Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
amoj schreef:Nou ik dacht misschien wel leuk, want hij had op zn fb staan met valentijn van; en wie krijgt er een valentijnskaart? mn jongste broertje. En ik niet!
Dus ik dacht misschien vind hij zulke dingen juist wel leuk. Ik zou er ook niet op zetten van wil je verkering? Maar gewoon iets van ****, ik vind je lief/leuk
Misschien dat hij dan wat meer actie gaat ondernemen ofzo, omdat ie dan toch wel een beetje kan raden van wie het af komt aangezien ik dus het enigste meisje ben in de klas.
Ik durf wel te vragen, maar ik weet gewoon niet wat en wanneer. Zoals ik al vertelde; we waren van de week lekker met zn 2en in het tussenuur. We liepen samen weg uit de kantine en ja hoor, gelijk kwamen er jongens achter ons aan; wat gaan jullie doen? Dat heb je gewoon super erg als je enigste meisje bent, er wordt gelijk wat van je gedacht. Heb weinig zin om verkering te vragen waar anderen bij zijn.
En is meteen verkering vragen wel goed? Kan ik beter eerst zeggen ik vind je leuk of ik ben verliefd op je?
Wat is goed en wat niet...
amoj schreef:Oww okee, maar hoe weet je dan of je met iemand hebt? Dan vraag je gewoon; zullen we een relatie aangaan? Whaha sorry maar ik weet er echt niks van![]()
Ja ik zit nog even te denken of ik dat ga doen! En wat ik er dan op zou zetten.
Dat kan idd wel. Vind het zo jammer dat we nooit alleen zijn
Nermal schreef:Zeg, Doubtless en Limanade, beetje respect mag ook hoor? Sensatiezoekers
Heeft ze eerder in het topic al duidelijk gemaakt!amoj schreef:Oww okee, maar hoe weet je dan of je met iemand hebt? Dan vraag je gewoon; zullen we een relatie aangaan?
En dan komt het op een gegeven moment ter sprake wat 'jullie' nou zijn & dan kan je zelf aangeven dat je een relatie wel ziet zitten
. Die dingen gaan dan rond onder de vrienden en daar wordt vaak heel smakelijk over gelachen.

Of gaat hij al met iemand anders 

Kom dan hertje ... kom dan verlegen jongen...

Niet geschoten is altijd mis.
Zo goed ken je hem toch niet?
amoj schreef:Hij zit bij mij in de klas, maar wat zou jij doen dan? Eerst ergens afspreken o.i.d.?

?