Nou, mijn avond was uitermate teleurstellend. 't Is sowieso nog erg rustig daar op dinsdag, moet nog groeien dus da's logisch, maar vanavond gewoon alleen maar 'nee' naar m'n hoofd gekregen. En dan niet letterlijk 'nee' maar excuses 'even biertje opdrinken', 'ik ben moe', 'strakjes', 'ik ga zo naar huis'. Maar dan twee tellen later wel met iemand anders dansen, ondanks dat dat biertje nog niet op is of wat ook.
Ligt het aan mij dat ik dat dus écht niet leuk vind (en eigenlijk niet 'netjes' ook)?
Kijk, als ze écht eerst hun biertje willen opdrinken of echt moe zijn (ik vraag mannen niet direct als ze puffend van de dansvloer komen) of idd naar huis gaan, vind ik niet erg, het is het feit dat ze bijna direct wel met iemand anders gaan dansen waar ik van baal.
Zeker omdat ik echt héél zuinig moet doen en nu dus voor Piet Snot naar Apeldoorn gekard ben. Ik heb zegge en schrijven 1 normaal dansje gedaan en omdat ik zelf geen nee zeg nog 1 met de 'kneus' van de avond.
Nahja, in't kader van omdenken zullen we maar zeggen dat ik dan voor de verandering es op tijd in bed lig én ik weet eindelijk de titel van dat moeilijk-om-op-te-dansen-want-snel-maar-o-zo-gave-nummer!
http://youtu.be/WArlszvt4u4