Ikkuh heet Nicky

Ik vind Isabella -> Bella een mooie naam ^^
offehm.. Resa vind ik mooi

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
BlackDancer schreef:Sem of Sam voor een meisje vind ik echt een stoere naam!!!!
Ikkuh heet Nickyben niet echt ontevreden of zo hoor, maar het klinkt zo kinderachtig of zo..
had liever echt zo'n klassieke naam gehad die je kan afkorten maar ook de hele naam gebruiken
Ik vind Isabella -> Bella een mooie naam ^^
offehm.. Resa vind ik mooi(Résa)
Wijnanda schreef:Ik heet Willemke Stijntje. Vernoemd naar m'n oma's. Roepnaam: Wijnanda. Nog nooit iemand tegen gekomen in de 24 jaar dat ik leef met mijn naam. M'n vriend vind t grappig om me Willem te noemen. Wijnanda, niet grappig als iemand in de kroeg vraagt hoe je heet, en t dan moet typen in je telefoon xD
Imke1998 schreef:Amber000 schreef:Ik heet amber, en vind het geen leuke naam xd
ruilen![]()
nee maar even serieus, als er iets op je naam rijmt heb je het nog zwaarder.Mn broertje heet Stijn en is gek op groente. Ik kan het gewoon niet laten om hem konijn te noemen.
Chanen schreef:Imke1998 schreef:Mn broertje heet Stijn en is gek op groente. Ik kan het gewoon niet laten om hem konijn te noemen.
Whaha, laat ik mijn konijn nou serieus Stijn hebben genoemd.En niet eens omdat het zo lekker rijmt. Toen ik voor de eerste keer met hem bij de dierenarts kwam, keek die ook wel even op. Al vond hij het beter klinken van Knabbel of Babbel.
dipstaartje schreef:wel heel origineel hahaha
ik had idd een knabbel en babbel en een stampertje,
Konstantine schreef:Nee. Ik weet niet zo goed hoe ik wel had willen heten, maar ik ben niet blij met Melanie.
Mensen vinden het schijnbaar moeilijk uit te spreken (Meelanie, Meelaanie, Muhlaanie...) of ze korten het af naar Mel en dat vind ik zó lelijk.