom ze zich ergens aan ergeren/irriteren :') Ik heb nog een antipathie, waarom weet ik niet, maar getallen ja! Van volume van de tv, de radio.. ik kan er niet tegen als het volume op 12 staat, zet het dan op 10 of 15 bijvoorbeeld. Erg naar vind ik dat, waarom heb ik echt nooit geweten...
En dan wil ik toch even reageren op de bokker die vroeg of wij ook zo kritisch naar onszelf kijken.. Ja, ik helaas wel. Heel ergerlijk :D

Monchou

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-13 19:35

Heb je even? :')

- mannen die antifeministische opmerkingen maken
- mensen die denken dat ze heel populair en belangrijk zijn, terwijl ze nog nooit iets gepresteerd hebben
- mensen die altijd klagen en altijd het zieliger zijn dan een ander
- veel te dikke mensen die in strakke kleding (leggings zonder iets er overheen bijvoorbeeld) lopen
- meiden die totaal niets proberen te maken van hun uiterlijk. Rondlopen met dikke borstelwenkbrauwen, al 10 jaar hetzelfde kapsel, nooit eens een beetje make-up (al is het maar een beetje mascara of wat roze vaseline op je lippen)
- paardenmensen die denken dat ze veel beter zijn dan anderen
- mensen die veel aandacht vragen en altijd in het middelpunt van de belangstelling willen staan

Feria

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-13 19:38

Ik haat bepaalde type's/merken van auto's en de mensen die ermee rijden.
Echt, als ik zo'n wagen zie zou ik ze gelijk rammen :')

Of als je met sommige mensen praat dan denk ik echt, nou die rijdt vast met zo'n wagen _-:( :P

Martine ik denk dat jij me echt zou haten hoor! Ik draag alleen make up voor feestjes, mijn wenkbrauwen zijn dik (alleen de pluisjes vooraan doe ik weg) en mijn haar is inderdaad al jaren ongeveer het zelfde :')
Ik ga echt geen uren voor de spiegel staan voor make up, mijn kapsel is functioneel en makkelijk, dat moet ook gewoon met mijn beroep. Ik kan er echt niet van wakker liggen, maar ik ben natuurlijk een natural beauty :+

eclair98

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-13 19:43

Troost je, mijn school begint om 8.45 :')

finnens

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-13 19:48

mensen die nederlands praten met engelse woorden ertussen door..
kan ik echt niet tegen _-:(

eclair98

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-13 19:56

Ik kan het niet eens verstaan :+

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-13 19:58

Ik kan me ook echt ontzettend irriteren aan mensen op stal die alles beter weten. Dat je dan een keer met elastiek rijdt omdat paard fris is en dat je dan gelijk op je flikker krijgt omdat dat zo ZIELLIIIUUUUGH is.. En dan vervolgens wel lekker gaan zitten zagen. Ja dat zal vast beter voor je paard zijn dan één keer in de hoe veel maanden rijden met een hulpteugel.

Pieter25

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-13 20:04

mensen die antwoorden met misschien/wellicht _-:(

unihorses

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-13 20:06

laat ik maar niet eens beginnen :')

jiehaaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-13 20:12

Mensen die in waterijs bijten, ieuw!!! Rillingen over mijn rug en "pijn" in mijn vullingen krijg ik daarvan.

Babbelaar20

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-13 20:13

Ohja nog iets: mensen die ALTIJD in de SLACHTOFFERROL kruipen en zichzelf alleen maar zielig zitten te vinden _-:( ook als op dat moment iemand anders het slachtoffer is. |o

nafnaf

Angeliquee18 schreef:
Mannen met ugs :+

Kom maar niet bij mijn broer in de buurt :') _O-

Anoniem

jiehaaa schreef:
Mensen die in waterijs bijten, ieuw!!! Rillingen over mijn rug en "pijn" in mijn vullingen krijg ik daarvan.

Haha ja heel herkenbaar _O- Maar ook met softijs ofzo hoor, mijn hele tanden gaan er gewoon pijn van doen en ik krijg helemaal de rillingen. Kan er ook écht niet naar kijken en vind het echt ontzettend storend als mensen het doen.

Lis_Ol

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-13 20:15

mensen die vol van zich zelf zijn en ook nog is alles 'beter' weten, aaarg.

Lis_Ol

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-13 20:16

littlesannie schreef:
Ohja nog iets: mensen die ALTIJD in de SLACHTOFFERROL kruipen en zichzelf alleen maar zielig zitten te vinden _-:( ook als op dat moment iemand anders het slachtoffer is. |o

+1 !!

jiehaaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-13 20:17

Emmaa_ schreef:
jiehaaa schreef:

Haha ja heel herkenbaar _O- Maar ook met softijs ofzo hoor, mijn hele tanden gaan er gewoon pijn van doen en ik krijg helemaal de rillingen. Kan er ook écht niet naar kijken en vind het echt ontzettend storend als mensen het doen.

Gelukkig een medestander!

Ninette

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-13 20:26

Whaa huilende, jengelende en vervelende kinderen mee naar de winkel of op boodschap...verschrikkelijk en begrijp me niet verkeerd....(ik werk met kinderen dus vind ze best wel lief) maar niet op mijn vrije uurtje de hele winkel bijelkaar janken,schreeuwen,zeuren en dan van die moeders die ze niet op hun donder durven te geven ( als je nu braaf bent mag je snoepjes bij de kassa ) Vanmiddag ook weer meegemaakt en was dit keer niet de einge die zich eraan stoorde. In de 20 minuten dat ik in de winkel was hoorde ik alleen maar die moeder waarschuwen en haar kind zat overal op, aan en in. Loop er langs met mijn karretje durfde hij gerust even een trap er tegen aan te geven, dus ik gelijk met een boze blik naar de jongen kijken, kijkt die moeder mij weer aan van : ja wat moet je.....Pech staan voor me bij de kassa enige wat moeder roept niet met die schuifdeuren spelen, hier blijven. Goh ik heb me in kunnen houden, moeders klaar met afrekenen roept nog een keer tegen kind niet bij die deur en niet naar buiten daar is een parkeerplaats en kun je onder een auto komen.....moeder loopt naar de deur en kind schiet parkeerplaats op. Zegt die aardige kassiere ineens.... nou die mag van mij onder een auto lopen hoor een stuk rustiger...whaaa iedereen lag in een deuk...ben dus gelukkig niet de enige....

natas_joy

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-13 20:51

Oeh jee ik kan wel wat dingen bedenken.
- verwende kinderen zie alles krijgen wat ze willen
- mensen die kapsones hebben en denken dat ze beter zijn dan andere
- school kinderen die duwen bij de bus, je komt vanzelf wel binnen
- mensen die luidruchtig telefoneren in het openbaar over dingen die ik echt niet wil weten.
- meiden met veelste veel make up

SuperSuup

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-13 20:53

Jongens/mannen die hun broek praktisch onder hun kont hebben hangen zodat je de boxer ziet. Vind het echt echt echt afschuwelijk.