vuurneon schreef:Hoe kun je bij de AA zitten, als je elkaar gewoon ziet daar?
Dát is nou echt een goede vraag zeg! Nooit over nagedacht haha
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
LisaaBloem schreef:[***] schreef:Mmmmm er werd al eerder een vraag gesteld over het verschil tussen mannen en vrouwen en waarom de één het sterke en de ander het zwakke geslacht wordt genoemd. Dat vind ik eigenlijk niet een zo interessant. Maar....
Wat ik me nu al jaren afvraag is waarom je (bijna) nooit hoort over seksuele misdrijven gepleegd door vrouwen? Pedofilie onder vrouwen? Seksueel misbruik van kinderen?
In 9 van de 10 gevallen gaat het om mannen. Zit er bij de mannen dus een genetisch defect?
Kortom zijn er mensen die weten waardoor dit komt? Of gebeurt het wel, maar komt het niet in de media?
Het schijnt dat er zelfs meer vrouwelijke pedofielen zijn dan mannelijkeEr was laatst wel een reportage over vrouwelijke pedofilie, met alberto stegeman
_Nelleke_ schreef:Duiven/katten op het spoor? Mensen die nog even snel oversteken op de overgang?
Daarbij hebben we geen dierenbuurt, dus dieren op het spoor is het ook niet. In ieder geval niet 5x per dag standaard. :/
SindyKaya schreef:Owja nog 1 waarom zeggen meiden(onder andere ik) ga je even mee naar de wc
Nayomie schreef:Sjors schreef:Wie was als eerste, de kip of het ei?
Het ei als je het mij vraagt.
Het ei kan gelegd worden door een ander dier. Dat ander dier heeft het misschien gedaan met een ander soort dier waardoor een kip ontstond
Doanique schreef:SindyKaya schreef:Owja nog 1 waarom zeggen meiden(onder andere ik) ga je even mee naar de wc
Als trotse Harry Potter fan kan ik je vertellen, Jammerende Jenny werd vermoord op de WC, Hermelien Griffel werd aangevallen door een gigantische trol en Katja Bell werd vervloekt met de Imperiusvloek. Have fun!

Kaus schreef:Waarom zie je herinneringen alsof je buiten de scène staat?
Als ik eraan denk hoe ik van mijn paard ben afgevallen, zie ik mezelf vallen. Dan zie ik niet dat wat ik op dat moment zag.
amoj schreef:Kaus schreef:Waarom zie je herinneringen alsof je buiten de scène staat?
Als ik eraan denk hoe ik van mijn paard ben afgevallen, zie ik mezelf vallen. Dan zie ik niet dat wat ik op dat moment zag.
Dat wou ik ook vragen!
En verder; waarom ga je als je somber/verdrietig bent verdrietige muziek luisteren, en waarom word je daar dan juist blij van?
miss_lizje schreef:Waarom zijn de geluidstics van mensen met het Syndroom van Gilles de la Tourette vaak scheld- en schuttingwoorden en vloeken? Waarom schreeuwd zo iemand niet keihard "snoepjes"? Waarom juist dus vaak grove woorden?

Citaat:Misverstand
Het Tourette-syndroom is een aandoening die vele varianten kent; geen twee Tourette-patienten zijn hetzelfde. Het syndroom is dus ook niet synoniem aan vloeken en schelden; dit is een hardnekkig misverstand! Coprolalie (het uitroepen van obsceniteiten) komt slechts voor bij minder dan 10% van de Tourette-patienten