Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Maartje1990 schreef:Ik vind je echt een topper TS. Heb je hem dat bericht ook daadwerkelijk zíen sturen? En niet alleen dat hij dat gezegd heeft en 'iets' op de computer is gaan doen?
Heel veel sterkte en ik hoop dat jullie hier op de een of andere manier toch uitkomen!
Raponsje schreef:Maartje1990 schreef:Ik vind je echt een topper TS. Heb je hem dat bericht ook daadwerkelijk zíen sturen? En niet alleen dat hij dat gezegd heeft en 'iets' op de computer is gaan doen?
Heel veel sterkte en ik hoop dat jullie hier op de een of andere manier toch uitkomen!
Ik heb er naast gestaan.
Als hij het niet had gedaan of had gezegt "dat doe ik morgen wel" dan had ik lekker in een hotel kunnen slapen vannacht of op een yoga matje in de sportschool.
Raponsje schreef:Ik hem ermee geconfronteerd.
Volgens hem zijn ze alleen vrienden.
Uiteraard heb ik dat niet als antwoord geaccepteerd en uiteindelijk vertelde hij het fijn vond dat een meisje zoals zij helemaal overweldigd en verliefd is door en op hem en hij dat wel spannend vond dat iemand zoveel interesse in hem had en hij daar van wilde genieten..
Echt een nuttig antwoord kreeg ik er niet uit, maar ik hem nog niet nooit zo gezien.
Hij keek een beetje als een hond die het nieuwe tapijt had ondergekotst en zich schaamt voor het baasje en nog liever dood gaat dan je recht in de ogen te kijken.
Ik heb gezegd dat ie haar NU een bericht moest sturen met de waarheid en dat heeft hij gedaan.
Daarna heb ik hem verteld ik lekker naar bed ging en aangezien hij mijn huisgenoot is mag hij de komende tijd lekker op de bank slapen, zelf koken, zijn eigen was doen, zelf boodschappen doen en ik zie wel hoelang het duurt voor en of ik daar over heen kom.
_San87_ schreef:Raponsje schreef:Ik hem ermee geconfronteerd.
Volgens hem zijn ze alleen vrienden.
Uiteraard heb ik dat niet als antwoord geaccepteerd en uiteindelijk vertelde hij het fijn vond dat een meisje zoals zij helemaal overweldigd en verliefd is door en op hem en hij dat wel spannend vond dat iemand zoveel interesse in hem had en hij daar van wilde genieten..
Echt een nuttig antwoord kreeg ik er niet uit, maar ik hem nog niet nooit zo gezien.
Hij keek een beetje als een hond die het nieuwe tapijt had ondergekotst en zich schaamt voor het baasje en nog liever dood gaat dan je recht in de ogen te kijken.
Ik heb gezegd dat ie haar NU een bericht moest sturen met de waarheid en dat heeft hij gedaan.
Daarna heb ik hem verteld ik lekker naar bed ging en aangezien hij mijn huisgenoot is mag hij de komende tijd lekker op de bank slapen, zelf koken, zijn eigen was doen, zelf boodschappen doen en ik zie wel hoelang het duurt voor en of ik daar over heen kom.
Maar, hij snapt wel dat hij fout is? Als in, vindt hij zelf ook dat hij fout is? Of schaamt hij zich enkel omdat het niet netjes is om te doen en jij erachter bent gekomen, als je begrijpt wat ik bedoel.
Ik wil geen zout in de wonde strooien, hoor. Maar dat gevoel krijg ik altijd bij hondenoogjes opzetten. Verder pak je het echt super aan, respect daarvoor!